Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kurcze faktycznie na realoem jest rozrysowany sterujący jako 3 :/ U mnie wkręcony jest jako 4 a spalanie po mieście z klima w granicach 6,8 po chipie. Ciekawe jakie ma to znaczenie dla silnika.
Opublikowano

tak wyglada to w czterocylindrowym, sterujacy jest trzeci:

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318tds-M41/ECE/L/M/1995/12/mg-13/ill-13_0397/

a tak w szesciocylindrowym, sterujacy jest jako czwarty:

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/325tds-M51/ECE/L/M/1995/02/mg-13/ill-13_0379/

 

jezeli sterujacy nie jest na swoim miejscu to informacje o spalaniu i wtrysku paliwa sa odczytywane nieprawidlowo i nie trzeba wiecej tlumaczyc. Co do podlaczenia podcisnien w moim 318 tds zdjecia wkleje w niedzieke. Pozdrawiam.

Opublikowano
Ciekawy tez jestem czy ma ktos orginalnie wkrecony wtrysk sterujący jako 3 a nie jako 4. I co to tak naprawde daje.
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Opublikowano
odpowiem Ci w poniedzialek co to daje i czy odczulem jakies poprawy, bo jestem umowiony na przelozenie wtrysku sterujacego na 3-cie miejsce. Oczywiscie po przelozeniu trzeba wydaje mi sie skasowac pamiec ECU, aby usunac zapisane ewentualne bledy i zeby na nowo dokonal odczytow.
Opublikowano

kamkam: nabyłem te torxy z otworem i dziś podszedłem do czyszczenia kolektora dolotowego i ...nie da się go rozmontować ...te trzy śrubki trzymają tylko plastik z logo na kolektorze. Jeśli się w ogóle da to i tak bałem się go 'rozklejać' bo wydaje się być jakoś szczelnie klejony. Nie wiem jak ty go rozprułeś mi się wydaje nierozbieralny. Więc walczyłem za pomocą Karchera, i dużej ilości benzyny tudzież szczotek itp.

Raczej nie zauważyłem poprawy, ale na pewno taka operacja wyszła na zdrowie.

 

A propos drugiego otworu w zaworze EGR ...heh ..jest i tez u mnie!

..i już wiem skąd niekiedy trochę obryzgany olejem silnik i pokrywa filtra filtra oleju. Oblukałem dobrze ...i ten otwór (u mnie jest bez króćca) wygląda na zrobiony fabrycznie. No i myślę co tu zrobić żeby ten olej z tego otworu nie bluzgał na silnik.

 

..dodam, że auto pali normalnie 8L miasto, trasa 5.5L

Opublikowano

Hmmm oby nie wyszło że swój zepsułem :/ A co do dolotu ja odczułem poprawe tak jak pisałem po wyczyszczeniu całego od turbiny aż po kolektor plus dociśnięcie/dokręcenie wszystkim obejm na rurkach/przewodach. Wyczyściłem też czujnik w kolektorze /chyba czujnik temperatury powietrza/ i wtedy autko rakieta. Tyle że tylko przez jakiś dzień dwa potem znowu wszystko wróciłem do szarej normy............

 

 

Co ze zdjęciami EGR?? Wklejcie pliz jak u was jest

BMW => jedyna słuszna marka
Opublikowano

http://img511.imageshack.us/img511/4194/p5190212gr1.th.jpg

a co do wtrysku sterującego u mnie jest przy samej ścianie grodziowej hmm czwarty ??

a jeszcze jedno nie mam nagaru w EGR czemu niektórzy mają go tak zawalanego a u mnie tylko troszke oleju ale wszystko czyste zero smoły itd....

za dużo mamy tutaj osób które mają sterujący wtrysk jaki czwarty hmm, czyżby wszyscy mieli źle hmm, a co do spalania to radzę sprawdzić kondycje wtrysków mogą lać, i będzie dużo palił

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano

Panowie, bylem dzisiaj na przelozeniu wtrysku sterujacego z czwartego miejsca na trzecie. Trwalo to 1,5 godziny. Trzeba bylo sciagnac caly kolektor ssacy, hmm.. Po tym zabiegu przejechalismy sie z mechanikiem autem i.... i autko stalo sie bardziej dynamiczne! Fajowo. Skasowal mnie 46 euro, bo rzecz dziala sie w Hiszpanii. Po tym podlaczylismy auto pod komputer (program Bosch, nie Carsoft) i nawalil mechanikowi laptop, ale pech! Moze i dobrze, bo wywalilbym kolejne 60 euro! Przy podlaczaniu sie do kostki wyzerowal mi nie wiem jakim cudem oilservice, hmmm... do tego szpeca juz nie pojade z autem. Trudno, i tak mialem wymieniac olej, bo od czasu ostatniej wymiany przejechalem 10,500 km, a zostaly jeszcze 2 zielone cegielki! Po powrocie z warsztatu skasowalem pamiec ECU i Bemka jest mi wdzieczna.

Zdjec dotyczacych podlaczenia podcisnien nie wklejam, bo podcisnienia mam podlaczone identycznie jak wolf997.

Reduktor powietrza (ten filterek bialo-czarny wpiety pomiedzy wezem od servo, a elektrozaworem) puszcza powietrze tylko w jedna strone i dziwi mnie dlaczego zalozony jest w sposob uniemozliwiajacy zasysanie powietrza? czyli kolorem czarnym w strone elektrozaworu? Troche wbrew logice, co? Sprawdzalem to juz na wielu zdjeciach i wszedzie jest kolorem czarnym do elektrozaworu EGR. W nadchodzacym tygodniu montuje CHIPA. Ale sie rozpisalem, ups! Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow nie tylko 318 TDS.

Opublikowano
jak będziesz miał dane odnośnie spalania, to daj znać, a jeszcze jedno musiałeś coś grzebać przy kompie, zmieniać jakieś nastawy, kąt wtrysky, itp.?? Czy tylko reset komputera zrobiłeś w sposób opisany na forum.
Opublikowano
jak będziesz miał dane odnośnie spalania, to daj znać, a jeszcze jedno musiałeś coś grzebać przy kompie, zmieniać jakieś nastawy, kąt wtrysky, itp.?? Czy tylko reset komputera zrobiłeś w sposób opisany na forum?
Opublikowano
Po przekladce wtrysku zrobilem tylko reset w sposob opisany na forum i auto stalo sie dynamiczniejsze, zywsze i lepiej reaguje na gaz. Dodam, ze nie sam reset przyczynil sie do tego, bo auto juz po przelozeniu wtrysku sterujacego na 3-cia pozycje tak jak jest to pokazane na wczesniejszym zdjeciu znacznie sie ozywilo juz przed dokonaniem skasowania pamieci wczesniej odczytywanych bledow. Odbieglismy znacznie od tematu!! Z EGR na wtryski, ups!
Opublikowano
Jeszcze zauwazylem dzisiaj rano jedna poprawe po przelozeniu wtrysku. Wczesniej po dodaniu gazu na maxa na postoju i przy zylowaniu silnika podczas wjazdu na strome wzniesienia strasznie dymil na czarno. Teraz dymienie ustalo calkowicie! To jest kolejnym dowodem na to, ze odczyty wtrysku sterujacego na 4 miejscu byly bledne i paliwo bylo wtryskiwane nieprawidlowo :wink:
Opublikowano
a jak rozebrać kolektor na części?? bo ktoś ostatni pisał, że tylko plastyk z logo bmw schodzi, a dośrodka nie można się dostać
Opublikowano

na razie jeszcze nie bardzo. Musze podpiąć kompa do auta i sprawdzić parametry silnika bo cały czas jak kiedyś założyłem post silnik wibruje, trzęsie sie jak galerta i od niego cała reszta łącznie z lusterkiem wstecznym. A co do EGR mam tak podpięte jak na zdjęciu kilka postów wyżej.

 

 

Co do wtrysku sterującego u mnie jest jako 4.

BMW => jedyna słuszna marka
Opublikowano
no ja mam wszystko identycznie tak jak Ty. Wibracje, spalanie, przymulenie, dymienie. Jak narazie obstawiam czujnik doładowania powietrza. Sprawdzę go jutro albo w sobotę i jak to on będzie walnięty napiszę :) ps. sterujący też mam na 4 miejscu. Dziwne że wszyscy mają go na 4 a nie na 3 miejscu.
Opublikowano
no ja mam wszystko identycznie tak jak Ty. Wibracje, spalanie, przymulenie, dymienie. Jak narazie obstawiam czujnik doładowania powietrza. Sprawdzę go jutro albo w sobotę i jak to on będzie walnięty napiszę :) ps. sterujący też mam na 4 miejscu. Dziwne że wszyscy mają go na 4 a nie na 3 miejscu.

 

podłącz pod kompa i sprawdz "live data" przy odpalonym silniczku... Jak będzie ci ciśnienie z kosmosu pokazywał to albo czujnik albo... Albo lepiej niech to czujnik :modlitwa:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
no ja mam wszystko identycznie tak jak Ty. Wibracje, spalanie, przymulenie, dymienie. Jak narazie obstawiam czujnik doładowania powietrza. Sprawdzę go jutro albo w sobotę i jak to on będzie walnięty napiszę :) ps. sterujący też mam na 4 miejscu. Dziwne że wszyscy mają go na 4 a nie na 3 miejscu.

 

 

Thomson1 a jaki masz przebieg i wiek auta?

BMW => jedyna słuszna marka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.