Skocz do zawartości

Tuleje główne tylnej belki <touring>


dyzio255

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

do znawców tematu podkładek gumowych w celu weryfikacji uszkodzonych tulei tylnej belki.

 

mam do zdobycia takie podkładki : :mrgreen:

1. 90x55x4 (zewnętrzny x wewnętrzny x grubość)

2. 115x65x4

 

który wymiar będzie lepszy i czy w ogóle któryś będzie dobry do przeprowadzenia testu

wiem że idealny wymiar to 110x50x4 - nie rozbierałem tego jeszcze ale mam nadzieję że ktoś kto to robił naprowadzi mnie na jakiś konkret.

 

takie wymiary jak podałem mam do zdobycia od ręki i to w bardzo dobrej cenie, wolał bym to niż wieczór z nożyczkami i bąblami na rękach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 245
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Odkopię temat ;)

Czy te gumowe krążki podejdą do E38 w takiej samej ilości i wymiarach ?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem ale z czystym sumieniem doradzam wymianę tulei bo to jedyna solidna forma naprawy.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, nie uznaję druciarstwa, ale chcę zrobić coś na szybko zanim przyjdzie przesyłka i ktoś mi to zamontuje bo cały czas mam dużo jeżdżenia. A gumę mam pod ręką ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
A ja wstawiłem lemfordery, kuźwa auto nie do poznania :-). Zupełnie inna sztywność auta i pewność prowadzenia :-). Bo była wersalka na żelkach, a teraz komfortowy pożeracz autostrad hehe

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak mieliście tuleje do wymiany to czy przy wyhamowaniu auta do 0 tak się bujało przód tył ? Bo odkąd kupiłem touring-a, mam takie bujanie i czasem jak auto zeskoczy z czegoś na poprzecznej nierówności to z tylu słuchać taki stuk. Na dniach zrobię test z podkładkami, ale już nie daje mi to spokoju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak mieliście tuleje do wymiany to czy przy wyhamowaniu auta do 0 tak się bujało przód tył ? Bo odkąd kupiłem touring-a, mam takie bujanie i czasem jak auto zeskoczy z czegoś na poprzecznej nierówności to z tylu słuchać taki stuk. Na dniach zrobię test z podkładkami, ale już nie daje mi to spokoju
a uskakuje Ci na bok dupcia na poprzecznych nierównościach na zakrętach, auto jest bardzo wrażliwe na wiatr ( 120+ nie da się jechać) i niepewnie się prowadzi ? Jeśli tak to raczej tuleje. Mogą też być tuleje pływające, warto sprawdzić.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zakrętach trzyma się jak teściowa balkonu :) bez problemu można stabilnie jechać 120+ . W tym tygodniu wymieniam tuleje pływające, bo lewa tuleja skrzypi. Tylko to bujanie przód tył przy wyhamowaniu do 0 tak to na boki jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chaber za szczeg. opis wymiany oraz wykonania śiągacza , zastosowaliśmy tylko grubszą śrubę chyba 18 i poszło jak po masśle . dziwna sprawa taka, że nowe po nasmarowaniu wazeliną techniczną bezkwasową dało sie wepchnąć ręką
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego dyzio czy robota Twoim sciągaczem to skomplikowana sprawa, bo przyszła kolej na mnie, i czy doszła wiadomosc na priw, bo mam w katalogu do wysłania...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, jeśli chcecie wymienić te tuleje szybko i bezproblemowo zaopatrzcie się w ściągacz. Też myślałem, żeby zrobić sobie imitację takiego ściągacza, nawet go zrobiłem ale nie warto było. Więcej czasu zajęło zrobienie takiego ściągacza niż wymiana tulei przystosowanym ściągaczem. Sama wymiana na podniesionym już samochodzie to max 1h z czyszczeniem gniazd tulei i skręceniem wszystkiego.

Osobom z Warszawy i okolic mogę taki ściągacz pożyczyć, ewentualnie pomóc przy wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko, że w tym popularnym problemie niedługo pojawi się opcja na tuleje z kompozytu poliuretanowego, produkcji Strong-flex, w przeciągu miesiąca będzie dokończony touring, kończą się pracę nad tymi feralnymi tulejami tylnej belki.

 

Sedan już jest, jakby potrzeba więcej info zapraszam, jeśli modowie wyrażą zgodę z czasem mogę powrzucać zdjęcia samego produktu jak też relacji z montażu.

 

To rozwiązanie powinno zamknąć temat na amen (a bynajmniej w takim zamyśle jest to tworzone).

Aby nie być gołosłownym teraz już wchodzi gwarancja dożywotnia.

 

Pozdrawiam,

Olo

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
dodam tylko, że w tym popularnym problemie niedługo pojawi się opcja na tuleje z kompozytu poliuretanowego, produkcji Strong-flex, w przeciągu miesiąca będzie dokończony touring, kończą się pracę nad tymi feralnymi tulejami tylnej belki.

 

Sedan już jest, jakby potrzeba więcej info zapraszam, jeśli modowie wyrażą zgodę z czasem mogę powrzucać zdjęcia samego produktu jak też relacji z montażu.

 

To rozwiązanie powinno zamknąć temat na amen (a bynajmniej w takim zamyśle jest to tworzone).

Aby nie być gołosłownym teraz już wchodzi gwarancja dożywotnia.

 

Pozdrawiam,

Olo

A planujecie zrobić tuleje tylnego wahacza dwuramiennego do E38 ? Bardzo poszukiwany produkt, nikt tego nie robi, i 95% E38 w PL ma to do wymiany ;) Walcie rozsądną cenę i kupców będzie wbród. Całe wahacze są nie do kupienia.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Mam dostęp do idealnie wyciętych talerzyków gumowych o wymiarach 11 x 5 x 0,4 (cm) z gumy olejowej.

Guma bardzo dobrej jakości, nowa, ciecie metodą wodną.

 

Szczegóły na pw.

Edytowane przez robycomp

----=== 0o=[][]==o0 ===----

Better than a straight six are two straight sixes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to powinieneś to ogłosić w dziale ogłoszeń a nie tu...

Faktycznie juz tak zrobilem, pytanie czy powyższy post waywalac czy nie.

Dyzio255 - w sprawie sciagacza do tulejek odezwe sie po tym jak zaloze komplet podkladek i bede na 100% ze tuleje sa zerwane i jak bede na 100% wiedzial jakie tuleje kupic.

Znajomy pare miesiecy temu wymienial tuleje w sedanie na Lemi ze startymi numerami i dwie sie juz skonczyly i ja mam pewne obawy z tym zwiazane.

----=== 0o=[][]==o0 ===----

Better than a straight six are two straight sixes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
dodam tylko, że w tym popularnym problemie niedługo pojawi się opcja na tuleje z kompozytu poliuretanowego, produkcji Strong-flex, w przeciągu miesiąca będzie dokończony touring, kończą się pracę nad tymi feralnymi tulejami tylnej belki.

 

Sedan już jest, jakby potrzeba więcej info zapraszam, jeśli modowie wyrażą zgodę z czasem mogę powrzucać zdjęcia samego produktu jak też relacji z montażu.

 

To rozwiązanie powinno zamknąć temat na amen (a bynajmniej w takim zamyśle jest to tworzone).

Aby nie być gołosłownym teraz już wchodzi gwarancja dożywotnia.

 

Pozdrawiam,

Olo

 

Jaki koszt takich tulei do sedana?

 

No i podbijam delikatnie temat - do sedana ile i o jakich wymiarach krążków trzeba? Zostało mi troche 4mm'ki i bym przynajmniej tym sprawdził czy to na pewno wina tulei że auto na 18'tkach zachowuje się jakby chciało każdy rów po kolei zaliczać :/ Powyżej 60km/h strach jechać gdzie na 15"/16" jest całkiem spoko i autko sobie płynie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz się przyzwyczaić :) Skoro na innych oponkach ładnie jeździ, to nie w tulejach przyczyna raczej. Na naszych polskich drogach niskie, szerokie opony powodują, że musisz kierownice trzymać jak kowboj byka ;) Ja wiem jak jest u mnie chociażby 215/65 r16 zimowe vs 235/55r17 letnie chociaż wcale nie strasznie szerokie te koła i profil też wysoki ;) Przejedź się po porządnej dwupasmówce (jak masz takową w okolicy ;) ) i zobaczysz różnicę - na równiutkiej drodze na takich kołach jedzie się super. Jeśli i tam będzie coś nie w porządku - to rzeczywiście masz jakiś problem z zawieszeniem...

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mi się dzieje z zawieszeniem to nie jest normalne, wcześniej jeździłem Touringiem na 17, jak i znajomego na 18'tkach i nie było mowy o takim bujaniu i ogólnym zachowaniu.. Ostatnio po 20km trasie byłem wręcz przerażony i po powrocie od razu założyłem zimówki póki co.. Oglądałem go od dołu, znajomy ruszał przód/tył i na tulejach pracował dość mocno dlatego też wydaje mi się że to one ale wolałbym sprawdzić najpierw, bo nowe tuleje mam ale póki co brak ściągacza i czasu na robienie tego :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na idealnie równej drodze auto z rozwalonym zawieszeniem jedzie całkiem dobrze.

Tuleje trzeba sprawdzić i ewentualnie wykluczyć lub potwierdzić.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że ściąganie ( mocne ściąganie w koleichach) jest normalne... fakt ze nie wymieniłem dużo wahaczy tylko kilka, ale kupiłem wszystkie lemfordera, zmieniłem te które miały jakieś tam zużycie i ściąganie na koleinach nie ma. lekko tylko trzeba korygować kierownicą, ale nie z nią walczyć. Większość wahaczy nowa lemiego i nowe amorki sachsa. Gumy stabilizatora nowe oraz nowe wszystkie łączniki. Zawieszenie można powiedzieć idealne.

 

Dlatego jak ktoś walczy z kierownicą w koleinach to radzę wymienić wahacze. nawet jak nie mają luzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.