Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zainteresowałem się i od 2 dni jest moje, dzieki za pmoc :)

 

Fajnie, tylko ma braki w postaci koni i guzika sport. A bez tego trochę mniej frajdy. Pierwsze co robię po odpaleniu auta to sport załączam :). Nie mniej gratuluje i życzę dobrej zabawy.

Miałem obawy ale jak dla mnie to te 150 hp robi dobrą robotę, 1200 km przejechałem i jestem zadowolony :)

Opublikowano

Co sądzicie panowie o tym egzemplarzu ?

Lewy tył się trochę kiepsko schodzi według mnie. Full opcja też to nie jest bo nie ma multifunkcyjnej kierownicy. Prócz tego, mocno doposażona.

Co wy sądzicie o tym spasowaniu tyłu i cenie egzemplarza ? Warto wybierać się w podróż oglądać ?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej jak w tym Z4 roadster jest z miejscem na głowę?

Mam 195cm wzrostu. W E89 mieszczę się bez problemu a w E85?

Od którego roku był lift?


Czy były różne wersje silnika 3.0?? Bo tylko o takim myślę.

Co z przekładką np. z anglika?

2018- BMW 5 G30
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ja mam 185 cm i to jest max absolutny. Ok wejdziesz - ale zdejmiesz dach i będziesz wyglądał jak klaun, pół głowy nad szybą, ale wsiądź sam i się przekonaj.

Lift był w 2006 r.:

- inne światła (ledowe) z tyłu i inne reflektory przednie,

- inne zderzaki,

- chromowana końcówka wydechu w wersjach 2.5 oraz 3.0,

- nowe silniki,

- wnętrze czarne zamiast standardowego szarego w przedlifcie (czarny w przedlifcie był środek tylko przy czerwonych skórach),

- lepiej zaizolowano pompę dachu,

- nowe wzory felg...

parę innych o których nie pamięta


Przed liftem był silnik 3.0i w USA i Europie.

Po lifcie w europie był 3.0si a w stanach 3.0i oraz 3.0si.

Był też silnik 3.2 Z4 M 343 KM.

Silnik 3.0i - 231 KM dobre auta w Polsce od 40 tys. zł

Silnik 3.0si 265 KM w Polsce nie ma w ogóle, w Niemczech ceny od 16 tys. EUR

Przed liftem automat (nie SMG) nie miał łopatek. Po lifcie były łopatki tylko w 3.0si i 2.5si (SMG zniknął).

Opublikowano

w coupe powinieneś się zmieścić,ja mam 190cm i jest luz,coupe było tylko po lifcie i tylko z 3,0si i M

prawda jest taka że znaleźć ładne coupe jest już raczej trudno,ja szukałem u nas i w kraju kwitnącej wiśni.

Opublikowano

Witam! Zamierzam za miesiąc kupić bmw z4 z motorem 3.0si i mam pytanie. Na co zwracać uwagę przy zakupie tego silnika? Może ktoś z Was ma taki silnik i chciałby coś więcej o nim powiedzieć? Jak z dostępem części oraz ich cena?

Jedyną sztuka aktualnie jaka wpadła mi w oko jest ta:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-coupe-3-0-si-265-km-bbs-ch-r-gwint-kw-ID6Bwa6u.html

Może ktoś akurat oglądał albo wie coś na temat tego auta.

Z góry dziękuje za każdą odpowiedz ;)

Opublikowano
poczytaj o silniku N52,na forum w dziale 3 jest bardzo ładnie wszystko opisane,egzemplarz o który pytasz stoi w ogłoszeniu jakoś podejrzanie długo,pamiętam że ogłoszenie było już wiosną albo zimą-wtedy szukałem swojego e86 ,ale nic więcej nie mogę powiedzieć bo go nie oglądałem.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Niech właściciel ci prześle zdjęcie z kolizji/wypadku.

W tym silniku występuje charakterystyczne cykanie przy krótkich odcinkach. Nic groźnego, także tym się nie zrażaj.

Z4 stoją i po dwa lata, to nie jest passat lub A4, żeby się sprzedało w miesiąc. Na t auto trzeba kupca, który wie czego chce.

Opublikowano
Witam! Zamierzam za miesiąc kupić bmw z4 z motorem 3.0si i mam pytanie. Na co zwracać uwagę przy zakupie tego silnika? Może ktoś z Was ma taki silnik i chciałby coś więcej o nim powiedzieć? Jak z dostępem części oraz ich cena?

Jedyną sztuka aktualnie jaka wpadła mi w oko jest ta:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-coupe-3-0-si-265-km-bbs-ch-r-gwint-kw-ID6Bwa6u.html

Może ktoś akurat oglądał albo wie coś na temat tego auta.

Z góry dziękuje za każdą odpowiedz ;)

 

Szkoda, że nie automat, brałbym za tą cenę.

2018- BMW 5 G30
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
To auto ma fotele z anglika - prawy z anglika jest lewym, czyli kierowcy. Tylko plastiki zamienione.
Opublikowano

Hej, Jestem tu nowy:) (ale przeczytałem wszystkie 40 stron postów) Cały mój kontakt z bmw- to był jak jechałem z3 do ślubu:)

Od zawsze jestem zakochany w roadsterach i chyba czas ziścić marzenia. Obecnie rozważam Audi TT (1.8-180) VS Z4 (2.0-2.5).


Czy jest ktoś z Krakowa kto mógł by mi pokazać swoją Z4? Najlepiej 2.0.


Mam niezły mętlik w głowie- bo opinie są zupełnie sprzeczne (każdy chwali to co ma) tzn, że poniżej 2.5 czy 3.0 auto nie jedzie. Rozważałem 2.5 a min 2.2 - bo w porównaniu do osiągów TT dopiero te są ciut lepsze. Ale skoro i tak ma im brakować mocy, to lepiej postawić na ekonomiczniejsze i lżejsze rozwiązanie tak?


Mam zamiar używać auta do tego co niektórzy kategorycznie odradzali- miasto, dojazdy do pracy (7km), przez cały rok (także zima z softtopem) i w manualu:)


Z góry dziękuję za wszelkie porady. Nie podrzucam, żadnych ofert bo z tego co przejrzałem to w promieniu 200km posucha (a taki dystans sobie założyłem żeby ot tak zobaczyć czy coś warte)- po pewniaka mogę i jechać na koniec Polski:)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Uważam, że mogę coś powiedzieć jako kilkuletni użytkownik tego auta, obecnie mam drugie Z4.

Ja stałem przed wyborem SLK a Z4. Audi TT nigdy nie rozważałem, postaw obok siebie te samochody - audi to jakiś żart z cyrku. Zero proporcji, groteskowe wręcz pałąki bezpieczeństwa. Wygląda jak VW garbus. jednym słowem stylistyczna tragedia.

Z4 to świetne auto na co dzień, ale absolutnie nie w zimę. Można po mieście się poruszać, ale wzniesienie o nachyleniu 10 stopni i już nie podjedzie.

Jeździłem wieloma autami, ale to auto nie prowadzi się jak żadne inne. Wyżej stoi tylko Boxster w prowadzeniu a to o czymś świadczy. Swietnym wyjściem jest to co zaproponowałeś - wsiądziesz do czyjegoś Z4 i zobaczysz.

Przeszkodą oże być wzrost, bo 190 cm to już nie wejdziesz do roadstera pozostaje ci coupe.

Lepiej jeździć 2.0 Z4 niż nie jeździć nim w ogóle, oczywiście najlepiej 3.0i lub 3.0si.

2.0 spali tyle co 3.0.

Mi 3.0si spala w mieście 10,5-11 w trasie 9,1.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Na szczęście mam 170cm w kapeluszu także luz:)


Kwestia gustu- mi się zawsze meeega TTtka podobała, nawet w wersji Coupe (pamiętam z Wesela Smażowskiego), NewBettle też mi sie podoba- lubię nietypowe auta, fakt z4 i Boxster ładniejszy, mx5 też (ale nie wiem czemu jakoś mi zbrzydła-zbyt pocieszna).


No ale z tym spalaniem... nie możliwe że lekkie 2.0 spali tyle co 3.0 (chyba że SI) -ale to więcej $. Rozważałbym jeszcze 2.2, ale ktoś napisał że to już dużo cięższe więc lepiej wypadnie 2.0

Opublikowano

no i to jest konkret:)


Czy ktoś mógłby podać realne (no takie oszczędne- bo wiadomo że jak sie depnie to spali ile sie wleje) wartości spalania pozostałych STARSZYCH jednostek w manualu, czyli 2.2i, 2.5i, 3.0i ?


Niektórzy tu strasznie przekonują do automatu, że wręcz w manualu to nie jazda...ale całe życie jeżdżę w manualu i średnio widzę frajdę w automacie (bez manetek- a w moim budżecie nie ma co myśleć o tej lepszej skrzyni), do tego większe spalanie i droższa eksploatacja...

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Mówię ci, że te auta spalą od siebie mniej o 0,5l jak nie tyle samo, a mocy masz więcej w większych jednostkach. Na forum tutaj Z4 mają może 3 osoby. Więc nie licz na 5 odpowiedzi.

2.0 pali koledze wyżej 9 a w trasie 7

mi 3.0 pali litr więcej przy jeździe normalnej spokojnej. No na trasie to wiadomo lubisz przycisnąć poczuć wiatr to z 8,7-9,1.

Opublikowano

ok ok czaje- doceniam:)


ok czyli nie ma co oszczędzać na paliwie i brać słabszej jednostki (wziąłem ją pod uwagę tylko dlatego że są tańsze i żeby zwiększyć ilość potencjalnych aut- bo i tak ich jest niewiele), no a pod względem mocy/właściwości jezdnych takie np. 2.2 będzie lepsze od 2.0? skoro ma tylko 20koni więcej ale za to cięższe (-jeśli to bzdura to sorki, nie ja to wymyśliłem tylko opieram się na komentarzach choćby z tego wątku)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Będzie lepsze 2.2 ponieważ 2.2 to R6 a nie cztery cylindry.

Jak masz możliwość i finanse to bierz 3.0, jeśli nie to również będzie frajda w 2.2, dzięki zawieszeniu chociażby. To auto klei do asfaltu.

Jednostek 2.0 jest więcej i są bardziej zadbane od 3.0 - wiadomo. Jednak lepiej się wstrzymać i poszukać tego R6.

Opublikowano

Oki dzięki.

No to do konkretów. Znalazłem kilka ofert które...no nie odrzuciłem od razu (ale też nie jestem do końca przekonany żeby 300km jechać).

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-ID6CpGYu.html?


Ocenicie?

Niby bezwypadkowy, tylko ten przedni zderzak coś tam, silnikowo mechanicznie ok- z grubych problemów to dach się nie otwiera:) (podobno mu to 2 lata temu naprawiali i znów coś), no a druga sprawa- tapicerka- coś z nią jest nie tak. Z kierownicy (wokół air baga) odchodzi skóra, lewarek wymieniał (jest założony z wersji 6 biegowej) nie widziałem takiej wersji foteli (na środku jest niby alkantara) i na boczkach drzwi się jakoś dziwnie zwija- wymieniane to było przez jakiegoś domorosłego tapicera? Tyle byłem w stanie wychwycić moim amatorskim okiem. Z góry dziękuję za Wasze spostrzeżenia.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jak masz kwotę 30 tys. to zapomnij o zadbanych autach. 40k+ zaczynają się godne uwagi.

W tych za 30 zawsze wsadzisz kasę na wejście.

- tylny zderzak malowany.

- fotele oryginał,

- mata na odgrodzi komory silnika jakby ją szczury zjadły,

- totalna porażka pod względem wyposażenia - to nawet multifunkcji nie ma,

- na wejście masz do malowania dwa zderzaki - 1,5k minimum,

- nie wiem jak opony i zawiecha, ale zestaw sprężyny + amortyzatory i osprzęt kosztuje 3,5k do tego auta,

- nie ma oryginalnej gaśnicy.

- dach pewnie pompa do wymiany. kolejne 2k, bo przed liftem słabe odprowadzenie wody i tam wszystko gnije jak woda stoi. Zrobili mu ale znów pewnie wody naszło.


Zainteresuj się tym, wygląda serio fajnie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-2-0-150-km-roadster-elektryczny-dach-doinwestowany-polecam-ID6AyENo.html#gallery-open

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.