Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW E30 318i M40 1990 TURBO. Jak dolozyc sprezarke?

 

Chce uturbic stary dobry,piekny samochod ale mam wiele niejasnosci jak to zrobic.

 

Potrzebnych bedzie kilka rzeczy:

-sprezarka TURBO jaka zastosowac czy moze byc od diesla ze zmienna geometria czy lepiej wziac od bezyny,chlodzona ciecza?

Czy potrzebna dodatkowa pompa oleju do smarowania?

Jaka chlodnice oleju zastosowac?

Jakiego typu zawor upustowy zastsowac?

 

-Kwestia zasilania paliwem

 

Bezyna za droga,nieekologiczna,droga modyfikacja instalacji.

Wiec bedzie BLOS LPG podobno wspaniale dziala z silnikami turbo.

 

Moim zdaniem najwiekszy problem to mechaniczny montaz sprezarki i kwestia smarowania jej.

 

Jezeli ktos ma wiedze lub wizje w tym temacie to prosze o podpowiedzi.

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
Opublikowano

Chciałem Ci napisać co będzie potrzebne i za ile co kupisz, aż doczytałem, że chcesz mieć turbo powered by lpg...

Kolego, daruj sobie, nie ośmieszaj się, pieniążki z uturbiania przeznacz na play station 3 i plazme.

Opublikowano
Kolego chyba nie wiesz co piszesz i jakie są z tym związane wydatki i na dodatek na LPG :modlitwa: :modlitwa: trochę poczytałeś na ten temat i pooglądałeś filmików i nic poza tym :twisted: :twisted:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano
Bezyna za droga,nieekologiczna,droga modyfikacja instalacji.

 

Widizałeś kiedyś Impreze STI albo EVO na LPG ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

sam instalacji turbo nie zrobisz bo nie będziesz w stanie tego potem zestroić z silnikiem a koszty w specjalnym zakładzie to jakieś 5000 - 10 000 zł... Ogólnie masakra jest z chłodzeniem turbiny i strojeniem silnika żeby proporcja ilośći powietrza do paliwa była odpowiednia.

 

Jak chcesz się bawić to możesz zamontować kompresor np z mercedesa. Będzie bardzo bardzo dużo roboty żeby go dopasować ale i tak mniej niż z montażem układu turbo. I do tego wszystkiego musisz jeszcze ogarnąć sterowanie ilością palia żeby wtryski podawały wiecej paliwa gdy pojawi się ciśnienie doładowania... może być jakiś "chip" rezystor z allegro za 1zł żeby silnik na ssanie przełączał ale będziesz musiał to ssanie zawsze włączać kiedy chcesz przyśpieszać... i wogóle masakara taka i tyle kombinacji że lepiej auto zmienić na szybsze ;)

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano

Panowie ja oczekuje porad czysto technicznych a nie bezsensownych wywodow stryjecznej ciotki co ma dzyndzel przeslodki !!!

 

Jeden z kolegow napisal "czy to sie oplaca" ja odpowiem tak BMW E30 coupe to auto z dusza,klasyk o sportowym charakterze.Tym sie jezdzi doslownie na dwoch kolach.Jest jak resorowka dla malego chlopca.

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
Opublikowano
(...) BMW E30 coupe to auto z dusza,klasyk o sportowym charakterze.Tym sie jezdzi doslownie na dwoch kolach.Jest jak resorowka dla malego chlopca.

 

Od kiedy to klasyki jeżdżą na LPG ? :mrgreen: Być może e30 nim jest, ale Twój egzemplarz prawdopodobnie się do nich nie zalicza i skoro oszczędzasz na paliwie to nie powinieneś się pakować w coś takiego jak turbo tym bardziej że chyba nie masz pojęcia o kosztach i przeróbkach jakie to za sobą niesie. Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Panowie a co wy sie uczepiliscie do LPG co jest nie tak widzialem i testowalem wiele konkretnych aut zasilanych LPG,jezdzily pieknie bez zadnych problemow.Jako ciekawostke to widzialem BMW 545i valvetronic LPG a wiec auto bez przepustnicy,brak podcisnienia w kolektorze ssacym.

 

Prosze o to jezeli ktos ma ochote i wiedze techniczna o podpowiedzi scisle zwiazane z moim tematem.Nie piszcie bzdur.

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
Opublikowano
po co Ci ta wiedizec, skoro sam niczego nie zrobisz. Bo jak masz uturbic samochód niewiedząc co jest Ci potrzebne. Proponuje pojechac do mechanika i spytac za ile Ci to zrobi i co bedzie potrzebowal. a kazdy na to Ci odpowie ze tego nie zrobi albo ze bla bla, ja proponuje zebys przerobil silnik zeby jezdzil na wode zamiast turbo;) bedzie jeszcze taniej, ekologiczniej i lepiej:)

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Panowie a co wy sie uczepiliscie do LPG co jest nie tak widzialem i testowalem wiele konkretnych aut zasilanych LPG,jezdzily pieknie bez zadnych problemow.Jako ciekawostke to widzialem BMW 545i valvetronic LPG a wiec auto bez przepustnicy,brak podcisnienia w kolektorze ssacym.

 

Prosze o to jezeli ktos ma ochote i wiedze techniczna o podpowiedzi scisle zwiazane z moim tematem.Nie piszcie bzdur.

co ma jajko do piernika hehe aco to za nowinka :mad2: ???

daj sobie spokoj z tym turbo bedzie lepiej dla Ciebie.jezeli juz kochasz swoj samochod to nie niszcz go LPG.

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Miałem kiedyś klasyczne E30. Miałem kiedyś nawet swój dział "klasyczne E30" Chciałem kiedyś wsadzic m28 do swojej. Ale kalsyk to klasyk. Tym bardziej gaz.

Turbo m40 zabije. Chyba że zrobisz całkowity remont. Rozbierz e30 do zera i zbuduj jak nalezy, wtedy bedzie cekawostka.

 

Drut i trututki zostaw innym. LPG też.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
można ominąć wiele problemów związanych z klasycznym turbo i wstawić kompresor. Ma nawet kilka przewag nad sprężarką na spaliny
Opublikowano

Nie za bardzo rozumiem twoją logikę...

 

albo oszczędzasz, albo dajesz czadu. ja sam planuję kupić E30 318is. Dobry kompromis moim zdaniem między ekonomią, a osiągami.

 

Ewentulanie kup sobie może E30 w dobrym stanie, ale z takim silnikiem 2.5 i LPG?? Osiągi będą niezłe...

 

Sensu uturbiania małego silniczka nie widzę... sam kiedyś nad tym myślałem (w Toyocie Yaris, bo miałem okazję takową "odziedziczyć"), ale to się poprostu nie opłaca. Roboty dużo, a i znaleźdź kogoś kto zrobi dobrze - ciężko.

 

PzDr

Opublikowano
wszystko jedno byle R6 i nie diesel w automacie :twisted2:

 

Oj doigrasz się ty..... 3/4 BMW (4 cylindry) :P

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

skoro uparles sie juz turbic 1,8 to polecam lekture na forum street racing i :search: a wtedy sie sam przekonasz dlaczego kazdy probuje Cie od tego odwiesc.

PROBUJEMY TYLKO POMOC w szerokim tego slowa znaczeniu.

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano
kolega mój kupił e30 1.8 cabrio rok temu potem upchał w nim silnik 2.5 cos zmieniał z hamulcami oraz kupił gwint bo seria rady nie dawała teraz w lecie kupił z angli m3 e36 i z niego zabrał silnik a reszta poszła na częścí więc wyszedł nawet na plus 2.5 też sprzedał jak włożył ten z m3 i więcej mu nie trzeba ale nie turbo bo nie ma to sensu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.