Skocz do zawartości

535d kontra 545


tora

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie watęk zszedl na psy bo zaczyna w nim brac udzial clziowiek ktory o 550 slyszal tylko w tv a na forum mianuje sie znawca tematu, Rzeznik juz raz ci powiedzialem obudz sie chlopie i skoncz sie wypowiadac na teamty o ktorych mozesz sobie tylko narazie poamrzyc. Raz ci juz nosa utarlem i nie zawacham utrzec ci go raz jeszcze! Dla nie zorientowanych proponuje przejrzenie historii postow tego lamusa od początku zanim zaczeniecie z nim dyskusje. A jak mnie jeszcze bardziej podminujesz to obiecuje ze jak za rok bede jechal do Mielna i pomiedzy polami kapusty znowu bede przejezdzal obok tego twojego Koronowa to oducze cie oszukiwać, i uwierz mi że to zrobie a narazie do szykuj sie powoli na sztachoteke bo do piatku juz niewiele zostało a twoje e39 o ktorym wolisz mowic e60 550 lub e65 760 albo obie te nazwy naraz zapewne wymaga odpicowania zeby w piatek slicznie lsnilo pod dyskoteką w twojej okolicy a ty razem z nim, wiec szoruj mi juz stad i nie zabieraj glosu tam gdzie nie masz nic ciekawego do powiedzenia.

 

admin zrob porzadek bo sie chamstwo szerzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rzeźnik grzecznie proszę wklej zdjęcia swoich autek bo większość użytkowników którzy tutaj piszą je wkleili i dzięki temu łatwiej się jakoś dogadujemy.Jeśli znowu odpowiesz pokrętnie lub wykrętnie lub zaczniesz straszyć to sam chyba rozumiesz.Adie

hej

Chamstwo się szerzy a nie pamiętasz Rzeznik jak mnie straszyłeś na PW a teraz chowasz sie za admina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłany: Wto Paź 14, 2008 10:19 am Temat postu:

Przecież wszem i wobec wiadomo, że 535d jak każdy duży diesel jest dla ludzi na prawdę bogatych (słowa kumpla, współwłaściciela ASO Merca który CDI widzi częściej u siebie niż ja zerkam na wskaźnik spalania podczas jazdy).

 

Diesle są fajne, są przyjemne, ale nie daj Bóg coś się syplnie i masz koszta od razu (wtryski x6 po 900/1300 zaleznie gdzie kupiujesz sztuka, 2x turbo ok 12k, czułe przepływki i inne elementy).

 

Zodiac, gdyby to była prawda to uważasz, że po 3latach użytkowania 535d pakowałbym się w jeszcze bardziej awaryjny i ryzykowny 745d ??

Uwierz, że przez ponad 150kkm z motorem nic się nie działo złego, w tym 80kkm na wirusie. Sądzę że te złe opinie dotyczą niechlujnie odbudowywanych aut przyciągniętych gdzieś tam z Europy.

Co do cen części które podajesz to są to ceny z ASO, a chyba mało kto tam robi zakupy :) W naszym pięknym kraju możesz nabyć kompletny motor biturbo wraz z osprzętem w cenie kompletu wtrysków ASO.

 

 

Tak więc powtarzam, diesel zły nie jest, niestety przy moim zastosowaniu jest znacznie gorszy i pare litrów spalania czy moment mnie rybka, bo moja V8 zbiera się bardzo ładnie a że pali wiecej - nie zwracam na to uwagi, tylko jeżdże, bez większych problemow

 

Doceniam Twoje zdanie nt. benzynki V8. Pamiętaj jednak, że właśnie BMW odstawia duże wolnossące jednostki do lamusa, a stopień skomplikowania nowych jednostek 3L/4.4L biturbo jest równie duży jak 3L diesla biturbo. Więc nie ma odwrotu - diesel czy benzyna, zawsze z doładowaniem.

 

No ale nie róbmy OT.

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeźnik grzecznie proszę wklej zdjęcia swoich autek bo większość użytkowników którzy tutaj piszą je wkleili i dzięki temu łatwiej się jakoś dogadujemy.Jeśli znowu odpowiesz pokrętnie lub wykrętnie lub zaczniesz straszyć to sam chyba rozumiesz.Adie

hej

Chamstwo się szerzy a nie pamiętasz Rzeznik jak mnie straszyłeś na PW a teraz chowasz sie za admina?

 

proponuje nie robic balaganu w temacie

jesli masz do mnie jakas sprawe czy problem zapraszam na PW

to samo sie tyczy pana BZQ czy jak mu tam, jestes chojrak ?

daj znac na PW to sie umowimy na male spotkanie przy kawce

admin - oczywiscie mozesz usunac moj post jako ze nie wnosi on nic do tego tematu.

 

pozdrawiam

Rzeznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotka piłka pokaż że to my sie mylimy a nie ty, w ten sposób wyjdziemy na błaznów i publicznie przyznamy sie do tego! Z pokora pprzeporsimy oraz damy ogloszenie do gazety ogólnopolskiej z wyrazami zalu za swoje czyny. Ale najpierw POKAŻ ZDJECIA, i utnij nasze domysly na twoj temat. Bardzo Prosimy BARDZO! Wręcz powiem Błagamy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Berni --> to tylko moja opinia którą się kieruje, nie ocena światowych ekspertów. Fajnie że kupiłeś 745d i jesteś naszym testerem :) , za jakiś czas jak zdecyduje sie na zmianę i będę myślał o 760, pewnie się odezwe i zapytam jak przebiegała eksploatacja.

 

Co do turbo, bi-turbo i twin-turbo, tak jak napisałeś, to nas czeka w przyszłości jako standard przy downsizingu. Kwestia czy sie cieszyc, czy nie. Jak dla mnie oznacza to zdecydowanie wiecej problemow w autach pogwarancyjnych, ale nie zmienia to faktu ze za 2-3 lata 4.4V8 bi-turbo benz będę brał w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wszystko na temat,autek nie ma.

hej

do moderatora proszę nie zamykać tego tematu bo chcę i jak widzę kilka jeszcze osób,nie tylko z tego tematu

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=40914&highlight=&sid=072f35b9fa5d8b86e332c55371e961e0

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=41663&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=9047dade7e0f08151d2ef57b23550d14

w końcu zakończyć sprawę jakie auto ma naprawdę Rzeźnik

hej

Kolego Rzeznik miejscowość w której mieszkasz jest bardzo mała i dlatego też inni mieszkańcy powinni znać gościa który ma E60 550 i E65 760 weź to pod uwagę

nie myśl tylko że moje działania są po to żeby zrobić Ci przykrość albo dokuczyć ale chodzi mi też po głowie zakup 7 lub 545 (pisałem o tym wcześniej) i byłbym wdzieczny za prezentację takiego modelu.Chociażby jak kolega BZQ który sam sie zoferował z 545.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo widzisz Rzeznik, zeby udzielac sie i dawac rady w jakiejs sprawie, dobrze by bylo miec z tym czyms do czynienia, chociarzby zeby twoj kolega mial takie cos i mial bys w zwiazku z tym cos do powiedzenia co wnioslo by cos do naszych dyskusji, nie bylo by problemu. Problem polega nie na tym zeby udowodnic ci za wszelka cene że nie masz tych aut, bo z zazdrości pekaja nam oczy, tylko dlatego że zasłaniając sie swoimi doświadczeniami z tymi samochodami piszesz zupełnie bzdury robiąć jeden wielki smietnik z rzetelnego forum z ktorego ludzie pragna dowiadywać się rzeczy prawdziwych a nie wytworów czyiś wyobrazni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmm.....

pomijając już pewne zaszłości (bo wydaje mi się, że o nich zapomniałem) - to... hmmm...

 

... autentyczność jak najbardziej wskazana.

 

Bawimy się w takiej piaskownicy w jakiej się bawimy - to i nasze zabawki (a także podziw dla innych zabawek) nie powinny być tajemnicą. Inaczej cholernie łatwo do skrzywienia tego miejsca w taki sposób, że w porównaniu z nim, każde przedszkole będzie za wysokim progiem.

 

Jeżeli zasadą miałoby tu być zaborcze ukrywanie wszystkiego lub wprowadzanie w błąd - to zabieram się stąd jeszcze dzisiaj, bo to znaczyłoby, że takie miejsce nie ma sensu. Pełne prawo do anonimowości na forum podtrzymuje możliwość nie rejestrowania się, lub przynajmniej nie pisania o sobie nic z tych spraw, które chce się ukryć.

 

hej.

 

P.S.

Jeżeli jednak baaaaardzo nie należy o tym mówić - oczywiście zamknę temat (licząc na to, że chociaż właściwe wnioski zostaną wyciągnięte)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok skoro nie jestem tutaj mile widziany koncze udzial w dyskusjach na tym forum

malo mnie interesuje "wiarygodnosc" internetowa a bardziej merytoryczne dyskusje

pozostawiam panow wiarygodnych ze swoimi wspanialymi galeriami samym sobie a tymczasem ja zwijam swoje wyimaginowane BMW i mowie Adie

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... czujecie to?... czyżby to powiew świeżości ?

Może i trochę bolało ale się odświeżyło i bez zbędnych złośliwości dodam że dobrze byłoby gdyby (o ile są !) inni fantaści wzięli ten wątek sobie do serca jako przestrogę.

Co do ewentualnych wątpliwości admnia-Solarisa to podzielam zdanie że pisanie a raczej pieprzenie o czymś o czym się kłamie że się to ma ( o Jezu! jaka słowna konstrukcja - czytaj karkołomna), obraża inteligencję uczestnieków tego forum, (jak doskonale widać na załączonym obrazku). Inne aspekty moralno - sumienio - wyrzutowe nie powinny nas obchodzić, choć przyznam iż jest (pewnie NAM) a na pewno mi, bardzo przykro że bolało i że w taki sposób i że taka żenada.

Jak to mówią drogi Rzeźniku, bez żalu !

Edytowane przez dnowinski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że zwijasz swoje zabawki i idziesz do innej piaskownicy, moja rada jest taka żebyś nastepnym razem nie zapisywał sie na forum o realnych samochodach lecz załóż swoje forum np. www.resoraki.pl/forum i tam wyminiaj sie swoimi spostrzezeniami oraz przypuszczeniami z osobami o poodbnych zainteresowaniach.

 

Czuwaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok skoro nie jestem tutaj mile widziany koncze udzial w dyskusjach na tym forum

malo mnie interesuje "wiarygodnosc" internetowa a bardziej merytoryczne dyskusje

pozostawiam panow wiarygodnych ze swoimi wspanialymi galeriami samym sobie a tymczasem ja zwijam swoje wyimaginowane BMW i mowie Adie

hej

 

Wreszcie :!: Bye, bye...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do tematu, to znalazłem dwa dość ciekawe filmiki na you tube. Pierwszy to E60 kolegi z zaprzyjaźnionego forum 545i, a drugi to nie wiem czyj, dla tego nie wiem czy auto jest seryjne, raczej wątpię. I po moich pomiarach stoperem (kilkukrotnych), wyszło że 535d osiąga 200km/h w 18.5, a 545i w 20.1. (zakładając że filmiki są nie przyśpieszane). Co mi się rzuciło w oczy, że najbardziej różnicę widać na drugim biegu na korzyść diesla. To tylko taka ciekawostka, ale przyznam że jestem nieco zaskoczony.

 

1. http://tnij.org/bynt

2. http://tnij.org/bynv

 

Ale jest też takie 545i i do uzyskania 200 potrzebuje tylko 17.5s.

 

3. http://tnij.org/byn0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tutaj dane z testu porównawczego 535d jeszcze w starej wersji 272KM z 545i. Dlatego wcale się nie dziwię, że zaczipowane 535d miażdży 545i

 

http://images32.fotosik.pl/380/3cc896519198a09dm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwial porobilem serje filmow i odkrylem zadziwająca rzecz , moze ktos ja wyjaśni :

 

oto filmy :

 

http://pl.youtube.com/watch?v=5b5TPcTtXHA

 

http://pl.youtube.com/watch?v=RlbUN5XQMSE

 

http://pl.youtube.com/watch?v=SeVXIn-ujXs

 

http://pl.youtube.com/watch?v=bSnC4vszvRU

 

dzis wiadomo troche mokro no ale naszla mnie ochota, testy robilem w trybie skrzyni sport i wylaczonym calkowicie DSC , wylacoznym czesciowo DSC, z włączonym DSC oraz z wylacoznym DSC i zmianiałem biegi manualnie, to na tym filmie co najbardizje wykrzywia obraz.

 

Co zauwazylem, innego niz nafilmikach ktore zpaodal kolega ze moje 545 najpierw wyrywa do 2 tys obrotow chwile stoi pozniej na 2,5tys przystanek i cisnie dalej, dalej jest juz tak jak u innych. Jakies sugestje o co tutaj chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.