Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! wieczorem zakladalem aluminiwe ramki do licznikow no i po calym zabiegu i podlaczeniu wszystkiego okazalo sie ze wszystkie kontrolki dzialaja tylko nie ma podswietlania licznika (tj. temp., predkosciomierz, obrotomierz, paliwo). Czy mogly po prostu "pasc" zarowki?? jest to BMW E34 z 94 525 TDS w automacie.... prosze o w miare szybla pomoc... pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Jest jeszcze jeden problem... Po zalozeniu tych ramek (uzywalem kleju wg. zalecen) zrobily mi sie biale smugi na liczniku.....:( jak moge sie tego pozbyc?? czy musze kupic drugi licznik?? :( ZAWSZE MUSZE COS SPIERNICZYC JAK ROBIE TO SAM:( a te zarowki nie wyciagaja sie z tych bezpiecznikow... i trzeba kupic calosc... tak?? prosze pomocy :modlitwa:

 

tak one wzchodza z tego niebieskiego czegos ale sa zamontowane w takim....

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=36899&highlight=%B6ci%B1ganie+szybki+licznika+e34&sid=3df88fec01681e283c483623a732a359

 

czyms tyle ze brazowym... da sie z tego wyciagnac czy trzeba calosc kupic??

Edytowane przez darks
Opublikowano
z całym koszykiem 3zł kosztują w sklepie z częściami elektronicznymi lub samochodowymi, kombinujecie żeby zaoszczędzić 2,50 na szt :/ nie warto wymieniać samej żarówki, koszyczki łatwo się łamią gdy są poprzepalane i stare.
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
nie... nie chce oszczedzac 50 gr tylko sie pytam jak mam kupic gdyz nie mam pojecia.....tak czy owak dzieki za pomoc.......
Opublikowano

Ten biały nalot zrobił się pewnie po kleju typu kropelka lub coś takiego.

Trzeba rozebrać zegar na nowo i mała szmatka popsikana plackiem i przetrzeć i znika na zawsze. A żarówki od podświetlenia są na takiej ramce w środku zegara (takie jak przednia postojówka tylko nie 5W a 3W) o symbolu W3W. :norty:

Opublikowano
''szmatka popsikana plackiem'' ?? :) no i nie moglem znalezc w3w za to znalazlem w5w... zalozylem i dziala:) co do tych plam to nie specjalnie schodza...:( troszeczke mi sie tylko wytarlo a probowalem: wodka, rozpuszczalnikiem no i woda... ktora byla chyba z tego wszystkiego najlepsza... nie wiem czym jeszcze moge probowac.... jesli macie jakies pomysly... bardzo prosze:) jesli nie to uwazam temat za zakonczony oraz moze byc usuniety... a za wszelka pomoc serdecznie dziekuje:)
Opublikowano
spróbuj octem - w końcu to mało stężony kwas, raz został mi klej na lakierze (podobnie z odpryskami farby) i pomogła mi pasta polerska G3 - jednak przy liczniku gorzej byłoby jej użyć
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
Niestety, nie chce martwic Kolegi, ale tych bialych smug nie da sie zniwelowac,czy sie ich pozbyc :( kleje "sekundowe" typu CA, czyli wlasnie kropelka,itp :lol: sa specyficznym rodzajem kleju - cyjanoakrylowym :P z racji moich roznych pasji i hobby, ktore do tej pory kultywuje, o tych klejach i ich wlasciwosciach, jak rowniez zlosliwosci wiem SPORO...i niestety wiem tez,ze takich smug, a tymbardziej kilka dni po fakcie nie da sie pozbyc :( przykro mi :(

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Opublikowano
nie moglem znalezc w3w za to znalazlem w5w... zalozylem i dziala:)

 

Gratuluje druciarstwa, mam nadzieje że nikt z forumowiczow nie kupi od Ciebie auta.

 

Niestety, nie chce martwic Kolegi, ale tych bialych smug nie da sie zniwelowac,czy sie ich pozbyc :( kleje "sekundowe" typu CA, czyli wlasnie kropelka,itp :lol: sa specyficznym rodzajem kleju - cyjanoakrylowym :P z racji moich roznych pasji i hobby, ktore do tej pory kultywuje, o tych klejach i ich wlasciwosciach, jak rowniez zlosliwosci wiem SPORO...i niestety wiem tez,ze takich smug, a tymbardziej kilka dni po fakcie nie da sie pozbyc :( przykro mi :(

 

Superglue schodziło zmywaczem do paznokci zawierającym aceton.

Opublikowano

Gratuluje druciarstwa, mam nadzieje że nikt z forumowiczow nie kupi od Ciebie auta.

 

??????? Nie bardzo czaje......:/

Opublikowano

Chodzi o to, że jak ma być W3W – to nie wkładamy tego „co się nawinie” – tylko jeździmy po całym mieście i okolicach w poszukiwaniu W3W. W innym przypadku zmierza się taką polityką do chwili, gdy samemu nie będzie się miało pewności, z czego samochód tak naprawdę powinien się składać.

A do usunięcia smug (rozumiem, że pojawiły się na szybce, po ponownym jej przyklejeniu), kup sobie Plastmal i nie przejmuj się kroplami potu na czole – tylko poleruj do skutku.

 

Ehhhh, te alu-ramki... Poza wszystkim już, wiem (oczywiście nie z własnego dośw.), że da się to założyć bez odklejania szybki – czyli od tyłu przekładając lekko spłaszczony element przez otwór.

 

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
a było kiedys "NIE UZYWAC KLEJU DO MONTOWANIA RAMEK W ZEGARACH" a dlaczego?? bo sie robi właśnie tak jak ty teraz masz zakładając ramki naprawde nie trzeba używać kleju wystarczy srubokretem zawinąć rant z tyłu bo po to tam jest i sie trzyma niezłą fuche odwaliłeś heh a jezeli była odklejana przednia szybka to już wogóle patologia
Opublikowano

Kuuuuuuuurrrrrrna.......za co bym sie nie wzial to nic mi nie wychodzi......:( a teraz jeszcze spierniczyly mi sie wycieraczki... kupilem dzisiaj dwa komplety i dalej sa zle........:(:(:( no i rozumiem solaris... tzlko problem w tym ze ja mieszkam w bardzo malej miejscowosci... a w miastach sasiednich nigdzie nie moglem znalezc takich zarowek... a co powiecie na te:

 

http://allegro.pl/item364464001_zarowki_w3w_philips_premium_30_warszawa.html#photo

 

???????? I tak w ogole SOLARIS..... aaaaaalez masz sliczna bmke..... gdzie taka znalazles???? po prostu marzenie....... hmm........ nom....

 

 

i nie... nie odklejalem szybki.. tak wyciagnalem...i dlatego ciezko teraz mi to wyczyscic... :( i duzo czytalem postow na ten temat i nie widzialem zadnego w stylu '' nie uzywac klejow......'' :(

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

i proszę o ogólną poradę:

jak dostać się do żarówki podświetlającej prędkościomierz, żeby ją wymienić?

Proszę o ogólne wskazówki, mniej więcej co i gdzie trzeba odkręcić :-)

z góry dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.