Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakie powinno byc ladowanie? czy 13,2V wystarczy ?

ja wlasnie takie mam i czasami jest ciezko rozrusznikiem zakrecic , a jak radio pogra jakies 15 minut to juz moge zapomniec i zapaleniu autka.

 

akumulator 74Ah ma 1 rok . w alternatorze wymienialem szczotki i lozyska. moze czas go wymienic ?[/i]

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

za malo, regulator napiecia do wymiany i moze regeneracja alternatora by sie tez przydala.

Ja robilem wiosna tego roku i mowilem zeby mi zmienili regulator, i wszystko inne co jest ;)

Wszystko zmienili oprocz regulatora :duh:

Mam 13,8, bez swiatel i na luzie. A powinno sie sprawdzac jak dobrze pamietam przy swiatlach i 2k obrotow nie?

Kupilem niedawno nowy akumulator i takie urzadzenie:

http://allegro.pl/item405515867_megapulser_reanimator_akumulatora_wys_gratis.html

 

i mysle, ze problemy z elektryka w aucie skonczyly sie na dobre i na dluugo :)

 

Co do akumulatora, to moja centra padla po 1,5 roku.

Masz do swojego gwarancje? (ja nie mialem - poprzedni wlasciciel)

Teraz kupilem akumulator banner (aprobata bmw) i mysle bede zadowolony. Jeszcze nie zawiodlem sie na rzeczach ktore rekomenduje bmw :mrgreen:

Pozdrawiam
Opublikowano
Minimalne ładowanie na jałowym to 13,3 - 13,4 V (to tak książkowo), ale dobrze gdy jest tak w okolicach 13,8 - 14,1 V.
Opublikowano

regulator puszcza mi prad do 14,2v a pozniej sie wylacza - mysle ze takie ma zadanie :)

 

co do tego urzadzenia to po co to ma byc ? i dlaczego jest to tak malo popularne ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
a jaki pobor ( A ) powinien byc na wylaczonym silniku . zamknietych drzwiach i bez oswietlenia ? moze ja mam jakiegos żarłacza pradu i to bedzie przyczyna

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
pobór prądu na powyłączanym wszystkim powinien być w okolicy 0,04A a nawet do 0.01A. Musisz to mierzyć po kilku minutach od zamknięcia drzwi dlatego żeby wszystkie urządzenia sie powyłączały. Tuż po podłączeniu amperomierza pobór prądu będzie napewno w granicy 1,5A gdyż wszystko sie na nowo ustawia (po resecie). Polecam aku Banner. Są bardzo żywotne. Ładowanie na poziomie 13,2 jest za małe. Sprawdz też sobie ładowanie bezpośrednio na alternatorze (B+) z masą na silniku a póżniej na nadwoziu. Często są straty na przewodach B+ lub masie auta. Porównaj sobie wyniki z zasilaniem na aku i masz rozwiązanie. Oczywiście pewna tolerancja jest (przewody mają rezystancję opór) Różnica nie powinna być większa niż około 0.2A między ładowaniem na aku a na wyjściu z B+ z aku.
Opublikowano
kiko, poza tym polecam wiekszy akumulator ! 74Ah to do benzyniaka dobry. ja mam u siebie 100Ah i ktoregos razu, gdy mialem problem z pompka paliwa, to 3 dni krecilem rozrusznikiem i dopiero padl.

 

Rowniez polecam zakup wiekszego aku. Ja posiadam jak kolega wyzej 100Ah i jak narazie jestem zadowolony ;)

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.