Skocz do zawartości

kamkam

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia kamkam

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, macie jakieś recepty jak odpowietrzyć układ wspomagania kierownicy?? Tak samo sie to robi jak z hamulcami?? Tak jak wczesniej pisałem mam małe problemy z kierownicą, drży sobie przy skręcaniu, i generalnie jakaś taka uczulona jest....
  2. Dzieki za odpowiedzi :) Co do łożysk amorków, są wymienione, razem z resztą zawieszenia. Boje sie tylko że maglowanica może powoli dawać oznaki zużycia, chociaz nie wiem jakie by to były objawy? Ciężko się zdejmuje ten zbiorniczek?? nie powiem, denerwuje mnie juz ta kierownica...
  3. Kierownica przy skręcaniu w miejscu, zaczyna drżeć, i robi opory co to może być?? przy skręcaniu podczas jazdy to samo jest, ale o wiele mniejsza. Obroty też zaczynają lekko jakby spadać. Co do wymienionych rzeczy, to 2 lata temy napinacze paska wielorowkowego, teraz wymienione nowe oryginalne poduszki silnika,no i cale zawieszenie p+tył od amorków przez sprężyny i końcówki drążka włącznie. I drugie pytanie, czy spotkaliście sie w trójkach z takim czymś żeby wam płyn od wspomagania uciekał na pokrywe silnika spodnią? Chyba gdzieś pod zbiorniczkiem mi ucieka ale dokladnie nie wiem gdzie, wiec może ktos się z tym spotkał wcześniej ?? PS Pozdrawiam wszystkich klubowiczy, oraz tych ktorzy byli dzisiaj na zlocie BMW w Toruniu :)
  4. Ok dzieki za odpowiedzi :) a takie pytanie inne troszke, zy trzeba wszystkie te plastiki z tyłu w touringu zdejmować żeby amorki tył wymienić? i jest jakis specjalny sposób na nie może? W sobote wkraczam do akcji :) mam już komplet narzędzi, dam znać dla potomnych jakby co, bo widze że jest rozbieżność troche czasu w wymianie...... zobacze ile mi to zajmie. No i na koniec powiem ze nie jestem zupelnie zielony w mechanice, mam troche pojęcia o tym, ale wymieniałem nigdy amorków w BMW, więc zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce :) Pozdr
  5. Siemka, w związku z przebudową zawieszenia z mtechnika na normalne, wymienam wszystko począwszy od amorków przez sprężyny na mocowaniach górnych kończąc i stąd moje pytanie, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas montażu tych części samemu? Może ktoś podpowie czy trzeba jakiś specjalny klucz do jakieś śruby, jakies pomysły jak to szybko zrobić? I czy da się w jeden dzień wymienić na 4 kołach te części. Pisze ten post ponieważ nigdzie nie znalazłem informacji o tym, co do modelu E36, amorki plus reszta :) Z góry dzięki za sugestie i porady
  6. Nie do pomyślenia Panowie, żeby w beemce takie rzeczy sie działy no ! Trzeba bedzie faktycznie jakiś weekend poswiecić i sie zabrać za to, bo widze że przez zime sie rozprzestrzenia jak wirus jakis :( A żeby było śmieszniej latem mi sie srocze guano wżarło w lakier :/ I teraz mam maske do malowania, kawałek dachu no i drzwi nieszczęsne. Podsumowując, beemki to dobre auta ale nic sie nie ulęknie przed sroczym guanem :)
  7. Ok żeby był temat zamknięty, dla potmonych była to tuleja wahacza, rozwalona na strzępki Pozdr :)
  8. A możecie podać jakieś namiary na sklepik z tymi SACHSAMI? są na allegro np tu http://allegro.pl/item601481750_bmw_e36_touring_amortyzatory_gazowe_odboje_sachs.html Nawet z odbojami, tylko czy to jakaś nie jest podpucha? I gdzie można kupić sprężyny K+F? szukam i wyszukać nie moge...
  9. A sachs? bo cenowo widze że podobnie wyglądają jak B4? Podobno na pierwszy montaż SACHS-y szły. Jakie one są?
  10. Dzieki Marcin222 :) piwko sie należy ;)
  11. Witam, jak w temacie jakie polecacie amortyzatory do e36, żeby było komfortowo niekoniecznie wyścigowo-twardo. I jakie do tego sprężyny? Widziałem komplet jakieś firmy GH amorki odboje i sprężyny , słyszał może ktoś coś o tej firmie? a najlepiej jakby z własnego doświadczenia :) Przeczytałem to forum wzdłuż i wszerz, i widze że nie opłaca sie monroe, jak już to bilstein B4 albo kayaba, no ale mi chodzi o wmiare komfortowe bo i tak większość czasu w mieście jeżdże a bydgoskie drogi są wiadomo.... pozdr
  12. Witam, po pierwsze czy wam też rdzewieją drzwi kierowcy w e36 na dolnym rancie bliżej przedniego koła???? Widze że inne beemki też tam coś mają jak chodze po mieście I druga ważna sprawa, czy drzwi kierowcy od sedana anglika pasują do touringa?? potrzebuje tylko "blachy", łudze sie ze reszte da sie przełożyć. Strasznie to ognisko rdzy wygląda..... ma z 2 cm albo 3
  13. czyli musi byc na nich napisane m technik tak?
  14. Witam, taki epytanko, mam na rachunku auta niemieckim napisane to co wyżej, 0704 Sportfahrwerk M , czy to jest faktyczne m technik zawieszenie? I jakie amorki do tego moge zamontować i czym sie różni od normalnego?? Jak sie domyślacie żywot starych amorków po 10 latach żywota w tym 3 w Polsce dobiega powoli końca i jestem w kropce, nie wiem czy moge założyć Sachsy oryginalne, czy nie, przez ten wlaśnie 0704. Fakt auto jest niskie, i twarde Pzdr
  15. Dzieki za szybkie info, bro sie należy :) koszt całkowity 2,65 PLN pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.