Skocz do zawartości

Jaki płyn do wspomagania i ile go trzeba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam e39 523i A 98r. z sierpnia, chce wymienic płyn wspomagania kierownicy bo ciężko chodzi jaki płyn mam wlać i ile go tam wchodzi?

tylko konkretnie TAKI I TAKI, a nie moooże taki, a może taki, chce wlać taki sam jaki jest teraz

Opublikowano
Skoro chcesz wlać taki sam jak masz teraz to sprawdz jakiego koloru jest płyn w zbiorniczku!!! Bo skąd niby mamy wiedziec co miales wlane wczesniej?? Ja do swojej wlalem ATF Mobil(czerwony)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Ja bym wlal taki jak mowi moj przedmowca

 

napisze cos z zartem... wloz palec w zbiornik pozniej go obliz i szukaj plynu o zblizonym smaku i odcieniu :)

brokat_
Opublikowano

1,2L seryjnie Pentosin CHF 11S czyli nie ATF musisz się dowiedzieć czy można je stosować zamiennie lub mieszać. ATF jest czerowny a CHF zielony

 

wloz palec w zbiornik pozniej go obliz i szukaj plynu o zblizonym smaku i odcieniu :)

przecież zużyty płyn będzie miał inny smak :) Zły pomysł

Opublikowano
1,2L seryjnie Pentosin CHF 11S czyli nie ATF musisz się dowiedzieć czy można je stosować zamiennie lub mieszać. ATF jest czerowny a CHF zielony

 

wloz palec w zbiornik pozniej go obliz i szukaj plynu o zblizonym smaku i odcieniu :)

przecież zużyty płyn będzie miał inny smak :) Zły pomysł

Cwileczke CHF 11S jest wlasciwie bezbarwny,lekko nawet zółty a CHF 7.1 jest zielony.Srawdz na korku od zbiorniczka do wspomagania co masz napisane.Jezeli napisane jest CHF 11S to w razie jego braku mozesz go pomieszac tylko z LHM,ktory faktycznie jest mocno zielony...jest to olej citroenowski.Nawet w instrukcji od E32 i E34 zaleca go BMW a tu w serwisie w Norwegii BMW stosuje tylko LHM do wypelniania calych instalacji z nivo tlumaczac,ze jest to to samo co CHF 11S tylko duzo tanszy.Zreszta bylo juz o tym duzo postow na forum.Ja mam w ukladzie CHF 11S i dolalem ponad pół litra LHM jak zalecili w BMW i wszystko jest OK.Jezeli masz nivo to nie lej zadnego ATF ani CHF 7.1 bo bedzie placz.Pozdrawiam.
Opublikowano
Cwileczke CHF 11S jest wlasciwie bezbarwny,lekko nawet zółty a CHF 7.1 jest zielony.
No w sumie masz rację w porównaniu z 7,1 jest żółtawy. Chodziło mi o lekkie zabarwienie. No nie ważne, ważne żeby wlać to co na korku a raczej jest tam CHF 11S
Opublikowano
1,2L seryjnie Pentosin CHF 11S czyli nie ATF musisz się dowiedzieć czy można je stosować zamiennie lub mieszać. ATF jest czerowny a CHF zielony

 

wloz palec w zbiornik pozniej go obliz i szukaj plynu o zblizonym smaku i odcieniu :)

przecież zużyty płyn będzie miał inny smak :) Zły pomysł

 

 

Adam318 zastanawia mnie tylko jedno - skąd wziąłeś tę kosmiczną pojemność 1,2L?? nawet połowy tego nie będzie potrzebował

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Na korku masz napisane jak krowie na miedzy... U mnie 520i 05/1999 jest napisane ATF (czyli Automatic Transmission Fluid). Zalałem Mobilem1 ATF 220 i hula... Poczytaj sobie:

http://www.mobil.pl/Poland-Polish/Lubes/PDS/glxxplpvlmomobil_atf_220.pdf

 

A jak Ci ciężko chodzi to nie jest to RACZEJ kwestia "świeżości" oleju

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
skąd wziąłeś tę kosmiczną pojemność 1,2L?? nawet połowy tego nie będzie potrzebował
z Workshopa. TAm podany był też CHF natomiast w ksiązce do 528 mam wpisane żeby wlać ATF i sam głupieję. Czy sugerować się tylko tym co na korku czy był jakiś system. Do tych to a do tych tamto
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam na korku napis ATF a kolor tego płynu to jakiś brąz :shock: , to jaki płyn mam wlać dokładnie czerwony, zielony,żółty??? syntetyczny czy mineralny??? czy po wymianie płynu wspomaganie będzie lżej chodzić????
Opublikowano

WYMAGANIA dextron II czy dextron III ma mieć?

weźta napiszta konkretnie wchodzi tyle i tyle, konkretny oryginalny płyn, ten FEBI ATF z allegro będzie dobry?

  • 6 lat później...
Opublikowano
No wszystko wszystkim, dalej nie ma odpowiedzi na temat, nikt nie zna specyfikacji oleju jaki powinien byc wlany? czy to jest syntetyk pół ? chf 7 chf11 ? atf II III ? numeru orginału ? juz zmiłem 4 pompe i po paru tysiacach kilometrów autostrady coraz wiecej wyje i wyje, rózne płyny ale za kazdym razem wiem ze to nie ten co ma byc?
Opublikowano
no tak, wszystkiego to tam nie ma, bo nie ma podanego numeru orginału jaki płyn do jakiego układu, no nic w poniedziałek udam sie do salonu, i opisze swoje tego co sie tam dowiedziałe co powinno byc, i jaka cena
Opublikowano
w bmw kazali nalac ATF 22 Spezifikation Dexron II (D) czyli sie potwierdziło, obojętne jaki atf II. ale z tego co sie dowiedziałem występują poszczególne modele w których jest stosowany płyn chf7 lub 11- ale to wersje nivo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.