Skocz do zawartości

smolenr

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Namysłów

Osiągnięcia smolenr

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. to nikt nie wymieniał samego wkładu pompki??
  2. Witam mam taki problem, ze muszę wymienić pompkę zasilającą w zbiorniku paliwa już w domu mam taką http://moto.allegro.pl/item461644361_pompa_paliwa_bmw_318_tds_325_tds_325_td.html i teraz pojawia się moje pytanie jak ją tam zamontować, bo ona jest trochę inna niż oryginał. Proszę o szybką pomoc
  3. a więc tak sprawdziłem smoki i są czyste. Auto zaczyna przerywać jak się zagrzaje, i tak jak pisałem jak chwile postoi po takim zgaśnieciu to pali od razu i mogę pare kilometrów jechać. A ja mam takie pytanie jak bym miał katalizator zrąbany, to też by mogło sie takie coś dziać??
  4. smoki będą pod tymi deklami z tyłu pod siedzeniami? można je wykręcić rękami czy jakiś przyrząd specjalny trzeba mieć??
  5. smolenr

    mocne kołysanie obrotów

    ja masz walnięty przepływomierz, to auto ci słabo przyspiesza, czujesz przy pewnych obrotach turbodziure, a później daje zaczyna ciągnąć, a przy tym masz większe spalanie, żęby go sprawdzić wystarczy, że odepniesz od niego kość zasilającą, wtedy komputer przełączy go w tryb awaryjny i zacznie lepiej chodzić
  6. witam mój problem polega na tym, że mó tds od niedawna zaczął szarpać nie zależnie od obrotów, zaczynają skakać wyżej, niżej, auto samo gaśnie a w czasie jazdy czuć jakby to paliwo nie dochodziło, ale filtr wymieniłem na nowy, także to od razu odpada, dodam jeszcze, że gdy zaczyna mi się tak dziać, jak stanę i wcisnę gaz, to broty albo się wkręca i to nigdy nie do końca, albo ledwie auto będzie chodzić, a ekonomizer wtedy pokazuje małe spalanie i nie mam mocy. Ostatnio próbowałem ją na trasie i przy 120 km/h auto zaczęło już przerywać, a jak ściągłem nogę z gazu to normalnie zaczęło jechać. Gdy mi się to zaczyna dziać czasami wystarczy, że auto pochodzi kilka minut na wolnych obrotach lub je zgaszę i później wraca wszystko do normy na parę kilometrów. Z góry dziękuję za pomoc
  7. widzę, że znowu bezsensowne kłótnie na forum. A wracając do tematu, jeżdżę 318 tds i mam doświadczenia z nim i mogę powiedzieć, że części do tego auta są trochę droższe niż do benzyniaka i mniej dostępne. Auto nie ma zbyt oszałamiającego przyspieszenia, ale mi wystarcza. Auto w mieście przy ciężkiej nodze potrafi łyknąć 10 na 100 km, a przy lżejszej około 8, na trasie zejdzie poniżej 6l. Auto nie lubi butowania jak jest zimne, bo zaczyna łykać olej wtedy. A i jeszcze jedno- jak nie znasz szpeca od diesla bmw, to tak po krótce rzecz ujmując musisz sam zdiagnozować co Ci nawaliło, bo w warsztacie mogą przez 2 tygodnie dochodzić do tego i tak nie będą wiedzieć co nawaliło. Przy kupnie zwróć uwagę czy pompa wtryskowa nie cieknie i czy z wtrysku sterującego się nie leje
  8. a jeszcze zauwazyłem, że dół chłodnicy mam zimny, a górę gorącą, tak ma być?? Dodam, że wskazówka od temperatury jest około 1mm za połową, ale było tak zawsze i było ok
  9. Witam, mój problem polega na tym, że w mojej 318 tds e36 z klimatyzacją 2-strefową włączył się ostatnio wentylator i jak zgaszę auto i kluczyk wyciągnę to on dalej działa, myślałem, że może za wysoką temperaturę złapała, wyciągnąłem bezpiecznik, po kilku godzinach jak auto było zimne wkładam bezpiecznik, kluczyk w kieszeni, a tu wentylator chodzi, a przedtem to działał tylko jak była odpalona i klimatyzacja była włączona, lub temperatura za wysoka. Proszę o pomoc
  10. z tego co się orientuję, to w tds na zimnym silniku niezależnie od zewnętrzenej temperatury, świece zawsze grzeją, także czy zima czy lato, jak ci zdechną to nie zapalisz
  11. miałem podobnie w tamtym roku u siebie, jak 1 ze świec Ci zdechnie, to możesz mieć takie objawy lub jak miałeś coś grzebane przy rozrządzie, albo pompie wtryskowej, to możesz nie mieć ustawionego kąta wtrysku i w zimnym nie będzie chciał palić na strzała i będzie bardzo mocno trzęsło silnikiem przez pierwsze klika sekund
  12. smolenr

    Problem z ogrzewaniem

    możesz mieć mało płynu w układzie chłodniczym, albo zapowietrzony układ chłodniczy
  13. smolenr

    łapa silnika

    używana będzie kosztować około 50 zł przynajmniej no i do tego koszty przesyłki, na allegro nie widziałem tańszych niż 50-60 zł, jak chcesz to Ci mogę dać nr do gościa, który może mieć coś takiego, bo ma całą 318 tds na części
  14. smolenr

    łapa silnika

    odpowiedź brzmi: nie a co używaną chcesz kupić?? to ci mówię, że się nie opłaca, za nową oryginalną dałem 85 zł, w 100 zł się zamkniesz na pewno
  15. tak podejdzie bez najmniejszego problemu, tam jest normalna europejska skrzynia, nie masz się co bać, ja mam taką u siebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.