Skocz do zawartości

teules

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kętrzyn

Osiągnięcia teules

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Najlepiej widać to w nocy odpalasz auto podnosisz maskę do góry i jak masz przebicie to widać jak iskra szaleje po przewodach. Ewentualnie dotykasz ręką i ten co ma przebicie to czujesz jak kopie.
  2. Witam wcześniej miałem podobnie też mam gaz (sekwencyjny wtrysk e34), i zawsze z rana jak był zimny silnik na benzynie wszystko było ok., ale jak po 500 metrach przełączył na gaz to właśnie tak się robiło, gdy się zatrzymałem i otworzyłem maskę zobaczyłem, że pół instalacji (pierwsze 3 cylindry, czyli przewody gumowe, co idą do kolektora ssącego) mam zamarznięte (był na nich szron) stwierdziłem, że są słabo dokręcone (dokręciłem, więc wszystkie opaski, jakie były od gazu) i teraz jest dobrze.
  3. Witam ponownie dla tych co mają podobne problemy opisuje co u mnie wyszło. Dużo czytałem na temat tych przekaźników, bezpieczników i elektroniki co się znajduje pod tylnym siedzeniem za kierowcą lecz każdy pisze co innego a schematy i instrukcje też są różne według książki sam naprawiam w tej „bogatej wersji” (którą i ja posiadam) dwa pierwsze przekaźniki są od wycieraczek a drugi od centralnego zamka ale u mnie np.: są tylko puste miejsca a przekaźników nie ma wcale a wcześniej wszystko działało mimo braku tych przekaźników mało tego po prawej stronie jest miejsce na 4 bezpieczniki (przed modułem głównym patrząc z góry) gdzie u mnie były tylko 2 wsadzone 1 i 4. Po prostu wsadziłem bezpiecznik nr 3 i usłyszałem stuk stycznika – i wszystko zaczęło działać, choć wcześniej też działało i bez tego (nie wiem dlaczego) Na pewno nikt mi tego nie wyciągną bo nikomu go nie pożyczałem ani nie byłem w warsztacie – nie wiem czemu tak się stało. Te dwa moduły co są z tyłu jeden jest z elektroniką po wyjęciu go komputer nie działa co informuje o przepalonej żarówce lub braku czegokolwiek, a drugi moduł o takiej samej długości ma same przekaźniki – nie wiem od czego. A teraz wszystko działa tak jak wcześniej.
  4. Witam, mam problem w BMW e34 525 91' niedawno włączył mi się alarm w samochodzie, wyłączyłem go z pilota i potem okazało się że centralny zamek nie otwiera drzwi. Kierunki mrugają przy wciśnięciu pilota, raz „mrugną” przy otwieraniu a dwa przy zamykaniu, lecz ani nie otwiera ani nie zamyka centralnego zamka, mało tego nawet z kluczyka nie mogę otworzyć drzwi zupełnie zamek nie reaguje tylko bagażnik da radę otworzyć. Zauważyłem przy tym, że nie chodzą elektryczne szyby nie działa radio oraz nie działają wycieraczki szyb. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki nawet te pod tylnym siedzeniem wszystkie są OK. Czy ktoś może się orientuje czego mam szukać czy te 4 obwody są na jednym przekaźniku czy układzie elektronicznym i dlatego nie działają ? Dodam jeszcze że jak za pierwszym razem wchodziłem do samochodu przez bagażnik i po otwierałem wszystkie drzwi otworzyłem maskę i wyłączyłem syrenę od alarmu kluczykiem to przez 2 dni wszystko chodziło OK. Zamykał się i otwierał z pilota szyby działały radio i wycieraczki też. A potem to samo i nie działa do dziś. Ktoś ma jakieś pomysły ? co poszło.
  5. Wysokość reguluje drążkiem regulacyjnym od czujnika pomiarowego poziomu - widzę go przy kole, bo do niego dochodzą przewody. Czyli jak zmniejszę wysokość drążka to zawieszenie powinno się obniżyć ??? A jak aktywować nivo - zdjąć klemę czy trzeba przez komputer w warsztacie ???
  6. teules

    Zapłon w silniku M20

    Tak i po przewodzie do kopułki która musi być w fazie z palcem rozdzielacza. Tak wkładasz aparat on sam wejdzie w odpowiednie miejsce na trybach.
  7. teules

    jak sie odpowietrza td

    Wlewasz wodę aż dolejesz do kreski na zbiorniku wyrównawczym potem bez zakręcania korka odpalasz i czekasz aż pompa przegoni powietrze w układzie oczywiście ustawiasz ogrzewanie na maksa. Jeżeli nie odpowietrzy się to uciskaj jeszcze gruby wąż, co idzie z chłodnicy do silnika czasem może sobie układ „beknąć” i wyleci trochę wody czy płynu. Na koniec sprawdź wszystkie węże czy są gorące jeżeli któryś jest zimny to znaczy że jeszcze się nie odpowietrzył i najlepiej w tym miejscu odkręcić opaskę i delikatnie upuścić powietrze.
  8. teules

    Zapłon w silniku M20

    Jeżeli ustawiłeś pasek na znaki na kole te 2 co mają się pokryć to zapłon ustawiasz tak: najlepiej jak obrócisz silnikiem tak aby ustawił się pierwszy cylinder potem wkładasz aparat zapłonowy tak aby pierwszy cylinder (na kopułce czyli przewód wysokiego napięcia ze świecy z pierwszego cylindra ) pokrywał się z palcem rozdzielacza, jeżeli auto nie odpali to znaczy że trzeba aparat zapłonowy obrócić o 180 stopni. (musisz tylko pamiętać mniej więcej jak leżała kopułka)
  9. Witam, mam mały problem niedawno strzeliła mi poduszka pneumatyczna z prawej strony więc kupiłem dwie nowe i wymieniłem po odpaleniu auta tył poszedł na maksa w górę (jakieś 15 cm nad kołem) i podczas jazdy zachowuje się tak jak by nie miał żadnej amortyzacji, i nadal świeci się kontrolka że nivo nie aktywne. Czy ktoś wie może w czym tkwi problem wydaje mi się że coś z elektroniką czy komputerem czy może jest gdzieś jakiś bezpiecznik od tego. Wiem że jest od tego przekaźnik biało-zielony tylko gdzie on się znajduje? Wielkie dzięki za jakieś informację, podpowiedzi.
  10. :?: Ponawiam moje pytanie. Może ktoś coś wie więcej. :D
  11. Witam, przeszukałem to forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Bardzo źle działa mi radio w aucie BMW e39 antena jest na lewej tylnej szybie a wzmacniacz do niej jest na lewym tylnym słupku. Przeczytałem tutaj na forum że musi być podłączony biały kabelek do zasilania. Tylko u mnie jest wtyczka mała z dwoma przewodami która wchodzi do wzmacniacza antenowego jeden przewód jest biały z czerwonym paskiem a drugi czerwony z czarnym paskiem i na jednym jak i drugim jest podany plus z zasilania (12V) zupełnie nic się nie dzieje jak włączy się radio czy zapłon, zasilanie z tych przewodów cały czas jest. I radio raz gra raz nie zazwyczaj gra jak auto stoi podczas jazdy niestety nic. Jak ktoś ma schemat bądź wie co to są za przewody proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.