Skocz do zawartości

Zawieszenie - jedna strona niżej stoi


dddpawel

Rekomendowane odpowiedzi

witam

odświeze troche temat,problem z zawieszeniem tylnym mam ten sam czyli prawy tył siedzi niżej o ok 1cm,mechanik poradził mi żeby rozprężyć sprężyne,co wy na to rozwiązanie?

To niech Pan Mechanik jeszcze potwierdzi to pisemnie że po pewnym czasie nie zrobi się tak samo jak przedtem :duh: , wg mnie takie zabiegi są dobre na krótką mete. Poprostu sprężyna jest już wyeksploatowana i koniec. Ja bym wymieniał sprężyny ale cóż Twoje auto, Twój wybór :wink:

 

masz racje tylko że z tyłu mam całe nowe zawieszenie,wymieniłem już wszystko co można było i nadal tył jest koślawy,zastanawia mnie jeszcze któraś poduszka pod skrzynią czy silnikiem jest walnięta i być może rozkład masy być może przeciąża na ten prawy tył,mechanicy rozkładają ręce a ja sie wstydze takim autem jeździć przeciez to jest bmw a nie jakiś lanos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
czy mozna powiedziec ten typ tak ma?zobacze co bedzie po wymianie gumek stabilizatora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem ten sam objaw. Okazało sie, że była pęknięta sprężyna. I to tylko jeden zwój od góry. Nie było tego widać, dopiero po rozebraniu prawie całego zawieszenia. Nic nie pukało i nic nie hałasowało podczas jazdy, auto prowadziło się rewelacyjnie, jednak nie dawało mi to spkoju i kazałem rozbierać. Wczoraj odebrałem od mchanika. Sprawdzałem już chyba trzy razy:) stoi idealnie prosto. Oczywiście sprężyny wymienione w komplecie 2szt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W m5 tez prawy tył stoi minimalnie niżej. Przestawianie mimosrodem na wachaczu nic nie da. Nowe sprężyny tez nic , nowe amory tez nie , nowe gumy stabilizatorów tez nie , nowe wachacze również. Zostaja tylko tuleje w tym głownym wachaczu i tuleja pływajaca + oski z przegubami tylko nie wyobrazam sobie co to ma wspólnego z wysokoscia samochodu! A i akumulator w m jest posrodku tam gdzie powinno byc kolo zapasowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W m5 tez prawy tył stoi minimalnie niżej. Przestawianie mimosrodem na wachaczu nic nie da. Nowe sprężyny tez nic , nowe amory tez nie , nowe gumy stabilizatorów tez nie , nowe wachacze również. Zostaja tylko tuleje w tym głownym wachaczu i tuleja pływajaca + oski z przegubami tylko nie wyobrazam sobie co to ma wspólnego z wysokoscia samochodu! A i akumulator w m jest posrodku tam gdzie powinno byc kolo zapasowe

w kazdym m e39 akumulator jest posrodku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W m5 tez prawy tył stoi minimalnie niżej. Przestawianie mimosrodem na wachaczu nic nie da. Nowe sprężyny tez nic , nowe amory tez nie , nowe gumy stabilizatorów tez nie , nowe wachacze również. Zostaja tylko tuleje w tym głownym wachaczu i tuleja pływajaca + oski z przegubami tylko nie wyobrazam sobie co to ma wspólnego z wysokoscia samochodu! A i akumulator w m jest posrodku tam gdzie powinno byc kolo zapasowe

w kazdym m e39 akumulator jest posrodku?

W każdym i nie ma kola zapasowego bo seryjnie sa na ranflatach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
W m5 tez prawy tył stoi minimalnie niżej. Przestawianie mimosrodem na wachaczu nic nie da. Nowe sprężyny tez nic , nowe amory tez nie , nowe gumy stabilizatorów tez nie , nowe wachacze również. Zostaja tylko tuleje w tym głownym wachaczu i tuleja pływajaca + oski z przegubami tylko nie wyobrazam sobie co to ma wspólnego z wysokoscia samochodu! A i akumulator w m jest posrodku tam gdzie powinno byc kolo zapasowe

w kazdym m e39 akumulator jest posrodku?

W każdym i nie ma kola zapasowego bo seryjnie sa na ranflatach

 

U mnie jest po prawej stronie z tyłu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W m5 tez prawy tył stoi minimalnie niżej. Przestawianie mimosrodem na wachaczu nic nie da. Nowe sprężyny tez nic , nowe amory tez nie , nowe gumy stabilizatorów tez nie , nowe wachacze również. Zostaja tylko tuleje w tym głownym wachaczu i tuleja pływajaca + oski z przegubami tylko nie wyobrazam sobie co to ma wspólnego z wysokoscia samochodu! A i akumulator w m jest posrodku tam gdzie powinno byc kolo zapasowe

w kazdym m e39 akumulator jest posrodku?

W każdym i nie ma kola zapasowego bo seryjnie sa na ranflatach

 

U mnie jest po prawej stronie z tyłu.

 

No ale ty nie masz M-power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyzio wczytaj sie dobrze w post-chodziło o M5 e39

w kazdym m e39 akumulator jest posrodku?
W każdym i nie ma kola zapasowego bo seryjnie sa na ranflatach

 

U mnie jest po prawej stronie z tyłu

Tak nawiasem nie mam M i mam faktycznie z prawej strony.POzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.