Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Właśnie, zależy ile chcesz na zakup przeznaczyc złotówek...za kilka groszy to raczej nie warto bo często te modele są już bardzo zmęczone i mogą Cię czekać tylko wydatki. Ja kupiłem e34 nic nie wiedząc o tym aucie i teraz wiem że mogłem wybrac lepiej, przynajmniej z lepszym wyposażeniem. Ale ogólnie to bardzo przyjemne auto. A jak już coś wymienisz i wyremontujesz to już starcza na długo.
Opublikowano

525i 24v (M50) jak najbardziej polecam. A nie myslales o dieslu (525 TDS) ? Tylko zdrowy diesel bedzie drozszy od benzyny.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy E-34 to dobry wybór??? :doh:

 

Chłopie to jak miłość patrzysz oglądasz dotykasz na końcu wchodzisz w nią i już nie chcesz wychodzić jest bajerancko sam dźwięk silnika sprawia że po przekręceniu kluczyku w stacyjce okolica wie że nadjeżdża Brzmienie Moc Wrażenie :)

 

Nie no serio to piękne samochodzy o wiele ladniejsze od następców przynajmnije ja tak twierdzę że E*-34 to ostatnie BMW z charakterem agresora jak widzisz ten pysk zwłaszcza po lifcie w lusterku już wiesz że lewy pas już nie jest twój :)

 

To piękne auta tylko najgorzej jak trafisz na strupa to cię zabije kosztami :)

 

Serwis nie jest najtańszy i pierwszy lepszy domorosłsy mechanik na widok M50 ucieknie

 

525 fajna fura ale dam ci dobra radę szukaj stanu auta jak trafisz ładne 520 to też bierz nie jest takie złe nauczysz się jeździć a po roku SWAP na 2,5 w tym wypadku zabieg kosmetyczny aby silnik wiązka i dyfer pare stówek po zabiegu a nadal masz zadbane auto

 

Jak się trafi fajne 530 535 też bierz w tych autach można rocznie wydać więcej na serwis jak na paliwo :)

 

Szukaj stanu potem patrz na silnik i wyposażenie bno co ci z 540 na full wypasie w serwisie??

 

Jak kupisz choćby tylko nie znorane będziesz zadowolony i niechętnie będziesz wsiadał w inne marki

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Bylebys nie bral 2.0 tylko 2.5.

Zero roznicy w spalaniu a osiagi wieksze...

Ogolnie bardzo fajne auto, ponizej 9-10 tys bym nie szukal wogole...

a naprawde zadbane sa w okolicach 12+

Pozdrawiam
Opublikowano
Czy E-34 to dobry wybór??? :doh:

 

Chłopie to jak miłość patrzysz oglądasz dotykasz na końcu wchodzisz w nią i już nie chcesz wychodzić jest bajerancko sam dźwięk silnika sprawia że po przekręceniu kluczyku w stacyjce okolica wie że nadjeżdża Brzmienie Moc Wrażenie :)

 

Nie no serio to piękne samochodzy o wiele ladniejsze od następców przynajmnije ja tak twierdzę że E*-34 to ostatnie BMW z charakterem agresora jak widzisz ten pysk zwłaszcza po lifcie w lusterku już wiesz że lewy pas już nie jest twój :)

 

 

Zgadzam się w 1000%

Opublikowano
Bylebys nie bral 2.0 tylko 2.5.

Zero roznicy w spalaniu a osiagi wieksze...

Ogolnie bardzo fajne auto, ponizej 9-10 tys bym nie szukal wogole...

a naprawde zadbane sa w okolicach 12+

:naughty: 2,0 w pewnych warunkach spali mniej od 2,5.Nie ma bata...

Nie zero różnicy w spalaniu a minimalna-wiem co mówię bo miałem i 2,0 (2 sztuki-1 automat) i 2,5 (iA).Racja że-w pewnych okolicznościach-B20 łyknie więcej niż 2,5.Poprostu silnik musi się bardziej namęczyć(gorzej zbiera się z dołu) żeby rozpędzić ciężką E34-B25 ma łatwiejsze zadanie-nim szybciej wchodzisz na ekonomiczną prędkość/obroty.

Jednak-jeśli chodzi o stosunek osiągi/spalanie wybrałbym 2,5-różnica wynosi średnio litr-osiągi-na korzyść 2,5.

Co nie znaczy,że M50B20 jest złym motorem! :naughty: Jak pisze kolega Zdzira-szukaj stanu,nie silnika.

W przedziale 9-10/11 wbrew pozorom możesz znaleźć dobre auto(oczywiście w odpowiednim roczniku-w tym przedziale jakiś 91-93),za 12+ masz już 93 w górę

Poza tym-poszukaj-był już kiedyś taki temat czy kupić E34-jest napewno bardziej obszerny niż ten.

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Jak dobrze poszukasz to i taniej można kupić - ja swoje kupiłem w kwietniu 2007 za 6200 + to co było do zrobienia - wymiana przedniej szyby, tylna wycieraczka, listwy - razem wyszło 650, po zakupie wymieniłem wszystkie płyny eksploatacyjne ( od tego nie uciekniesz choćbyś kupił za 15 000 ) i do dzisiaj jeżdżę bez problemu.
Opublikowano
Witam chce kupić BMW 525 e34 czy to dobry wybór i jakie są największe wady ogólnie e34 ? proszę o pomoc

 

Dobra rada miałem e34 525i silnik swietny, spalanie tez w normie, pamietaj zeby wskazowka od temperatury byla rowno na polowie i nie ma znaczenia ze auto dostalo w dupe czy tez nie, ma byc na polowie, a nie delikatnie przed czy po. Bo juz wiesz ze bedziesz robil uszczelke pod glowica, spr czy auto ma dobre zawieszenie nie plywa (nie moga byc zadne stuki) spr stan tarcz, itd itd

brokat_
Opublikowano

Ja miałem 520iA z 92 (jeszcze bez vanosa) i zakochałem się w BMW przez ten samochód. Kupiłem bo znajomy miał do sprzedania w super stanie. Narzekałem tylko na to, że nie mam klimy, że nie mam 525 i na automat (popsuł się a to duże koszty). W serwisie nie jest wcale taki drogi. Spalanie o wiele bardziej mnie zabijało.

 

Czy e39 brzydkie to już kwestia gustu - mi się podoba:) Szczególnie, że mój nie ma wyżej wymienionych wad:)

 

Tak jak koledzy wyżej pisali - szukaj w dobrym stanie i nie przejmuj się tym, że kilka tyś więcej niż jakieś trupy.

Opublikowano
Narzekałem tylko [...] na automat (popsuł się a to duże koszty). W serwisie nie jest wcale taki drogi.

Samo z siebie nic się nie dzieje ;) .A serwis-zależy gdzie i co.

 

pamietaj zeby wskazowka od temperatury byla rowno na polowie i nie ma znaczenia ze auto dostalo w dupe czy tez nie, ma byc na polowie, a nie delikatnie przed czy po. Bo juz wiesz ze bedziesz robil uszczelke pod glowica

Niekoniecznie :nienie: .Wskazówka może być (jak w wielu Beemkach) milimetr przed połową.Poza tym to że jest jakaś anomalia nie świadczy odrazu o uszczelce-układ może być zapowietrzony,jakiś problem z termostatem.Może też być spowodowane brakiem osłony chłodnicy.

Nie strasz tak kolegi ;) .

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Narzekałem tylko [...] na automat (popsuł się a to duże koszty). W serwisie nie jest wcale taki drogi.

Samo z siebie nic się nie dzieje ;) .[...]

 

Z tym moim automatem to była skomplikowana sprawa. Tak na prawdę to chyba trafiłem do złego warsztatu i zapłaciłem bardzo dużo a auto i tak nie jeździło potem jak powinno. Długo szukali usterki i w końcu wymienili płytę sterującą co pomogło - nie wchodził już w tryb awarii, ale zaczął szarpać. Trochę offtopic się zrobił.

 

Co do wskazówki to akurat miałem minimalnie w prawo wychyloną a na kompie pokazywało, że temperatura jest ok. Ten wskaźnika tak po prostu miał. Widać nie jest regułą, że powinno być idealnie pionowo.

Opublikowano
Widziałem to auto na żywo. Bardzo ładnie sie prezentuje. Wszystko co koleś pisze to prawda. Należy do klubu BMW w Łodzi, widać że dba o auto. Mówił że chce zamienić na większy silnik. Gdybym mniał teraz tyle pieniędzy to bym brał bez wachania. jedyne co to miał jakąś ryse na masce śmiesznie zamalowaną. Naprawdę bardzo ładne auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.