Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej.

 

nosze sie z zamiarem zakupu coupety 325. Jednak przegladajac allegro widze,ze ciezko znalezc cos fajnego..prawie wszystkie maja gaz:/ albo juz po zdjeciach widac,ze nie sa w zbyt dobrym stanie. jednak mam kilka egzemplarzy na oku i wybieram sie na ogledziny. nigdy jednak nie jechalem e30 z tym silnikiem i nie wiem czego sie spoziewac? jak jezdzi zdrowe 325? moze ktos to jakos miarodajnie okreslic, np predkosci maksymalne na 1 i 2 biegu albo czas do 100 tak mniej wiecej zebym mogl stoperem zmierzyc czy cos? czy np jak bede jechal na 'dwójce' i przy ok 2-3 tys obrotow dam mu gaz do dechy powinien zrywac tarkcje na suchym asfalcie? na jakichs normalnych laciach oczywiscie np 195..205? oczywiscie wiem,jak skontrolowac organoleptycznie silnik, tzn kolor spalin, klekotanie, nierowna praca,wycieki, kontrolka i barwa oleju itd ale czasem jest jednak tak,ze konie sie rozbiegły a silnik nie daje takich objawów, dlatego chcialbym wiedziec jak to mniej wiecej powinno jezdzic. aaa i jeszcze czy przebiegi rzedu 290.000 oznaczaja juz duze zuzycie silnika? pozdrawiam i dzieki z gory za jakies sugestie :twisted:

Opublikowano

Powiem Ci tak będzie zapierniczać :twisted:

Wkręć na 5tys.obr skręć i piec na dwójce a zobaczysz co się stanie

(oczywiście bez strzału ze sprzęgła , no i na jakimś pustym placu , piszę to tylko po to byś wyczuł auto a nie namawiał do palenia gumy)

Opublikowano
(...) czy np jak bede jechal na 'dwójce' i przy ok 2-3 tys obrotow dam mu gaz do dechy powinien zrywac tarkcje na suchym asfalcie? (...)

 

Jeśli mówisz o jeździe na wprost to bym na to nie liczył :wink:

Opublikowano

Witam

E30 325i to petarda i tak ma jeździć. Zero problemów z zerwaniem przyczepności na zakręcie, niezależnie od nawierzchni... Przyspieszenie do 100 bardzo przyzwoite i auto generalnie ma być zrywne szalenie.

Silnik ma chodzić równo i bez potknięć. Zwróć też uwagę na stan skrzyni i mostu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
trapp chyba odpowiednio to podsumowałeś :twisted:
Opublikowano

No tak jak przedmówcy powinno z..... jeździć...a nie sietoczyć..

 

a tu kilka godnych egzeplarzy

 

Gdyby nie te dywaniki :roll:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5283360

 

 

wygląda zacnie, żeby nie ten środek...

 

http://moto.allegro.pl/item367041567_rarytas_e_30_325.html

 

 

Tą lepiej 15 razy obejrzeć...

 

http://moto.allegro.pl/item366453241_bmw_e30_325i_coupe_sprawdz_moze_takiej_szukasz_.html

 

....ale jak nie bita i nie grzana to brać i doinwestować

 

Też z czystym sercem polecam.. do dorbnych poprawek ale ta napewno zapiernicza

 

http://moto.allegro.pl/item364881186_bmw_e30_325_drift_mtech_i_okazja_.html

 

 

A tu cukiereczek

 

 

http://moto.allegro.pl/item368083439_najladniejsze_e30_w_4d_m_technicu_325i_sportpack.html

 

i z czystym sumieniem i sercem mogę ci polecić co prawda nie coupe ale...ehhh :roll:

Najładniejsze i najdroższe ale wiesz co masz...myśle że bez audio ok 4000 tys mniej

 

Nad tą > http://moto.allegro.pl/item361550048__sliczne_zadbane_bmw_e30_325i_2_5_]_m_technic_].html

 

bym sie troche pozastanawiał bo poskładana na odpiernicz ale wszystko da siepoprawić..

 

 

Ogółem...tez szukam 325 żeby nie cena Cukiereczka to juz bym sie nia chwalił...

 

Co do 325..musisz dokładnie oglądać egzemplarze bo r6 w e30 to raczej wiekszośc zajechana tak ze ciężko na pierwszym biegu juz mają przyczepność zerwac..za 4000-6000 tys nawet nie masz co marzyc trafić dobrą..

Opublikowano
Ceny z kosmosu 10-16 tyś za e30 ciekawe co za frajer kupi za taką cene stare e30 ze starym motorem w technice 2 zaworowej.
Opublikowano

No niestety takie są teraz realia, a te egzeplarze które pokazałem naprawdę są warte..co prawda np. nie te 16.000 bo licze że samo auto jest warte ok 12.000 ale żebys wiedział jakie audio tam siedzi :roll: poza tym jest to amerykańska wersja żadko spotykana, w pełnym wypasie,

 

zorientował byś sie troche w cenach e30 to byś zmienił zdanie..

 

znajdź sobie sam pakiet mtech II zobacz ile kosztuje..tyle że ori a nie laminat..

 

do tego felgi .... ehh .

 

i wiem że auto jest zadbane i nie ma w nim mowy o jakimś ukrytym kicie..

 

szczerze to wole kupic zadbane wypasione e30 za górę kasy niż e36....

Opublikowano

proponuje wybrać się do niemcowni po e30 325i

 

szczególnie ze kurs € jest korzystny a i mnóstwo ofert wartych uwagi

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
dzieki chlopaki za zainteresowanie. Budzet jaki planuje przeznaczyc na auto to circa 10.000-12.000. nie chce zadnego tam mega audio, zadnych tub w bagazniku, zadnych tuningów, jedyny sluszny tuning w takim wozie to dobre kolo .. Przyznam racje,ze e36 na mnie rowniez nie robi zadnego wrazenia, nawet ich nie ogladam, choc moglbym kupic za ta kase. Chce najlepiej calkowicie seryjne autko BEZ GAZU !! z manualna skrzynia, w dobrym stanie blacharsko lakierniczym oczywiscie bezwypadkowe i zadbane w srodku, mechanicznie nie musi byc ideal, ale tez znowu, zeby nie bylo padaki. Perspektywa bedzie taka,ze dokupie pozniej jakies ladne kółeczka+odświeżenie silniczka i ogolnie reszty mechaniki jesli bedzie potrzeba. I z tym autem sie juz dluuugo nie rozstane :) ale obowiazkowo chce coupe bo jest sliczne :P najlepiej na wąskiej lampie. wyjazd do niemiec po auto przyznam sie szczerze troche mnie przerasta :? bo nie jestem wogole zorientowany co i jak nigdy nie kupowalem nic za granicą. (nie liczac materaca wodnego na wakacjach we wloszech :twisted: ) ogladam caly czas allegro i widze ze duzo wiekszy wybór jest 320 spelniajacych moje kryteria. czy jest duza przepasc w osiagach miedzy tymi silnikami? obecnie mam 320 automatic i przyznam szczerze, ze troche wolna jest. dopiero powyzej 4 tys obr cos tam sie zaczyna dziac, ale troche za nieśmialo jak dla mnie pozdrawiam :evil:
Opublikowano (edytowane)

no nie ma co tu gadać

320 vs 325 wynik jednoznaczny a i różnica bardzo duża

:twisted:

E-30 stało się klasykiem ale 16tys.zł to jest przesada

miałem E-30 i mam E-36 i nie sądzę aby E-36 wypadało gorzej na tle E-30

(co nie zmienia faktu że do E-30 mam sentyment i planuje zakup tego modelu ale oczywiście bez sprzedaży E-36)

:8)

Edytowane przez cn_igi
Opublikowano
nie boczy sie - 4x4 jest fajne w zimie i na wodzie :) na suchym asfalcie bardzo skutecznie hamuje osiagi auta.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Ceny z kosmosu 10-16 tyś za e30 ciekawe co za frajer kupi za taką cene stare e30 ze starym motorem w technice 2 zaworowej.

 

pewnie nie wiekszy niz taki kupujacy e36 z przerazajacym moca silnikiem m43 pod maska

 

btw moja wyszla mnie juz zdrowo ponad 10 ale trzymam ja juz 3 lata - jako drugie autko bo mam wygodna sluzbowke i nie zaluje zadnej zlotowki wydanej na nia.

 

 

P.S. Ten sedan za 16 kola to autko mojego zioma - bardzo ladny i zadko spotykany egzemplarz - stan napraqwde kolekcjonerski.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

aha czyli 4x4 unikać

 

ten sedan za 16 kola czy ja wiem... na kolana mnie nie powala, w tej cenie jest duzo ladniejszych np http://motoallegro.pl/item369497127_bmw_e30_325_325i_cabrio.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5181106

 

z tym,ze ja nie chce cabrio ani sedana (choc cabrio od biedy moze byc).

 

ogolnie 10.000-12.000 PLN to juz jest max jaki moge wylozyc na e30, powyzej tej sumy to juz mozna naprawde cos lepszego kupic, wiec mijaloby sie to z celem .. pozdrawiam

Opublikowano
Unikać ix-a, unikać. Frajda co prawda ponoć jest z jazdy, ale wbrew pozorom bardzo dużo części jest tam innych niż w tylnonapędowych e30, a co za tym idzie -brak zamienników i spore koszty...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.