Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

dzisiaj rano moja bunia odwaliła koszmarny numer odpaliłem ja jak zwykle załapała od kopa, przejechałem z 5 min, na Pb żeby rozgrzać motor, pyk włączam LPG autko ładnie bez zająknięcia się przełączyło jade sobie jak emeryt... po ok. 1km na LPG auto nagle niechce jechac :mad2: traci moc, dodaje gazu im więcej tym bardziej przygasa, zjechałem na pobocze zanim zdążyłem się zatrzymać bunia zdechła :mad2:, 10sek kręcenia na Pb i nic dopiero po około 1/2 minuty auto załapało - chciałem ją przepalić na Pb dodałem gazu i sytuacja się powtarza, im więcej gazu tym auto bardziej przygasa :mad2: dojechałem na stacje paliw postawiłem na parkingu - otwieram maskę i co :shock: patrze a mieszalnik gazu zamarznięty, woda w chłodnicy bardzo że tak powiem zimna, przewody od lpg twarde jak kamień, od wody równiez twarde i zimne. Poniżej zdjęcie jak to wyglądało.

 

http://www.foto.studio.linuxpl.eu/bmw03.jpg

 

http://www.foto.studio.linuxpl.eu/bmw02.jpg

 

http://www.foto.studio.linuxpl.eu/bmw01.jpg

 

co może być przyczyną? czegoś takiego, gdzie szukać winy?

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

Na mur - beton, że zapowietrzony układ. Nie ma obiegu wody przy parowniku. Węże powinny być gorące (w końcu to "mały" obieg).

A to, że woda po "kurek" to nic nie znaczy. Zobacz, czy po zdjęciu wężyka przelewowego chłodnicy, będzie lecieć woda.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano

Jak Ci sie silnik nie dogrzewa to wymień termostat. Pewnie jest otwarty cały czas. Przy okazji wymień płyn, widok tego czegoś pod maską wskazuje jakby

serwis zakończył się w XX wieku.

Opublikowano

nirvana - z ciekawosci - to jest 7ka ktora jezdzisz na codzien? na 100% musiales miec jakies oznaki niedogrzania silnika wczesniej, chyba ze auto wiecej stoi niz jezdzi.

 

poza tym co pisali przedmowcy o odpowietrzeniu ukladu, przeserwisuj moze ten reduktor? instalki tego typu maja super niska opinie na tym forum, nie wdaje sie w szczegoly, ale w mojej opini wszystko bedzie dzialac ok jesli bedziesz dbal o to co masz. trzeba jej dac to co sie jej nalezy a to oznacza zmiane reduktora na nowy

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Po pierwsze założe się że masz wode w układzie a nie płyn,, płyn raczej by nie zamarzł

 

Po drógie w parowniku przy membramie jest jakaś sprężynka ,, jak szczeli albo spadnie to efekt jest taki że zalewa go gazem i zamarza....

 

Ten układ raczej sam się odpowietrza,,, bardzo wątpliwe aby to było powodem zamarzania,ale sprawdzić nie zaszkodzi

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Ten układ raczej sam się odpowietrza,,, bardzo wątpliwe aby to było powodem zamarzania,ale sprawdzić nie zaszkodzi

 

Eeee, nie bardzo. Jeśli by się sam odpowietrzał, to skąd biorą się te litanie próśb o pomoc w odpowietrzeniu... Sam niejednokrotnie walczyłem z odpowietrzaniem. Nie była to walka na noże, ale jednak chwilę trzeba temu poświęcić. Jednak pisząc o tym, że reduktor trup, możesz mieć sporo racji... chociaż biorąc pod uwagę, że reduktor osiągnął temperaturę pracy, to ciężko by było go zamrozić... Poczekamy na wyniki Nirvany.

Opublikowano

Po objawach sądzę, że masz jedną z tych rzeczy, albo prędziej obie naraz:

1) jak koledzy wspomnieli pewnie masz zapowietrzony układ i na reduktorze mrozi

2) po objawach sądzę, że pewnie na bank masz pękniętą membrane w reduktorze - wtedy też mrozi, a przy gazowaniu od razu dławi silnik.

 

Proponowałbym Tobie 2 serwisy gazu w Krakowie -

na mogilskiej 118 - są bardzo dobrzy, ale bywają drodzy, a drugi naprawdę dobry i tańszy na beskidzkiej 7 (Piotrek Ficek).

 

Długo już jeździsz na tym reduktorze? - bo pewnie trzeba go wymienić (dobry z wymianą 350-400pln)

Opublikowano
Witam...ja zdemontowałem gaz u siebie jakis czas temu...mam dwa reduktory,jesli chcesz moge Ci je odstapic za grosze a nawet zaplacisz dopiero jak sie okaze ze sa ok.Jednak moge Ci je przeslac dopiero po 6 sierpnia bo wtedy jade do PL.Musze najpierw pojechac na podbicie papierow odnosnie demontazu i nie wiem czy oni potrzebuja widziec reduktory jakie były zamontowane.Nawet jesli tak to jest kwestia dnia.Ja jestem pewien,ze sa ok.Pozdrawiam.
Opublikowano
...mam dwa reduktory,jesli chcesz moge Ci je odstapic za grosze a nawet zaplacisz dopiero jak sie okaze ze sa ok...

 

Miałeś instalacje na dwa reduktory, wychodzi to w kosztach montażu instalacji porównywalnie, ale te reduktory są słabsze - istotny jest dobór reduktora o odpowiednich parametrach.

Kwestia tu, jak ma zrobioną instalację kolega NIRVANA, ale jeżeli Ty miałeś sekwencję, to może warto ją przełożyć do tego auta, a zwykła lpg wyrzucić bo robi problemy.

Opublikowano
Nie nie miałem sekwencji...gdybym miał to pewnie nie pozbywałbym sie jej.Była to jakas kombinacja na 2 polaczone ze soba parowniki.Nie znam sie na tym jakiej sa wydajnosci ale sa dosyc duze i na nich sa takie informacje...Typ AT 90 E,W.preassure 0,65 bar,water capacity 132cm szescienne,Max capacity 28kg/h,sa produkcji włoskiej.To tyle...chce sie ich pozbyc bo beda mi tylko zawadzały.Jesli kolega nirvana chce to moge je wysłac na jego koszt a jesli okaze sie,ze sa ok to policze mu 50 zł za szt.Mysle,ze to przyzwoity deal.Pozdrawiam.Acha i zbiornik tez oddam za grosze.
Opublikowano

Kolego arturo193 - z Twej wypowiedzi - gratuluję Ci uniknięcia kłopotów.

Zwykłe instalacje są trudniejsze niż sekwencje, a w bmw to już prawie porażka, ale układ na 2 reduktowy równa się z dużą jej niestabilnością.

 

Nie wiem w pełni czym to rozwiązanie motywują gaziaże, robiąc do tej pory instalki lpg na 2 reduktory. Dawniej oczywiście były gorsze i trudno sobie raziły z silnikami większymi/mocniejszymi niż 4-cylindrowe rzędówki. Wtedy dają w np. v8 układ podwójny instalacji - jej niestabilność robi się z tego, że trudno to jest wyregulować, a i tak w czasie pracy silnika, przy różnych zmiennych obciążeniach są duże skoki ciśnienia gazu przez reduktory, i różnice ciśnień między jednym a drugim na proporcji 1.1/1.3 - 1.3-1.8 atm/atm.

A to mocno szkodzi - co gorsza wielu gaziarzy albo to olewa, albo nie zdają sobie sprawy z tego faktu.

Opublikowano
na początek odpowietrzylem uklad i wymienilem plyn chlodniczy, problemy zniknely jak reka odjac :-) parownik ma juz swoje przejechane to zreszta po nim widac, co ciekawe auto zregoly nie strzela, instalacja jest II gen. firmy BRC
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

Najprostsze czynności obsługowe i elementy eksploatacyjne wymienione i dziwne problemy znikają. Auta lubią jak ktoś czasem zaglądnie pod maskę.

 

na-piechote jakbyś do dużej V8 w BMW założył jeden reduktor to by nie jeździło. Więc to konieczność mówię o sekwencji. Chyba że auto do lansu bulwarowego to jeden jak najbardziej może być.

Opublikowano

na-piechote jakbyś do dużej V8 w BMW założył jeden reduktor to by nie jeździło. Więc to konieczność mówię o sekwencji. Chyba że auto do lansu bulwarowego to jeden jak najbardziej może być.

 

No cóż - Ty masz swoje zdanie, a ja swoje.

Troche masz racje, ale od paru lat są reduktory przeznaczone do dużych silników nawet przy lpg gorszej niż sekwencja.

Ja podkreśliłem jedynie, że opcja na 2 reduktory jest NIE ZDROWA dla silnika.

 

Sam mam sekwencje w mojej e32 na 1 reduktor - założyłem jakieś 4 miesiące po kupnie auta. Widziałem też starsze instalacje w e32 gen.II na 1 reduktor, na krórych jeden czy drugi perzejeździli pre dziesiąt tys. km i ponoć wszystko oki.

 

Osobiście jestem przeciwnikiem dwureduktorowej instalacji, bo wiem jak ona pracuje.

Opublikowano
co masz za reduktor i jakie wtryskiwacze ??

 

ja mam silnik 3.0 v8 M60, więc optypalny zestaw u mnie (zastosowany oczywiście) to reduktor KME silwer i listwy wtryskiwaczy voltec.

 

Właśnie i jaki wg Ciebie reduktor wykarmi 4.4 V8 czy 4.0 ??

 

Na tak duży silnik, tu będzie 286KM, to trzeba dać reduktor KME Gold, inne będą zbyt mało wydajne na taką siłę. Do tego wystarczające są wtryski voltec, ale lepiej założyć magic - lepiej się sprawują na takie serce.

 

To co pisze xsilver, że reduktor zamarznie przy dłuższej jeździe - owszem, ale jak gaziarz kiepsko poepnie obieg wody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.