Skocz do zawartości

po czym poznać czy miała dzwona w tył?


daniel8888

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdz podłurznice tylne czy niema szpachlu zmierz szczeliny a najlepiej udaj sie na badanie laserowe podwozia ale to jusz troszke kosztuje ja miałem swoja powypadku sam robiłem autko i zanim odebrałem od mechcnika poprosiłem o laserowe mierzenie podwozia i miesci sie w normach

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posciagaj lampy - zobacz czy blacha cala - nie klepana no i czy nie jest czasem w dziwnych miejscach konserwowana ( w celu zakrycia spawow )

 

klapa rdzewieje - juz to nie raz widzialem - u mnie maska mi rdzewieje ale to od odpryskow

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by było aluminium to te auto było by bolidem to jest ocynkowana blacha w nowych e60 masz aluminiowy przod ale nie w e39 jezeli było bite ocynsk sie uszkodził i zaczoł rdzewiec

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa tylna rdzewieje , drzwi lewe tylne rdzewieją , maska pod spawem tez ale do pewnego roku produkcji później poprawili jakość ale klapa bagażnika została nie poprawiona do samego końca .

to wszystko jest powiązane z błędem konstrukcyjnym , Gwarancja na blachy jest 6 lat, mi przy okazji wymienili wszystkie listwy ozdobne na zewnątrz pojazdu .

 

Ps

tez miałem odpryski na masce i nie rdzewiała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś tu nie rozumiem - jak maska może rdzewieć jak to jest chyba aluminium czy jakiś taki stop...

 

"Maskę" z tyłu to ma np. maluch :mrgreen:. Autor tematu pisze, że chodzi o tył a nie o przód, czytaj Kolego uważnie...

 

Do Autora:

Poproś kogoś kto ma urządzenie do pomiaru grubości powłoki lakierniczej i porównaj na wszystkich elementach. Z reguły, jak nic nie było lakierowane/szpachlowane mieści się w granicach 80-90 (japończyki) do 110-120 (europejczyki) mikrometrów. Każda operacja w stylu cieniowanie/szpachlowanie powoduje, że powłoka jest grubsza, ponadto nie ma równomierności jeśli chodzi o grubość.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym powiedział ze jakjest tak cienko to ktos strasznie lubi polerowac autko :D albo lakiernik prysnal cienko.

Generalnie miernikiem grubości samochodu badamy grubość w odniesieniu do tego samego samochodu

jezeli jest podejrzenie ze byl malowany calosciowo to odnosimy sie do standardu ktory bedzie nizszy niz wartosc pomiaru.

najczesciej powloka nie ma jednakowej grubosci na calym elemencie i na calym samochodzie po malowaniu.

 

Jezeli byl bity w tyl to zajrzyj w kolo zapasowe jezeli tam"szwy" są fabryczne to beda równmierne jednolite bez przerw i większych smarków

otwórz bocne schowiki tam tez wszystko musi być ok to jest zgrzewy nie spawy, klapa bagaznika to samo.

Alenawet jak klapa byla wymieniona albo malowana nie znaczy ze musial miec mocnego dzowna

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rdzewieje mi klapa tylna

 

jestem ciekaw czy to przypadłośc czy miała dzwona,

 

gdzie patrzeć co porównywać

niestety te klapy do pewnych rocznikw rdzewieją i moją też to dopadło, ale regularnie ją leczę :lol: :duh: Jutro ostatnia zaprawka, oby mrozu nie było. Wiem, że teraz to się takich rzeczy nie robi, ale lepij późno niż wcale :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie klapa w touringu tylna(nawet nie tyle rdzewieje, co widać że na końcach blacha lekko puchnie jakby rdza była w środku w rantach- ale zauważyłem, że tam często jest wilgotno, na klapie sa od wewnątrz oryginalen naklejki w sumie to nie wiem czy była malowana, ale może ten typ tak ma...

na przedniej masce mam pełno odprysków od kamieni- ale nic nie rdzewieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW chyba ogolnie ma problemy z niektorymi elementami, w E36 to tez napewno tylnia klapa, a ogolnie to kanty drzwi na dole.

 

Ale podobno mercedes jeszcze bardziej lubi rdzewiec :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kiedyś czytałem to rdzę na tylniej klapie zawdzięczamy komuś w BMW kto wziął łapówkę :mad2: :clap:

u mnie klapa w touringu tylna(nawet nie tyle rdzewieje, co widać że na końcach blacha lekko puchnie jakby rdza była w środku w rantach- ale zauważyłem, że tam często jest wilgotno, na klapie sa od wewnątrz oryginalen naklejki w sumie to nie wiem czy była malowana, ale może ten typ tak ma...

na przedniej masce mam pełno odprysków od kamieni- ale nic nie rdzewieje

Tak to na początku wygląda, zacznij oczyszczać a czeka cię niespodzianka niestety. Rdza jest nawet pod silikonową uszczelką wyglądającą jak spaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co, jeśli mikrometr pokazuje na jakims elemencie 20-40um? Albo nawet jeszcze mniej?

 

No i dobrze pokazuje, poda warunkiem, że to pomiar na wewnętrznej powierzchni (fartuchy nadkoli/podłużnice/podłoga bagażnika/ściana tylna). To co podałem to grubość powłoki na zewnątrz.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrym domowym sposobem na sprawdzenie czy pod lakierem nie ma szpachli jest magnes taka nalepka co się nakleja na lodówkę bardzo słaby magnes i rzucamy np. na klape,lub inne części karoserii jak się klei to dobrze jak odpoda to znaczy że jest szpachla.nawet bardzo cieniutka warstwa szpachli powoduje że magnesik nie przykleja się
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze pokazuje, poda warunkiem, że to pomiar na wewnętrznej powierzchni (fartuchy nadkoli/podłużnice/podłoga bagażnika/ściana tylna). To co podałem to grubość powłoki na zewnątrz.

 

No wlasnie pomiar na zewnatrz. To co wtedy? Część malowana ze stanu surowego bez uzycia podkladu? Mialem nawet przypadek, ze pokazywalo blisko zera.

 

dobrym domowym sposobem na sprawdzenie czy pod lakierem nie ma szpachli jest magnes taka nalepka co się nakleja na lodówkę

 

Bardzo zly pomysl. Jeden taksiarz mial nalepki na drzwiach, a po zmierzeniu mikrometrem pokazywalo 800-1000um. Czyli kawal szpachli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.