Skocz do zawartości

opony zjechane od środka


daniel8888

Rekomendowane odpowiedzi

jesliza duże ciśnienie to opna będzie zjechana po 2 bokach

 

jesli za małe to będzie zjechany środek opony,

 

ja mam tylko od wewnętrznej strony opony więc to nie ciśmniienie, musze sprzedzić to zawieszenie coś tam może być nie tak

 

 

add1 duże ciśnienie powoduje wybrzuszenie się opony w najsłabszym miejscu czyli środek opony a tym samym masz odpowiedz add2,

zależy w jakim przedziale km się ścierają bo jak wiecie każde bmw ma chyba 2% pochylenia kola do wewnątrz , jeżeli po 70-100 tkm to jest to normalna sprawa ale po 10-20 już podejrzana co innego jak po 10tkm jest drastyczny różnica, zawieszenie M jest chyba agresywniejszy %

Edytowane przez Elvishh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesliza duże ciśnienie to opna będzie zjechana po 2 bokach

 

jesli za małe to będzie zjechany środek opony,

 

ja mam tylko od wewnętrznej strony opony więc to nie ciśmniienie, musze sprzedzić to zawieszenie coś tam może być nie tak

 

Jest tak jak napisales, tylko ze odrwotnie :D Duze cisnienie powoduje ze opona sie wybrzusza, czyli dazy do ksztalu jak opona motocyklowa, wtedy zjezdza sie jej srodek. Gdy opona zuzywa sie bardziej po bokach to moze byc przyczyna zle cisnienie i luzy w zawieszeniu, ale jezeli w srodku to wg mnie przyczyna lezy tylko po stronie cisnienia lub wady opony ktora poprostu nie jest plaska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegow!!!

wiem cos na ten tema to sie dolacze!

tak jak koledzy napisali wyzej cisnienie ma duzy wplyw na scieranie opon ale tylko na scieranie a nie na scinanie!!! wszystko sie zgadza bmw ma pochylone tylne kola doklanie niewiem o ile ale sa pochylone!!!

problem jest taki ze zbierznosc jest do d... !!!

-musisz pojechac na szrpaki i sprawdzic zawieszonko luzy itp

-a pozniej zbierznosc przod i tyl (4 kola bo jesli ktos ci powie ze tylko dwa to odrazu zmien warsztat)

-zwroc uwage jakim sprzetem robia zbierznosc bo nieraz to prehistoria!!!

po tym wszystkim kierownica w poziomie (rowno) samochod moze ciagnac w lewo lub w prawo moze to byc wina poscinanych opon.mozesz ewentualnie przelozyc kola lewa<->prwawa! a pozniej tylko nowe oponki i jak nowe! warto sprawdzac geometrie co jakis czas zewzgeledu na nasze drogi i dla wydluzeniu zywotnosci naszych opno i portwela :D

pozdrawiam matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy niedawno poruszyłem ten temat i było wiele ciekawych wypowiedzi więc najlepiej będzie wpisać w wyszukiwarke taki tytuł :

"Zbiera mi opony z tyłu gdzie szukać wady" to powinno pare spraw wyjaśnić.

A konkretnie:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96396&highlight=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

male cisnienie - opona zuzywa sie po zewnetrznej i wewnetrznej !!!

za duze srodkowa czesc - balonik:) |

 

Jak mozna tyle dywagowac ........ :duh: |

 

 

|Jezeli chodzi o cisnienie mierzone ... to sprawa jest taka, ze jak ezmiecie wzorcowy miernik i przejedziecie sie po stacjach paliw w swoim miescie, to na kazdej bedzie inne.... :) przerabialem temat!

 

Dlatego od paru lat woze swoj miernik w bagazniku, ktory kalibrowalem na wzorcowym w serwisie opon;)

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.