Skocz do zawartości

Sidzi lewa strona


Opos 137

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem cos takiego, w kombiku. Wymieniłem sprężynę z jednej strony (poprzednia pękła). Nowa najwyraźniej miała inną sztywność, niż ta stara z drugiej strony, pomimo tego, że numery katalogowe się zgadzały. Wkurzony kupiłem parę zupełnie nowych i... jest równiutko.

 

Jeśli będziesz szukał jednej sprężyny - daj znać. Odstąpię nową za symboliczną złotówkę ;-) Od razu luźniej będzie w piwnicy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... może to nie to (oby), ale... Mi pękł kiedyś ostatni zwój sprężyny, na górze. Sprężyna normalnie siedział w kielichu i wszytsko wyglądało ok. Porównałem dopiero dwie strony po podniesieniu i zobaczyłem, ze fragment górnego zwoju jednak odpadł.

 

Ot, taka sugestia... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę sprawdzić ale nie wydaję mi się jak wymieniałem amory to nie rzuciło mi się w oczy! przed wymianą też tak stał i myślałem że to będzie przez to ale jednak nie :( A czy jest możliwość że po prostu straciły swoją właściwość :?: stały się bardziej miękkie i siadły
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się. Musiałyby byc długo nierównomiernie obciążone (chodzi tu raczej o spore obciążenie statyczne, nie dynamiczne, bo wtedy by sprężyna by pękła z pewnością).

Nie upieram się przy tej sprężynie. Tam są chyba też jakieś podkładki. Może to się wykruszyło? ... Tak zgaduję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez jedna strona siedzi, przyczyny nie wykryłem. Myslałem, że sprężyna strzeliła, okazały sie całe obydwie, wymieniłem te gumowe odbojniki które siedzą miedzy zwojami, tez bez poprawy.

Równo masz ustawione te gumy? Wydaje mi sie, że jesli jedna była by np na srodku miedzy duzymi zwojami, a druga miedzy mniejszymi to też mogło by wpływac na nierównośc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem dzisiaj z znajomym blacharzem co robi ze szrotów auta bezwypadkowe hehe i to że stoi krzywo nie ma nic do wypadku chociaż moja bunia była walnięta w prawy narożnik przód :evil: Byłem dzisiaj na podnośniku i wszystkie sprężyny całe stwierdzili że siedzi lewy tył a przód jest ok więc na to wychodzi że to jednak ta sprężyna najwidoczniej facio woził cegły w bagażniku hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo z tym że prawa tylna strona siedzi o 1cm niżej. Juz wszystko sprawdzałem i nie mam zielonego pojecia dlaczego? A sprezyny wymieniłem 2 na nowe bo mi jedna pękła. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, że jak pękła mi jedna to jezdziłem tak z 2 tyg zanim zauważyłem. I nie wiem może amortyzator cos sie uszkodził ? Na badaniu amorów nic nie wychodzi. :doh: Dałem sobie juz z tym spokój... Jak dosjedzisz do jakiejs konkluzji to daj znac...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no e e36 notorycznie się sprężyny łamią na tych drpbnych zwojach, ale amory się od tego uszkodzić nie powinny. Jak spreżyny miały kropki tego samego koloru, to też powinno być OK, jeśli obydwie były zdjęte z tego samego wozu, bo jak nie, to zapewne to jest przyczyną- jedna jest po przebiegu 50tys km, droga wyjezdzila 15tys po niemieckich autostradach no i roznica murowana. Jakby wachacze były zgięte, to prosto by na pewno nie jechał...
Części używane do E36 i E38 !!! TANIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no e e36 notorycznie się sprężyny łamią na tych drpbnych zwojach, ale amory się od tego uszkodzić nie powinny. Jak spreżyny miały kropki tego samego koloru, to też powinno być OK, jeśli obydwie były zdjęte z tego samego wozu, bo jak nie, to zapewne to jest przyczyną- jedna jest po przebiegu 50tys km, droga wyjezdzila 15tys po niemieckich autostradach no i roznica murowana. Jakby wachacze były zgięte, to prosto by na pewno nie jechał...

wahacz może być zgięty i auto będzie jechać prosto i nawet się tego bardzo nie odczuwa.Wiem bo mi żona w Focusie wpadła w dziure i gdyby nie to że amortyzator zaczął notorycznie dobijać i lewy tył lekko opadł nawet bym nie podejrzewał że zgięła wahacz.

Co do sprężyn,w swoim wymieniałem niecały miesiąc temu bo zaczęło coś stukać z tyłu,okazało się że obie sprężyny były pęknięte a jedna w dwóch miejscach.Jeden kawałek miał 2,5 cm i z kanału nie było tego widać,dopiero po wyciągnięciu się wysypało.Ale to touring i tu częściej się to zdarza.

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam cyrki z tylem! lewy tył stoi normalnie a prawy ledwo palca moce włożyce niedzy opone a błotnik! mam zawieche sportowa sprezyny ACS i amorki KW! amory ok! i dalej prawy tył stoi nizej! nie mam pojecia co to!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.