Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Wymienilem tarcze i klocki z przodu w samochodzie. Po tym zabiegu hamulce sa super, reaguja nawet po malym nacisnieciu hamulca.

Niestety jak sie rozgrzeja to piszcza. Najlepsze jest to ze nie piszcza zawsze. 2 razy zapiszcza potem 1 nie itp. Nie ma reguly.

 

Ma ktos jakies pomysly co to moze byc?

 

KLOCKI + TARCZE ATE

BMW "Today, tomorrow, always"
Opublikowano

Tez myslalem ze moze to kwestia dotarcia, ale znajomy stwierdzil ze nie ma takiej opcji.

 

Pozdr.

BMW "Today, tomorrow, always"
Opublikowano
można jeszcze zdjąć klocki i wszystko dobrze wyczyścić ale pewnie mechanik to zrobił więc nic nie da sie zrobić można tylko liczyć że sie ułozą
Opublikowano
... ale pewnie mechanik to zrobił ...

Gdyby to zrobił i złożył zgodnie ze sztuką, nie mają prawa piszczeć.

Opublikowano
u mnie tez piszcza po wymianie klockow - najlepsze jest to ze na poczatku nie piszczaly dopiero po przejechaniu kilku tys zaczely :/ klocki sie nie starly wiec nie ma co mowic o kolejnej wymianie - najdziwniejsze jest to ze piszcza tylko przy delikatnym hamowaniu i dohamowywaniu jak auto juz sie zatrzymuje :/

Były:

Ford Fiesta XR2i

Opel Calibra 2.0 16v ECOTEC

BMW E36 316I Coupe '98

BMW E46 330D Sedan '00

BMW E36 318 IS '95

vauxhal omega 2.5 v6

BMW E39 540iA '98

vw passat 1.9tdi

e46 328i '00

E46 325Ci kabrio '04

E60 520i '04

E46 330D touring Indyvidual '02

Jest:

BMW E65 730D '06

Opublikowano
u mnie tez piszcza po wymianie klockow - najlepsze jest to ze na poczatku nie piszczaly dopiero po przejechaniu kilku tys zaczely :/ klocki sie nie starly wiec nie ma co mowic o kolejnej wymianie - najdziwniejsze jest to ze piszcza tylko przy delikatnym hamowaniu i dohamowywaniu jak auto juz sie zatrzymuje :/

 

Mam dokładnie to samo, na początku cisza, a po kilku tyś. przy lekkim hamowaniu piszczenie :) klocki jeszcze w super stanie wiec szkoda wymieniać :)

Opublikowano

ja dodam swoje pare groszy ze wogole cos kiepsko z jakoscia w ATE - sam kupilem ATE tarcze na przod i mam problem z biciem na kierownicy [zaznacze ze zawiezenie jest OK] teraz na dniach bede je wymienial bo telepanie staje sie coraz mocniejsze i wkurzajace

 

na pewno dobrej jakosci klocki/tarcze nie powinny powodowac piszczenia podczas hamowania

 

pozdr

Opublikowano
ja sam wymienialem tarcze na ATE i klocki RH oraz tloczek i uszczelniacze oraz plyn w przodzie i narazie jest ok u mnie nic a nic nie piszczy POZDRAWIAM :cool2:
jedynakk
Opublikowano

Witam ponownie,

 

Hamulce dalej piszcza przejechalem 400 km od wymiany. Teraz hamulec lapie wogole jakos nisko, nie ma delikatnego hamowania, trzeba mocno nacsnac pedal.

 

Co to moze byc?

 

Pozdr.

BMW "Today, tomorrow, always"
Opublikowano
Witam wszystkich . Jest jeszcze coś takiego jak nie zgodnośc materiału nie wszystkie klocki pasują do danych tarcz !!!! Najlepiej zakładac tarcze i klocki tego samego producenta !!! Producenci tarcz stawiają teraz na ilośc a nie na jakośc materią na tarcze powinien byc leżakowany przez kilka lat !!! Miałem kiedyś nowy zestaw tarcze brembo klocki lucas i zaczeły się problemy piszczenie , bicie na kierownicy . Nówki tarcze dałem do przetoczenia przez okoł 1000 km było oki i znowu to samo . Zmieniłem teraz wszystko na lucasa zrobiłem 5tyś i jest oki. A tak ogólnie to ATE i BREMBO bardzo się posuły trzeba miec dużo szczęścia żeby były ok .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.