Skocz do zawartości

Wolfstein

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 24v 1992
  • Lokalizacja
    Olkusz
  • Zawód
    inżynier

Osiągnięcia Wolfstein

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. a przy całkiem zimnym silniku (zaraz po odpaleniu ) nie powinno być tak że wogóle ma nie być strumienia nawet przy dodaniu gazu ? (mały obieg - termostat zamknięty ,pompa wymusza obieg w silniku , z pominięciem chłodnicy) a możę się mylę ? bo u mnie jest strumien po dodaniu gazu tak samo na zimnym jak i na cepłym ,,,,czyżby termostat był wyjęty? (nie wiem nie rozbierałem jeszcze)
  2. - założyłem nową chłodnice (najtansza z all..o , badziew, korek odpowietrzający ukręcił się , a ma inny gwint /okrągły nie trójkątny/ niż w orginalnym - założyłem nowy korek chłodnicy 2 bar (poprzedni własciciel załozył 1,4 bar chyba z tds-a) silnik sie nie grzeje, ogrzewanie jest ok, górny wąż gorący , dolny ciepły lub letni, problemem są twarde węże (o dziwo przy włączonym na max ogrzewaniu przewody robią się miękkie) pytanie: czy strumień przelewowy nie powinien być silniejszy na biegu jałowym przy nagrzanym silniku ? bo u mnie nic nie leci lub ledwo się sączy , dopiero jak przygazuje to sika ,nie wiem czy kończy się pompa cieczy czy też ciągle jest zapowietrzony układ po wymianie chłodnicy
  3. dzieki za wszystkie odpowiedzi, visco prawie nówka, ale rzeczywiście żebra chłodnicy były mocno zasyfione czarnym osadem z zewnątrz mimo iż wzrokowo chłodnica wyglądała na czystą, po przepłukaniu prysznicem niesamowita ilość czarnego szlamu się pojawiła , wymienie chłodnice i sie zobaczy
  4. jechałem sobie spokojnie a tu w momencie skok para bucha sprzed maski , patrze na wskażnik a ten wchodzi na czerwone , leje sie płyn spod auta , ewidentnie z żeber a nie z korka czy węży , przez korek na wyrównawczym nic, ani nie syczy , jak poluzowałem to dopiero zaczeło się ostre syczenie i bulgotanie (na zgaszonym , auto bez LPG) . Czy to nie korkiem na zbiorniczku powinno uciekać nadciśnienie z układu zapobiegając rozssadzeniu chodnicy? http://images43.fotosik.pl/353/5636bf48c4a49286med.jpg http://images46.fotosik.pl/335/692212109f65b72emed.jpg rzadko jeżdze beemką a skoro wskaźnik zawsze milimetr od pionu sterczał to jeszcze rzadziej kontrolowałem / dolewałem płynu i pewno było mało i sie zapowietrzył , oby to ciśnienie nie wzieło się z awarii uszczelki / głowicy. Można to pęknięcie na żeberku pospawać / polutować ? niechce narazie kupować nowej puki nie znajde przyczyny
  5. Wolfstein

    Wskaźnik temperatury.

    mam dokładnie to samo , przeszukałem całe forum i nic nie ma w tym temacie :( daj znać jak coś znajdziesz lub jak naprawisz
  6. ten model felg pasuje , 7x16 ET +20 , tylko pierścienie centrujące trzeba, i od razu beeema o 10 lat młodziej wygląda , nie da sie ukryć że moja beema jest najładniejsza ze wszystkich na forum :) http://images49.fotosik.pl/84/37a777c3e4e9cb88med.jpg
  7. na zime mam jeszcze 4x4 w obwodzie , więc popuść gume w gaciach :]
  8. a ja olewam zimówki, nie wiem czy zauważyliście ale mamy ocieplenie klimatu i z roku na rok jest coraz mniej prawdziwej zimy takiej se śniegiem i dużym mrozem i ślizgawkami , w tamtym roku może w sumie ze 2 tygodnie było tego . Nie kupuje ! jak bedzie ślisko - nie bede jeździł , proste :]
  9. brak zdolnośći manualnych ? to naprawde nic trudnego, łatwy dostęp , typowe rozmiary kluczy, sama radość :)
  10. z forum wiem że są dwa , wymieniłem ten drugi licząc od termostatu (z jednym łączem). Pomiar rezystancji mnie przerasta - wole 18 zeta dać za nówkę czujnik :)
  11. odkręciłem, zatkałem szybko palcem otwór, wkręciłem nowy czujnik , uciekło może ze 2 łyżki płynu, ogrzewanie działa, chłodnica sie nagrzewa, chyba nie ma sensu odpowietrzać a w ogóle to wymiana nic nie pomogła widocznie mam zegar wskaźnika zwalony
  12. ja zakupiłem firmy BEHR HELLA za 195 PLN , założyłem, ale nie wiem czy działa poprawnie bo wskaźnik temperatury mi nie działa :) zastanawiająca jest inna rzecz, jak odkręciłem stare Visco to było one pokryte na czołowej powierzchni około 1-2 mm warstwą brudu, czy to możliwe żeby taka izolacja "uśpiła" działanie Visco ?
  13. czy to rzeczywiście ma jakieś znaczenie ? kurde była instrukcja przy tym wiscu jak kupowałem , ale oczywiście z miejsca na śmietnik bez czytania powędrowała po otwarciu pudełka :) założyłem, rozgrzałem sprzęt i wisco nie sprzęga, może jak postał tydzień w garażu w pionie to sie już "naprawiło" ?
  14. czyli trzeba będzie odpowietrzać układ ? czy może jak szybko zrobi się podmianę to nie?
  15. Czy po wykręceniu tego czujnika wyleje się płyn z otworu w głowicy ? czy może nie styka się on bezpośrednio z cieczą ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.