Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rysiek, a czy u Ciebie czuć było, że się tak brzydko wyrażę, lekkie "przypierdy" w pracy silnika? Czy chwilowo troszkę go muliło? Czy obrotomierz nie pokazywał za niskich obrotów? Czy po dodaniu gazu na wolnych obrotach, wskazówka opadała troszkę poniżej jałowych i podnosiła się dopiero lekko?

Mam taki problem ze swoim m20 i już mnie cholera bierze.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Kolego maaad ja u siebie przy silniku nic takiego nie słyszałem a co do obrotów to miałem tak że przy włączeniu sprzęgła lub ddaniu gazu na wolnych to czasami obroty spadły ponizej normalnych ale od razu wracały i było to gwałtowne, a do mulenia to czasami mulilo. Zobacze jak bedzie chodził i odpalał jak wymienie cewke na nową jutro lub pojutrze to od razu napisze co i jak
Rysiek
Opublikowano

Witam.

Dzisiaj zmieniłem cewke i autko chodzi super, nic nie przerywa, chodzi równo, odpala ciut lepiej ale to jeszcze nie to. Jak ja odpalam rano pierwszy raz to odpala za trzecim obrotem wału ale jak ja zgasze odrazu to odpala na strzał czyli może pól obrotu wału. Z czym to odpalanie może byc związane?

Pozdrawiam.

Rysiek
Opublikowano

Cieszę się ze z cewką wyszło. Podaj mi 7 ostatnich cyfr VIN to zerkne czy masz to co moze byc odpowiedzialne.

 

A spróbuj ze 3-4 razy przekrecic kluczyk na zapłon, ale bez odpalania i wtedy zobacz jak zakreci.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Dziś jak jest mokro to moja popiarduje w wydech przy gwałtownym wciskaniu pedału gazu i puszczaniu,a podczas jazdy ze stałymi obrotami delikatnie szarpie.Zobacze na kable czy nic nie iskrzy.Dobrze że udało się Tobie choć część problemu usunąć :cool2:
Opublikowano
Ja również sie ciesze że już normalnie chodzi i oczywiście dziekuje za podpowiedzi. A co do tego przekręcania kluczykiem to tylko zapłon czy zachechłać? bo własnie jak zachechłam i niedam mu odpalić to wracam kluczykiem na 0 i znowu odpalam to też jest strzał. Regulator cisnienia paliwa mam nowy, wtryski były sprawdzane i ponoc dobre. Numer vin AG02916, a jak sprawdzic kostke stacyjki może to ona?
Rysiek
Opublikowano
Przed chwilą wróciłem z dworu.Spryskałem przewody płynem do mycia szyb ale zeby coś tam iskrzyło to nie widziałem.Ale po szybkim przegazowaniu delikatnie strzelił w przepustnice :cry: bardzo rzadko się to zdarza ale tego nie powinno być!
Opublikowano
Jak strzelił w przepustnice to na 100% układ zapłonowy u mnie tez tak było. Nieżałuj kasy tylko kup co trzeba a żałował napewno nie bedziesz i autko ci się odwdzięczy.
Rysiek
Opublikowano
I ja sie podlacze do tematu. Mam m20b25 z lpg i niedawno mialem strzala po ktorym silnik przestal pracowac na jednym cylindrze, niskie obroty, brak mocy, zmiana biegow na aut. do 2 biegu. Trudno, czasami ma sie pecha :/. Odstawilem do (mechanika). Zaczela sie wymiana. Wtryski, potem sonda, potem krokowy, potem przeplywka, potem kable. Efekt ? auto pali i nawet mozna jezdzic normalnie na gazie. Niestety na bezynie pracuje tragicznie. po zapaleniu wkreca sie na obroty i powoli opada im nizej tym praca silnika jest bardziej nierowna (takie prychanie w wydech) obroty spadaja nawet ponizej 500. i albo tak zostaja albo komp podnosi je do wyzszej wartosci i spowrotem powoli spadaja. Dostrzeglem tez ze jest olej w rurze przeplywka-przepustnica (prawdopodobnie z odmy) ale jeszcze nie potwierdzilem czy to przypadek czy stala usterka. Brat mechanik podopwiedzial mi ze moze to byc pierscien uszczelniajacy na cylindrze. Zwrocilem tez uwage na tlumiki bo zaczely strasznie buczec a jakis widocznych nieszczelnosci nie ma. Ale mogly sie zapasc w srodku i powodowac dlawienie silnika lecz czy na gazie nie powinien sie tez dlawic? Sam juz nie wiem co z nim nie tak. Na gazie pracuje normalnie, normalnnie przyspiesza i nie faluja oroty. Tylko ta bezyna. Nie martwilo by mnie to ale rano odpalam na bezynie i musze zagrzac auto zeby przelaczyc na gaz, a jest to katorga. Nawet potrafi slabo reagowac na wcisniecie pedalu gazu. Moze to komus rozjasni sprawe i podrzuci podpowiedz co z tym fantem zrobic :?
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
zacznij od przepływomierza, ja miałem tylko jeden strzał na gazie, ale za to jak walnęło to wyrwało cały dekiel z przepływki i wygięło ośkę klapki, da się rozebrać i naprawić samemu, wyjmij przepływkę i sprawdź czy klapka chodzi luźno, jak się blokuje to trzeba rozebrać i zrobić tak żeby chodziła luźno
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
MAm te same auty z tym samym silnikiem i miałem te same objawy. Zdjąłem kolektor ssący i tak jak przypuszczałem miałem rozerwaną uszczelkę na 6 cyl. Pewnie wystrzał gazu to spowodował...
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.