Skocz do zawartości

BARTEX

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    SKIERNIEWICE

Osiągnięcia BARTEX

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. czy wie ktos jak sie wymienia zarowki w panelu klimatronica ? Swieci mi sie tylko pokretlo nawiewu a pokretlo temperatury jest ciemne.
  2. i tak sie pewnie skonczy bo brak mi pomyslow a i kasy to za duzo juz nie mam. Choc moj mechanik zapewnial mnie ze byl podlanczany pod kompa i nie bylo bledow. Zrobie jeszcze czyszczenie wtryskow, wymiane filtra paliwa i ten czujnik obadam. Jak nic nie da to do mechanika odstawie. Pytanie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC23&mospid=47402&btnr=11_0790&hg=11&fg=35&hl=41 czy termostat tez moze miec jakies znaczenie czy tylko czujnik temeratury ?
  3. o moim mechaniku nie bede sie wypowiadal bo nie ma o kim. Ale byl najblizej gdzie moglem dojechac. Zeby podlaczyc bunie pod kompa jezdzil do innego mechanika. A jak widzial ze zle pracuje na gazie to tak ja katowal dodajac gazu ze az olej wywalilo do rury przeplywki. Poprostu partacz.
  4. mam preparat do czyszczenia wtryskow zapodam i pojezdze troche, moze cos da. Wymienie tez filtr paliwa. Czy ktos wie jak usunac powietrze z przewodow paliwowych. Czekac az paliwo przepchnie czy robi sie to jakos inaczej? Pewny wtryskow nie jestem ale kupilem cala listwe ale mechanik wymienil tylko ten walniety. Teraz zaluje ze nie kazalem mu wszystkich zmienic
  5. no wlasnie nie sprawdzalem ale nigdy tez nie widzialem w nim problemu. Po odpaleniu temperatura normalnie sie podnosi i staje w polowie, ale kto wie (moze). Obstawiam tez czujnik polozenia walu, ale czy na gazie chodzil by dobrze, czy po odpieciu czujnika bedzie jakas roznica ?
  6. dokonalem obserwacji :) wymienilem gume przeplywki na nowa i nawet nie zakladalem antybuma. Wszystko szczelne. Auto odpala na bezynie i pracuje calkiem rowno i stabilnie, nawet jechac mozna normalnie, ale do czasu gdy nie zacznie nabierac temperatury czyli jakies 1-2 min. Wtedy zaczyna spadac z obrotow kiepsko reagauje na wcisniecie gazu, dlawi sie. jak przezuce na gaz pracuje rowno nie dusi sie mozna jezdzic normalnie. Jeszcze dzis sprawdze przepływke.
  7. Kolektor byl zdejmowany i wymieniany padniety wtrysk. Potem po zlozeniu byl podpinany pod kompa i wszystko chodzilo dobrze (wtryski, sonda, przeplywka. Dzis zdiolem przeplywke i dostrzeglem ze klapka troszeczke sie przykleja do gumy na ktorej sie opiera. Zdiolem tez gume od przepustnicy i postaram sie ja uszczelnic. Dziwny objaw jest taki ze zaraz po odpaleniu nawet jak trzymam noge na gazie zeby nie spadl z obrotow on zaczyna coraz gorzej pracowac (prycha z tlumika). Im dluzej pracuje tym gorzej Wyczekuje momentu zeby sie tylko troche zagrzal i przelanczam na gaz. Wszystko mija i zaczyna pracowac rowno. Postaram sie tez podpiac innya przeplywke.
  8. tez obstawiam filtr paliwa ale moj mechanik powiedzial ze sprawdzal cisnienie paliwa i jest ok. pompka byla wymieniana na nowa. Przeplywka tez wymieniana ale poszukam innej. moze reset kompa by cos dal ??. Wie ktos gdzie jest filtr paliwa w e34 525 12v. Jak wspominalem na gazie chodzi wiec teoretycznie szwankuje cos co nie pracuje podczas zasilania gazem. Gaz jest 2 generacji bez komputera.
  9. Mam m20b25 z lpg i niedawno mialem strzala po ktorym silnik przestal pracowac na jednym cylindrze, niskie obroty, brak mocy, zmiana biegow na aut. do 2 biegu. Trudno, czasami ma sie pecha :/. Odstawilem do (mechanika). Zaczela sie wymiana. Wtryski, potem sonda, potem krokowy, potem przeplywka, potem kable. Efekt ? auto pali i nawet mozna jezdzic normalnie na gazie. Niestety na bezynie pracuje tragicznie. po zapaleniu wkreca sie na obroty i powoli opada im nizej tym praca silnika jest bardziej nierowna (takie prychanie w wydech i trzesienie autem) obroty spadaja nawet ponizej 500. i albo tak zostaja albo komp podnosi je do wyzszej wartosci i spowrotem powoli spadaja. Dostrzeglem tez ze byl olej w rurze przeplywka-przepustnica (prawdopodobnie z odmy) a ze byl czas to wymienilem na nowy z filtrem. Pojeździlem troche i oleju nie wywala Brat mechanik podopwiedzial mi ze moze to byc pierscien uszczelniajacy na cylindrze. Zwrocilem tez uwage na tlumiki bo zaczely strasznie buczec a jakis widocznych nieszczelnosci nie ma. Ale mogly sie zapasc w srodku i powodowac dlawienie silnika lecz czy na gazie nie powinien sie tez dlawic? Sam juz nie wiem co z nim nie tak. Na gazie pracuje normalnie, normalnie przyspiesza i nie faluja oroty. Tylko ta bezyna. Nie martwilo by mnie to ale rano odpalam na bezynie i musze zagrzac auto zeby przelaczyc na gaz, a jest to katorga. Nawet potrafi slabo reagowac na wcisniecie pedalu gazu. :?
  10. I ja sie podlacze do tematu. Mam m20b25 z lpg i niedawno mialem strzala po ktorym silnik przestal pracowac na jednym cylindrze, niskie obroty, brak mocy, zmiana biegow na aut. do 2 biegu. Trudno, czasami ma sie pecha :/. Odstawilem do (mechanika). Zaczela sie wymiana. Wtryski, potem sonda, potem krokowy, potem przeplywka, potem kable. Efekt ? auto pali i nawet mozna jezdzic normalnie na gazie. Niestety na bezynie pracuje tragicznie. po zapaleniu wkreca sie na obroty i powoli opada im nizej tym praca silnika jest bardziej nierowna (takie prychanie w wydech) obroty spadaja nawet ponizej 500. i albo tak zostaja albo komp podnosi je do wyzszej wartosci i spowrotem powoli spadaja. Dostrzeglem tez ze jest olej w rurze przeplywka-przepustnica (prawdopodobnie z odmy) ale jeszcze nie potwierdzilem czy to przypadek czy stala usterka. Brat mechanik podopwiedzial mi ze moze to byc pierscien uszczelniajacy na cylindrze. Zwrocilem tez uwage na tlumiki bo zaczely strasznie buczec a jakis widocznych nieszczelnosci nie ma. Ale mogly sie zapasc w srodku i powodowac dlawienie silnika lecz czy na gazie nie powinien sie tez dlawic? Sam juz nie wiem co z nim nie tak. Na gazie pracuje normalnie, normalnnie przyspiesza i nie faluja oroty. Tylko ta bezyna. Nie martwilo by mnie to ale rano odpalam na bezynie i musze zagrzac auto zeby przelaczyc na gaz, a jest to katorga. Nawet potrafi slabo reagowac na wcisniecie pedalu gazu. Moze to komus rozjasni sprawe i podrzuci podpowiedz co z tym fantem zrobic :?
  11. BARTEX

    Drazek skrzyni z e36 do e34

    a wiec wynika z tego ze odlaczyles skrzynie od mechanizmu w e34 i podlaczyles do mechanizmu w e36 i działa. Wnioskuje ze nie bedzie problemu z przelozeniem samego mechanizmu. Dzieki serdeczne za pomoc
  12. BARTEX

    Drazek skrzyni z e36 do e34

    Zakladam ze jezeli skrzynie sa takie same to i mechanizm powinien pasowac A z opis na mechanizmie jest identyczny chyba ze takie mechanizmy byly montowane w kilku skrzyniach
  13. BARTEX

    Drazek skrzyni z e36 do e34

    Witam wszystkich Mam pytanie dotyczące mechanizmu skrzyni automatycznej z e36. Mianowicie czy bedzie pasowal do e34 Opis przelozen jest taki sam P RND321 Ogolnie jest fajniejszy i ma podswietlenie Tryby S E M w mojej skrzyni tez wystepuja Wiec czy mozna to podmienic czy nie podejdzie Pozdrawiam wszystkich A oto link do mechanizmu http://moto.allegro.pl/item211910187_galka_mechanizm_do_automatu_bmw_e36.html
  14. witam niedawno nabylem swoje pierwsze bmw 525 12v a ma nabite 345000 km jak narazie chodzi jak zyleta i oby tak dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.