Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

auto: 523i, 1996

 

Objawy: przy ok. 120 km/h, 5 bieg auto "zadławiło" się - szarpnęło, po czym zupełnie straciło moc. Mimo wciskania do podłogi dalej (4 bieg) zwalniało.

Po zatrzymaniu się chodził bardzo nierówno - jakby nie na wszystkie cylindry (rozpoznane słuchowo). Zgasiłem silnik, zaraz po tym odpaliłem ponownie - chodził już równiutko, moc wróciła, do końca trasy (100 km) jechał bez jakichkolwiek złych objawów.

Auto zrobiło mi już tak kilkukrotnie.

 

Filtr paliwa wymieniony, pompa paliwa ok.

 

Możecie mi doradzić co to? możliwe, że świece padają?

 

Auto NIE ma LPG, leje zawsze pb95 na shellu.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
powietrze wymienione juz bylo. Swiece wobec tego jak najszybciej :)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
ok. ustawilem sie juz na diagnostyke. Dam znac co dalej :) niemniej swiece i tak wymienie przy okazji. Jakie polecacie?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
witam, mialem podobny problem, autko przerywalo mi szarpalo na niskich obrotach przy wysokim biegu, na jedynce nie bylo to takie odczuwalne bo szybko sie łapie obroty, ale przy wyzszych biechach na niskich jak sie mu wcisnelo to szarpał, nie mial za duzo mocy, posiadałem błąd w komputerze czujnika połozenia wału korbowego czy tam rozrządu, juz nie pamietam, ale kupiłem czujnik w ASO, 340zł niestety ;/ zmienilem, wykasowalem blad, nie bylo bledu ale auto szarpalo dalej, okazalo sie ze jednak nie równo chodzil na cylindrze ktoryms, no i polecili mi wymienic swiece no i fajki bo moglo byc przebicie na ktorejs, wymienilem swiece na V-line 30 te lepsze, 200zł za komplet i fajki BERU oryg. bodajże 170zł komplet, autko przestało szarpać i dostało jakby drugie życie, jakby 1/3 wiecej mocy....szło jak przecinak ;) takze nie wiem jak tam u Ciebie, ale jesli nie jestes pewien co do przebiegu swej Buni bądź zuzycia zapłonowych elementów to polecam wymienic jak najszybciej, chyba ze zamierzasz pozbyc sie w niedalekiej przyszlosci auta to jesli nie o to bedzie chodzic to szkoda kasy ;) ale ja bym wymienił i tak....
Opublikowano

wczoraj jeszcze zajrzalem na swiece... wychodzi na to ze ma oryginalne... tzn. od nowosci = 12 letnie (o zgrozo....) jezdzilo idealnie to nawet do nich nie zagladalem :) - stad wymiana na pewno :)

 

Auto najechane ma 173 000 km - o tyle pewny ten przebieg, ze bralem je osobiscie od ex-pracodawcy - dojezdzal nim do pracy po 20 kilka km dziennie (szkoda ze nikt oprocz mnie w ten przebieg nie wierzy :P )

 

jak sprawdzic czy fajki maja przebicie?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
jak sprawdzic czy fajki maja przebicie?

 

Najlepiej widać to w nocy odpalasz auto podnosisz maskę do góry i jak masz przebicie to widać jak iskra szaleje po przewodach. Ewentualnie dotykasz ręką i ten co ma przebicie to czujesz jak kopie.

Opublikowano
jak sprawdzic czy fajki maja przebicie?

 

Najlepiej widać to w nocy odpalasz auto podnosisz maskę do góry i jak masz przebicie to widać jak iskra szaleje po przewodach. Ewentualnie dotykasz ręką i ten co ma przebicie to czujesz jak kopie.

 

To nie jest Dacia!! :nienie:

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano

witam i podepne sie pod temat

 

musze wymienic u siebie czujnik polozenia walu i mam pytanko.

W ktorym miejscu sie on znajduje silnik (M52 )

Opublikowano
wczoraj miałem to samo tylko, że w toyocie - prawdopodobnie pęknięta głowica czy coś takiego, ale jak sie zdławił tak do samego mechanika nie miał mocy i pracował na 3 cylindrach
Opublikowano
poki co po wymianie swiec mam spokoj w tej kwestii...

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Witam,

 

widzę, że opinie są b. różne. Podsunę mały przykład: miałem kiedyś w e30 takie objawy jak Ty. Czyli podczas jazdy zaczął słabnąć, nie przyspieszał. Po wrzuceniu na luz zgasł. Od razu odpalił i jechał dalej, potem przejechał sto kilka km i tak zaczął robić coraz częściej. Okazało się, że była to jednak pompa paliwa.

Czy zdarzyło Ci się to ponownie? ile już przejechałeś od tamtego czasu?

Opublikowano
zrobil tak jeszcze pare razy w miescie w korku pozniej (szarpal, przygasal). Po czym wymienilem swiece wczoraj - do tej chwili mam 100 km i na razie nic sie nie dzieje - ani na trasie ani w miescie.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

no to oby było już teraz oki, obserwuj, zobaczymy, doradzimy ;)

 

P.S. patrząc po przebiegu, to mogłaby to być pompka. u mnie padła po ok 195tkm. Słyszałem, że podobno gwarantują ich żywotność na 100tkm. ale zazwyczaj żyją 2xdłużej. Ile w tym prawdy nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.