Skocz do zawartości

Raszpel

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Raszpel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Oglądał ją ktoś z was w końcu? Ja też powoli robię się zainteresowany...
  2. Ja nawet nie pomyślałem, że to do mnie skierowane jest. Szczególnie, że napisałem "sprzedawałem" w czasie przeszłym.
  3. Ja dopiszę od siebie, że jak sprzedawałem auto to kupujący też zlecił autoreducie sprawdzenie i znaleźli sporo problemów mechanicznych o których nie miałem pojęcia. Zjechałem dość mocno z ceny w związku z tym. Co do sprawdzenia wypadkowości to niestety zrobili to słabo bo mówiłem kupującemu, że auto nie jest bezwypadkowe a oni tego nie stwierdzili (czujnik to nie wszystko). Podsumowując: Na plus dla nich (minus dla mnie) sprawdzenie mechaniczne Na minus sprawdzenie czy jest bezwypadkowe
  4. Ja już sobie darowałem chyba. No ale w sumie w końcu trzeba się przejechać nową autostradą chyba:) W każdym razie dzięki za pomoc.
  5. Nie chcę bronić bo właśnie liczyłem na pokazanie wad, ale część z tego co napisałeś ciężko uznać za negatywy: 1. Cena i tak jedna z wyższych jak na e34 2. Dyskryminacja? 5. Tak jak pisałem - są pokrowce i mam nadzieję, że dostanę zdjęcia bez. Nie mam zamiaru jej oglądać jak nie dostanę zdjęć. Reszta prawda, ale nie widzę w tej chwili lepszej. Może poczekam bo i tak chwilowo mam czym jeździć.
  6. Po sprzedaniu e90 czas na coś tańszego. Miałem kiedyś e34 i jeśli znajdę coś fajnego, chętnie bym do niego wrócił. Adres ogłoszenia Sprzedający wydaje się uczciwie opisywać np. przebieg (nie ma 200 tyś jak wszystkie). Zaznaczone jest "bezwypadkowy" a w tym wieku jest to dość wątpliwe, ale może... Na siedzeniach są pokrowce, poprosiłem o zdjęcie fotela kierowcy bez i mam nadzieję, że dostanę. Widzicie coś niepokojącego w tym aucie? Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAHD51020BG66610 Kod typu HD51 Typ 525I (EUR) Typoszereg E E34 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M50 Pojemność skokowa 2.50 Moc 141 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor OXFORDGRUEN METALLIC (324) Tapicerka (0414) Data prod. 1994-04-25 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow. S339A SHADOW LINE Shadow-Line S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta Indywidualne dane pojazdu Tekst 0940 Special request Breite Niere der M60 8-Zyl.-Modelle
  7. Ja też niedawno wymieniałem oba termostaty i mam pytanie: Czy po rozgrzaniu trzyma wam równo temperaturę, czy w trakcie jazdy się zmienia? U mnie osiąga 88 stopni, na chwilę się stabilizuje a potem są wahania 88 - 92. Jak przykatowałem mocniej to nawet doszło do 97 (przy dość wysokiej temperaturze na zewnątrz jak na tę porę roku). Tak ma być?
  8. Wyskoczyła mi jakiś czas temu kontrolka informująca o problemie z filtrem cząstek stałych. Po długiej walce poradziłem sobie z tym i uznałem, że warto podzielić się rozwiązaniem. Objawy: wspomniana wyżej kontrolka, błędy w INPA 480A, 481A, 4D00. DIS w trakcie jazdy pokazywał Regeneration in DDE requested, temperatura płynu ponad 75 stopni, temperatura spalin (exhaust-gas temperature before cat) ponad 240 stopni, paliwa pełen bak (musi być ponad 10 litrów). W trakcie jazdy status regeneracji nie zmieniał się na active. Rozwiązanie znalazłem tu: link W trakcie jazdy co chwila kasowałem błędy w DDE i po jakimś czasie status zmienił się na active. Najpierw na chwilę, ale potem po kolejnym kasowaniu na dłużej i wypalanie powiodło się. Inny problem u mnie jest z tym, że bardzo trudno było osiągnąć odpowiednią temperaturę płynu - pewnie termostat do wymiany, przy następnym serwisie zgłoszę problem. Mam nadzieję, że komuś to pomoże...
  9. Może coś dodam do ciekawej dyskusji:) Mierzyłem swoją gtxem (jak ktoś nie wie - taka aplikacja np. na nokię n95) i najlepiej jak mi się udało to było 7,2. Nawet raz powtórzyłem ten wynik, ale zdecydowanie częściej było 7,5. Też mam 528i, podwójny vanos. Koła były alu 15 cali (fabryczne), opony letnie 225 60, dwie osoby w samochodzie. Wydaje mi się (nie pamiętam bo z pół roku temu mierzyłem), że 100 było na dwójce. Nawet taki pomiar jest obarczony błędem - gps całkiem dokładny nie jest, telefon może się poruszyć. Moje wnioski są takie, że bmw podaje całkiem prawdziwe dane techniczne.
  10. Widziałem jakieś dwa lata temu znak z łańcuchami w okolicach Lubawki (granica z Czechami). Był to znak "C-18 nakaz używania łańcuchów przeciw- poślizgowych": http://www.znaki-drogowe.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=38&Itemid=56 Nadrobiłem przez to sporo kilometrów... Kiedyś na Słowacji widziałem też że policja wpuszczała w góry tylko ludzi z łańcuchami albo napędem na 4.
  11. Ja dziś tankowałem na neste za 3,96 (4,01 gotówką). Warszawa koło L'eclerca na ursynowie.
  12. Raszpel

    DSC w 5er

    Wczoraj przetestowałem przytrzymanie i trójkącik też mi zniknął na dłużej. Na szczęście dziś rano znowu się pojawił:) Sądząc po mojej dzisiejszej jeździe i kilku poślizgach, w mojej e39 nie muszę trzymać żeby całkowicie wyłączyć systemy. Fajnie się jeździ po mokrym, ale prędkości znacznie większe niż na śniegu i trochę strach...
  13. Raszpel

    DSC w 5er

    Padło wcześniej pytanie o e39. Jak to jest w tym modelu? Czy też są 3 poziomy ustawień? Moje subiektywne odczucia są takie: DSC włączone bardzo mocno czuć w czasie jazdy (i widać migający trójkącik). Po przyciśnięciu czuję jakby nie działało wcale (świecący na żółto trójkącik). Przytrzymywać jeszcze nie próbowałem - właśnie tu przeczytałem, że może to coś zmienić. Nie mogę się doczekać mojej pierwszej zimy z tym autem - będzie zabawa:)
  14. Raszpel

    Klima za bardzo chłodzi.

    Na konsoli środkowej mam ustawione na ciepło. Jak miałem zimno to w ogóle mnie mroziło. To może nie być czujnik bo zmiana temperatury powoduje zmianę szybkości wentylatora. Puszcza tylko cały czas zimne powietrze. Pojadę, żeby mnie pod kompa podłączyli.
  15. Raszpel

    Klima za bardzo chłodzi.

    Mam problem z klimatyzacją. Wygląda na to, że nie reaguje (albo reaguje bardzo słabo) na zmiany ustawienia temperatury. Wczoraj jechałem z ustawionymi obiema strefami na 30 stopni i nadal było zimno. Sprawdzałem z wyłączoną klimą i wygląda na to, że daje dobrą temperaturę. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.