Skocz do zawartości

plyn chlodniczy, obudowa termostatu, VISCO


wwwrona

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przed montażem wisko powinno być pozostawione w pozycji poniowej przez jakiś czas.
czy to rzeczywiście ma jakieś znaczenie ? kurde była instrukcja przy tym wiscu jak kupowałem , ale oczywiście z miejsca na śmietnik bez czytania powędrowała po otwarciu pudełka :) założyłem, rozgrzałem sprzęt i wisco nie sprzęga, może jak postał tydzień w garażu w pionie to sie już "naprawiło" ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Tak przed montażem wisko powinno być pozostawione w pozycji poniowej przez jakiś czas.
czy to rzeczywiście ma jakieś znaczenie ? kurde była instrukcja przy tym wiscu jak kupowałem , ale oczywiście z miejsca na śmietnik bez czytania powędrowała po otwarciu pudełka :) założyłem, rozgrzałem sprzęt i wisco nie sprzęga, może jak postał tydzień w garażu w pionie to sie już "naprawiło" ?

 

Żeby zadziałało visco to trzeba nie tylko rozgrzać silnik ale solidnie rozgrzać silnik.

W chłodny dzień może nie być z tym tak łatwo.

Pomaga włączenie klimy na postoju.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zakupiłem firmy BEHR HELLA za 195 PLN , założyłem, ale nie wiem czy działa poprawnie bo wskaźnik temperatury mi nie działa :) zastanawiająca jest inna rzecz, jak odkręciłem stare Visco to było one pokryte na czołowej powierzchni około 1-2 mm warstwą brudu, czy to możliwe żeby taka izolacja "uśpiła" działanie Visco ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mechanika stoi takie samo bmw jak moje. podjade dzisiaj do niego i przeloze wiatrak z visco i zobacze jak to bedzie wygladac. powiedzial mi ze za wiatrak z wisco zyczy sobie 150zl. czy to warto tak kombinowac??????

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz pewnośc że to visco od mechanika będzie poprawnie i długo działało ? Mechanikowi zapłacisz 150zł a Pinczer napisał że za behr-a dał 200zł żadna kalkulacja moim zdaniem.Jeśli wiatrak masz sprawny tzn; nie bije i nie ma wyłamanych łopatek kup nowe skręc z wiatrakiem i będziesz spał spokojnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak zrobilem MarekM-535i. zamowilem u mechanika nowe za 240zl. jutro podjade to mi wymienia. mam nadzieje ze to visco jest przyczyna tego problemu i ze juz jutro bede mogl sobie polatac moja beemka :D

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez twierdze ze nie ma jak to samemu zrobic a zaoszczedzone pieniadze np wlac do auta. zdolnosci manualne sa ale ostatnio bylo ich za duzo i przez to caly ten syf :cry2: . WOLFENSTEIN przeczytaj caly post to zobaczysz o co chodzi. jade wlasnie po samochod, mam nadzieje ze bedzie wszystko na cacyy :D

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

odkopalem stary temat zeby nie zakladac nowego postu. jak dotad wszystko jest ok ale jest jedno ale.....

caly problem sie zaczol od ciekniecia spod obudowy termostatu, obudowa wymieniona, przy okazji visco a dzis zauwazylem ze zbiera sie lekko woda w tym miejscu:

http://img80.imageshack.us/img80/6145/wodalu9.th.jpghttp://img80.imageshack.us/images/thpix.gif

 

 

kolo rolki zbiera sie woda, tzn kilka kropel ktore po odpaleniu silnika sa rozbryzgiwane przez paski na m in obudowe fitra powietzra i wszytsko w poblizu.

skad moze sie zbierac ta woda tam????

na dnaich zrobie nowa fotke i dokladnie pokaze o co mi chodzi

pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
panowie znow cieknie spod obudowy termostatu :duh: :mad2:

co zrobic, obudowa wymieniona

 

jesli ci to pomoze to ja wymienialem termostat w debrznie u pana midra (zrobili dobrze nic nie cieknie ) moze oni ci podpowiedzą jak to zrobić

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

przemo23 zrobilem to sam- cieklo, pojechalem tam gdzie piszesz, zrobili- dalej cieknie :mad2:

silikon temperaturowy tez jest dany i nic nie pomaga, nawet specjalnie wymienili oring (uszczelke) na termostacie i dalej cieknie z pod tej obudowy i dalej ubywa plynu, co z tym zrobic??

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką obudowę kupiłeś? Jeśli firmy "krzak" to nie dziwiłbym się, że po wymianie cieknie. Ja też niedawno przeprowadzałem tą operację. Wszystkie części (obudowa, śrubki obudowy, uszczelka) kupiłem w ASO (pewnie za podobne pieniądze co "krzaki" z Allegro) i jest idealnie.

 

Jeśli chodzi o wiska BEHR ostatnio przerabiałem 2 nowe sztuki z Inter Carsu. Obie były walnięte i nie działały jak trzeba...

pozdrawiam

qba_m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

witam,

 

wymieniałem ostatnio obudowę termostatu (moja była pęknięta) i czujnik poziomu płynu, do tego wymieniłem elektrozawory od ogrzewania na model z dodatkową pompką (teraz jeszcze szukam jak podać tam zasilanie przewód był przygotowany)

 

ale chciałbym zapytać tutaj o visco bo jeszcze nie widziałem aby moje zwiększyo prędkość wentylatora, po zalaniu układu płynem podaniem z zewnątrz napięcia na pompkę od ogrzewania przy elektrozaworach układ odpowietrzył się super ale ... temperatura na wskaźniku doszła do pionu po ok 30 min na następną linię podziałki (między pionem a czerwonym polem) ale visco nie zwiększyło predkości wentylatora (tutaj już dałem spokój wyjechałem na trase aby ochłodzić układ)

 

czy to są objawy uszkodzonego visco?

w którym momencie (patrząc na wskaźnik od temperatury) visco powinno zwiekszyć prędkość wentylatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na walnietej chlodnicy wisko zalaczalo sie dopiero na pierwszej kresce poza pionem czyli przedostatnia kteska na podzialce.

Dzisiaj zmienilem chlodnice na nowa i nie da rady aby zagrzala sie wiecej beemka niz pion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na walnietej chlodnicy wisko zalaczalo sie dopiero na pierwszej kresce poza pionem czyli przedostatnia kteska na podzialce.

Dzisiaj zmienilem chlodnice na nowa i nie da rady aby zagrzala sie wiecej beemka niz pion.

 

chłodnice mam nowiutką (wymieniona przez poprzedniego właściciela stara gratis była w bagazniku) żeby temperatura przesła za pion samochód pracował z ok 45 min (jak juz wskazówka była na pionie)

 

moze ktosjeszcze napisac jak to u niego wyglada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.