Skocz do zawartości

[E39][E46]Instrukcja kasowania inspekcji i plynu hamulcowego


f33m

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Oto instrukcja kasowania oleju/inspekcji w E39 oraz E46 po lifcie (w autach bez kostki pinowej pod maska). U mnie dzialaja w obydwu przypadkach:

 

1) Zaplon OFF

2) Nacisnij i przytrzymaj lewy przycisk na desce rozdzielczej (ten od dystansu dziennego).

3) Przekrec zaplon na pozycje I, pojawi sie "test 1"

4) Trzymajac dalsze 5 sekund pojawi sie RESET oraz INSPECTION lub OILSERVICE (zaleznie co mamy do zrobienia)

5) Pusc lewy przycisk, zaczyna migac RESET

6) Nacisnij i trzymaj ponownie przez 5 sekund i inspekcja zostaje skasowana

7) Zaplon dajemy na OFF. Po przekreceniu zaplonu na I powinen pojawic sie nowy serwis

 

Kasowanie wymiany plynu hamulcowego (z malym zegarkiem lub bez)

 

Powtarzamy kroki od 1) do 5)

 

6) Nacisnij jeszcze raz lewy przycisk az pojawi sie brake fluid ( z zegarkiem lub bez)

7) Przytrzymaj lewy przycisk przez 5 sekund i wymiana zostaje skasowana

8) Pojawi sie END ( u mnie byl) i przekrec zaplon na OFF

9) Po przekreceniu kluczyka na I i wcisnieciu prawego przycisku pojawi sie nowa data wymiany plynu hamulcowego

 

Pozdrawiam i zycze milego dnia :)

Edytowane przez f33m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
Witam skasowałem inspekcję ale teraz jak przełączam kluczyk na pozycję 1 to pokazuje mi że 22000 km do nastepnej a przeciez olej wymieniam co 10000km czy można to jakos zmienic żeby było 10tys limitu a nie 22tys

http://images45.fotosik.pl/1880/47dcdecf84842fbc.jpg


http://www.autocentrum.pl/awc/zowik05/bmw-seria-3-2002/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • 8 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

U mnie było podobnie - to znaczy przy wyłączonym zapłonie wciśnięcie guziczka nie powodowało reakcji; przekręcenie stacyjki (przy wciśniętym guziczku) wyświetlało TESTE 1. Przytrzymywanie guziczka powodowało powrót do liczników bez wyświetlenia RESET. Metodą prób i błędów doszedłem do wniosku, że początkowa instrukcja powinna zawierać punkty wstępne:

0) Zapłon na 1 aż pojawi się OILSERVICE, zanim zniknie OILSERVICE

0.1) Wyłączyć zapłon, ale bez wyciągania kluczyka.

1) Wciskamy guziczek,

2) Zapłon na 1 - pojawia się TESTE 1- cały czas trzymamy guziczek,

3) Pojawia się RESET.

Dalej jak pisali koledzy.

TWYLI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Cześć,

Czy jeśli Oil Service pokazuje mi wartości "na plusie" czyli według mojego mam wymienić olej za 8500km to da sie to skasowac i ustawić od wartości początkowej? Kupiłem E46 przed liftowe więc wymieniłem wszystkie filtry i olej a inspekcji nie mogę skasować. Kombinowałem juz na wszystkie sposoby, włączając w to ostatnią podpowiedź od Twyli i jednyne w co mogę wejśc to testy (już chyba 5 raz sprawdziłem sobie zegary... w sumie fajny bajer :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.