Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

- Specjalnie zaprojektowane kute tłoki ROSS'a

- pierścienie i swożnie tłokowe

- wyjęcie i obróbka bloku oraz głowicy z wymianą wszystkich uszczelnień,

nowe śruby

głowicy

- wymiana panewek

- robiona na zamówienie miedziana uszczelka pod głowicę lub bardzo dobrej

jakości uszczelka GOETZE

- customowy kolektor wydechowy, downpipe

- układ wydechowy ze stali kwasowej

- wymiana tarczy sprzęgła + docisku na mocniejsze + wyważenie z kołem

zamachowym

- wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze

- montaż i strojenie silnika przy pomocy SMT6i

- wastegate

- blow-off

- intercooler + rury dolotu + łączniki siliconowe

- stożkowy filtr powietrza

- zegar ciśnienia doładowania

- wszytskie niezbędne łączniki, zaworki itp.

Jest to w pełni profesjonalnie przygotowany silnik osiągający nawet 450KM.

Taka przeróbka kosztuje 19 900PLN

 

Jednak tak wysilone silniki, wymagając częstszych przeglądów, i są narażone

na większą ilość usterek :(

 

Druga opcja to:

Wymiana na silnik M54, który seryjnie ma 231KM. Do tego można zchipować ten

silnik na ok. 250KM.

Wtedy zachowujemy bezpieczeństwo codziennego użytkowania i wszystkie funkcje

diagnostyczne

- silnik M54B30 z niewielkim przebiegiem

- wydech na dwóch tłumikach (środkowy i końcowy)

- chip podnoszący moc do 250KM

 

koszt: 15400zł

 

Mam teraz dylemat co zrobic, M5 juz postawilem do podobnego typu operacji ale wyniki beda znane dopiero za pare dni, nosilem sie rowniez z zamiarem zrobienia podobnych poczynan z moja 530 pod warunkiem ze jej nie sprzedam, i chcialbym dowiedziec sie co bardziej byscie mi polecili... Czekam na opinie :)

Opublikowano
a co bys powiedzial na M5 1036 hp ,nie wiem co oni tam wsadzili ale mozliwe ze to byl oryginalny silnik eMki po "lightowym" tuningu :twisted:
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Moja na oko ma miec cos okolo 800kM

 

to slabo :| ,tyle to ja wyciagam z mojej kosiarki na shell vpower racing :lol: ,na oko to na oko a ja chcialbym zobaczyc wydruk z hamowni :mrgreen: ,chyba sie pochwalisz :?:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Mam teraz dylemat co zrobic, M5 juz postawilem do podobnego typu operacji ale wyniki beda znane dopiero za pare dni, nosilem sie rowniez z zamiarem zrobienia podobnych poczynan z moja 530 pod warunkiem ze jej nie sprzedam, i chcialbym dowiedziec sie co bardziej byscie mi polecili... Czekam na opinie :)

 

Ja bym sobie najpierw zadał pyatnie do czego ma mi taki dupowóz :) służyć: auto rodzinne -druga opcja, wyścigi - pierwsza, choc wolałbym coś lżejszego...

 

Wiadomo, że auto bedzie wymagało bardziej troskliwej opieki(1 przypadek) ale zważ że silnik będzie praktycznie nowy i jeżeli przy założeniu że profesjonalnie sklecony to jeżeli o niego będziesz dbał to POWINIEN chodzić dłuższy czas.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Nie mam rodziny i nie planuje szybko miec, wiec auto rodzinne nie jest mi do niczego potrzebne, chce miec poprostu auta dopasowane pod siebie. A mam dylemat jaka opcje wybrac, bo mysle ze w pierwszej opcji nie obeszloby sie bez ingerencji w zawieszenie... a to znow zwieksza wydatek
Opublikowano
w pierwszej opcji nie obeszloby sie bez ingerencji w zawieszenie... a to znow zwieksza wydatek

 

To napewno i jeszcze hamulce. Następna sprawa to czy skrzynia przeniesie taką moc, a jeżeli tak to jak długo wytrzyma.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
- Specjalnie zaprojektowane kute tłoki ROSS'a

- pierścienie i swożnie tłokowe

- wyjęcie i obróbka bloku oraz głowicy z wymianą wszystkich uszczelnień,

nowe śruby

głowicy

- wymiana panewek

- robiona na zamówienie miedziana uszczelka pod głowicę lub bardzo dobrej

jakości uszczelka GOETZE

- customowy kolektor wydechowy, downpipe

- układ wydechowy ze stali kwasowej

- wymiana tarczy sprzęgła + docisku na mocniejsze + wyważenie z kołem

zamachowym

- wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze

- montaż i strojenie silnika przy pomocy SMT6i

- wastegate

- blow-off

- intercooler + rury dolotu + łączniki siliconowe

- stożkowy filtr powietrza

- zegar ciśnienia doładowania

- wszytskie niezbędne łączniki, zaworki itp.

 

Piękna modyfikacja. Mam tylko jedno pytanie: po co ci wastegate i blow-off jak w spisie nie ma mowy o turbo ?? Czy w wolnossących samochodach coś to daje ?

 

Drugie to ja polecam zainwestować całą kase w M5. To auto ma skrzynie praktycznie pancerną, lepsze zawieszenie i hamulce, które na początek powinny wystarzczyć. A 530 zostaw sobie na jazde po pieczywo, albo do MC' Donalsa :wink:

Opublikowano
- Specjalnie zaprojektowane kute tłoki ROSS'a

- pierścienie i swożnie tłokowe

- wyjęcie i obróbka bloku oraz głowicy z wymianą wszystkich uszczelnień,

nowe śruby

głowicy

- wymiana panewek

- robiona na zamówienie miedziana uszczelka pod głowicę lub bardzo dobrej

jakości uszczelka GOETZE

- customowy kolektor wydechowy, downpipe

- układ wydechowy ze stali kwasowej

- wymiana tarczy sprzęgła + docisku na mocniejsze + wyważenie z kołem

zamachowym

- wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze

- montaż i strojenie silnika przy pomocy SMT6i

- wastegate

- blow-off

- intercooler + rury dolotu + łączniki siliconowe

- stożkowy filtr powietrza

- zegar ciśnienia doładowania

- wszytskie niezbędne łączniki, zaworki itp.

 

Piękna modyfikacja. Mam tylko jedno pytanie: po co ci wastegate i blow-off jak w spisie nie ma mowy o turbo ?? Czy w wolnossących samochodach coś to daje ?

 

Drugie to ja polecam zainwestować całą kase w M5. To auto ma skrzynie praktycznie pancerną, lepsze zawieszenie i hamulce, które na początek powinny wystarzczyć. A 530 zostaw sobie na jazde po pieczywo, albo do MC' Donalsa :wink:

 

:mrgreen: :mrgreen: No Panowie - chciałbym mieć takie dylematy, może kiedyś, jak trafię szóstke .... :D

A na razie mój 2 litrowy vanosik musi mi wystarczyć :)

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano

Piękna modyfikacja. Mam tylko jedno pytanie: po co ci wastegate i blow-off jak w spisie nie ma mowy o turbo ?? Czy w wolnossących samochodach coś to daje ?

 

Drugie to ja polecam zainwestować całą kase w M5. To auto ma skrzynie praktycznie pancerną, lepsze zawieszenie i hamulce, które na początek powinny wystarzczyć. A 530 zostaw sobie na jazde po pieczywo, albo do MC' Donalsa :wink:

Blow-off zmienia stopien sprezania rola jest symboliczna ale wazna. Co do M5 to juz zainwestowalem niedlugo bede znal wyniki inwestycji, zobaczymy co to znaczy okolo 800 kM, zreszta widzialem jak czlowiek z Litwy odbieral przy mnie M5 E-34 3.8 i z hamowni pokazywal wyciag to mial niby ponad 1000kM nie wiem jak to jezdzi, wiem ze brzmiala jak silnik odrzutowca :D
Opublikowano

Alan mi chodzi o to, że w pierwszej konfiguracji chyba zapomniałes dodać turbosprężarki, bo blow off zmienia stopień, ale chyba doładowania, co by nie rozwaliło dolotu jak zdejmiesz nogę z gazu (albo turbo, ale od tego jest zdaje się wastegate).

Może się pochwalisz gdzie robisz auto ?

Opublikowano

Tez bym sobie cos takiego zrobil, po pierwsze gdybym mial cos innego jak 520, po drugie jak bym mial kase, z tego co opisales wcale nie mala.

 

Ale zawsze podziwiam tego typu prace.

Opublikowano

o jakiej 530 mowa? starej r6 czy v8 m60?

 

jak o v8 to chyba taniej mozna sciagnac kompresor do m60 z usa

 

robi tez cos w okolicach 350 koni z 3 litrow, i ponad 400 z 4 litrow

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Alan mi chodzi o to, że w pierwszej konfiguracji chyba zapomniałes dodać turbosprężarki, bo blow off zmienia stopień, ale chyba doładowania, co by nie rozwaliło dolotu jak zdejmiesz nogę z gazu (albo turbo, ale od tego jest zdaje się wastegate).

Może się pochwalisz gdzie robisz auto ?

 

Faktycznie, zapomnialem o BiTurbo, sorrki moj blad :) Dopiero przeanalizowalem to co napisalem :) :modlitwa:

Przerobka auta zajmuje sie firma KSRmotorsport, tak samo moje M5 tez oni robia, konkretni ludzie, ceny w porownaniu z konkurencja oszlamiajaco mniejsze. Poza tym sa slowni i zaufani !

Opublikowano
Tez bym sobie cos takiego zrobil, po pierwsze gdybym mial cos innego jak 520, po drugie jak bym mial kase, z tego co opisales wcale nie mala.

 

Ale zawsze podziwiam tego typu prace.

 

520 tez mozna ladnie odszykowac :)

Opublikowano
o jakiej 530 mowa? starej r6 czy v8 m60?

 

jak o v8 to chyba taniej mozna sciagnac kompresor do m60 z usa

 

robi tez cos w okolicach 350 koni z 3 litrow, i ponad 400 z 4 litrow

 

Moja jest R6 M30, co do V8 owszem wszystko wyjdzie taniej, poniewaz silnik jest juz skonsturowany na innej zasadzie, ale z tego co mi powiedzianki V'ki sa mniej odporne na tego typu przerobki, jesli chodzi o R6 to jesli zadba sie o te auto w nalezyty sposob wiekszego zuzycia praktycznie nie mozna zauwazyc, wrecz przeciwnie silniki sa bardziej zywotne w tym przypadku, ale jak mowie... kwestia dbalosci o auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Alan to teraz stoi w Łazach ta Twoja M5? Postaram się podjechać do keysera w poniedziałek i zobaczę to cudo. Pamiętasz może kiedy ten Litwin odbierał swój samochód? Popytam Donatasa ( Kumpel z Litewskiego Klubu BMW ) co to za 1000KM cudo.
Opublikowano
Alan to teraz stoi w Łazach ta Twoja M5? Postaram się podjechać do keysera w poniedziałek i zobaczę to cudo. Pamiętasz może kiedy ten Litwin odbierał swój samochód? Popytam Donatasa ( Kumpel z Litewskiego Klubu BMW ) co to za 1000KM cudo.

 

Litwin odbieral autko hmmmm, jakis tydzien temu na moje oko. Mam maile do niego, zreszta rozmawialem z nim juz, jego matka to Polka, ale zyja na Litwie, niedaleko mnie, wiec jak pogoda sprzyja jade obejrzec tego potworka :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To pogadaj z nim, będę 5 czerwca na Litwie ( okolice Wilna ) to jak jest to gdzieś w pobliżu to też pojadę zobaczyć.
Opublikowano
I nastal dzien radosci... odebralem dzis swoja M5, powiem tylko tyle ze to inne auto ;) Po odpaleniu silnika czuc i slychac ze auto juz nie jest zwykla M5, podczas jazdy przyspieszenie oszlamiajace, ogolnie to bylem tak podekscytowany ze udalo mi sie pojechac 270 przy 4.5 tys obrotow na 4 biegu, wiec juz widac ze cos sie zmienilo, w przeciagu kilku dni zrobie testy autka :)
Opublikowano
I nastal dzien radosci... odebralem dzis swoja M5, powiem tylko tyle ze to inne auto ;) Po odpaleniu silnika czuc i slychac ze auto juz nie jest zwykla M5, podczas jazdy przyspieszenie oszlamiajace, ogolnie to bylem tak podekscytowany ze udalo mi sie pojechac 270 przy 4.5 tys obrotow na 4 biegu, wiec juz widac ze cos sie zmienilo, w przeciagu kilku dni zrobie testy autka :)

 

:liar: :?: dopoki nie bedzie wydrku z hamowni to wkladam to miedzy bajki :| ,ale jezeli rzeczywiscie tak jest to.......jest niezle :mrgreen: ,testuj testuj tylko zebys jej nie rozp.... bo szkoda by bylo roboty tych specow :twisted2:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
I nastal dzien radosci... odebralem dzis swoja M5, powiem tylko tyle ze to inne auto ;) Po odpaleniu silnika czuc i slychac ze auto juz nie jest zwykla M5, podczas jazdy przyspieszenie oszlamiajace, ogolnie to bylem tak podekscytowany ze udalo mi sie pojechac 270 przy 4.5 tys obrotow na 4 biegu, wiec juz widac ze cos sie zmienilo, w przeciagu kilku dni zrobie testy autka :)

 

to skrzynie ci tez wymienili?

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Nie bylo potrzeby wymiany skrzyni. Pozatym skrzynia jest jak czolg pancerny, owszem moznaby wymienic na skrzynie z innym przelozeniem ale po co ? : )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.