Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Duże prędkości połączone z opłakanym stanem naszych dróg dały efekt w postaci poważnego wycieku przedniego amortyzatora. :beksa:

Przeglądając posty na forum widać, że na rynku istnieje spora oferta amorków jednak jest też duży chaos informacyjny [sprzeczności]. Chyba nie wszystkie teorie można odnieść do 7. Tu moja prosba do praktyków: :modlitwa: posiadam wersję z EDC, stawiam na komfort taki jaki należy się E38, motor 4.4, oryg. w ASO b.drogie ok.2900 PLN więc co robić:

- może używkę [podobno jeśli sucha to dobra]

- może zrezygnować z EDC i kupić parę oryg. [ale wtedy co z elektroniką i co z tyłem?]

- może regeneracja

 

Dodam, że nie odczuwam złej pracy amora [ale to kwestia czasu] i komp milczy też, tylko ten cieknący olej. Swoją drogą to trochę tego oleju tam wchodzi.[/b]

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

EDC jest całkiem inaczej skonstruowane niż zawieszenie tradycyjne, więc możesz mieć kłopoty z jego przerobieniem, a zresztą po co..... :?: :?:

Podzwoń i popytaj się. Za 700 zł możesz kupić cały kompletny amor w dobrym stanie. Ja taki kupiłem i jeszcze dostałem gwarancje :lol:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Tu moja prosba do praktyków: :modlitwa: posiadam wersję z EDC, stawiam na komfort taki jaki należy się E38, motor 4.4, oryg. w ASO b.drogie ok.2900 PLN więc co robić:

- może używkę [podobno jeśli sucha to dobra]

- może zrezygnować z EDC i kupić parę oryg. [ale wtedy co z elektroniką i co z tyłem?]

- może regeneracja

 

Dodam, że nie odczuwam złej pracy amora [ale to kwestia czasu] i komp milczy też, tylko ten cieknący olej. Swoją drogą to trochę tego oleju tam wchodzi.[/b]

No marcosz ,jak cie było stać na zakup E38 4.4 to na pewno stać cie i na nowe amory :norty:
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Czyli za radą Zielonego posiadacze E38 nie mają co szukać na forum bo ich stać aby pojechać do ASO i tam pytać i serwisować - no fajnie!

................

Nawet jak by było mnie stać to warto pytać tym bardziej że E38 to niezła fura i z roku na rok będzie ich przybywać w kraju i na forum - patyrząc na upodobania to i Zielony na nią się przesiądzie.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

"Stać cię na BMW (ew. Mercedes, motocykl itp), to powinieneś mieć na paliwo, części, ubezpieczenie, panienki, alkohol etc." :roll:

 

Fajny tekst, często słyszę to od osób, które wolą seicento, astrę, czy escorta, bo części tanie i mało pali, o frajdzie z jazdy nie wspomnę :mrgreen:

Opublikowano

>> marcosz <<

 

Niedlugo bede sie laczyl z Toba w 'bolu" :P . Tez sobie nabylem e38 z EDC, mam nadzieje jednak ze troche wytrzyma, ponoc amory sa bardziej odporne od wersji zwyklej. Tak przy okazji, bo sie jeszcze nie mialem okazji swoim tak naprawde przejechac - duza jest roznica po wlaczeniu sie EDC?

A jesli chodzi o wymiane na wersje bez EDC to mozna spokojnie, amorek 800 zeta. Tak nawiasem widzialem na necie nowki z EDC po chyba 2200, dalej duzo ale lepiej niz 2900.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Odnosnie różnicy po włączeniu EDC- jest spora, zawieszenie robi się twarde i sztywne co w porównaniem z komfortem E38 to masz wrażenie,że jesteś w "M".

Amortyzator załatwiłem, gdyż popełnilem błąd przy niezłej prędośsci wpadłem w sporą dziurę niestety przy jednoczesnym wcisniętym hamulcu - tego amorek nie wytrzymał.

Spróbuje poszukać używki - ludzie z branzy mówią, że są to b.dobre amory wymiana na zwykłe to jest jakby zmiana klasy auta.

UIHZ9556.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.