Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam zamiar kupić e30 ale nie wiem jaki silnik wybrać. Najbardziej bym chciał z motorem 2500cm3 ale bardzo trudno znaleść zeby był na bezynie i sam chce załozyć w sekwecie niewiem znowu czy taka inwestycia sie opłaca prosze o porade.Nastepnie pytanie to jak tam daje sobie rade w tym aucie motor 2400 cm3, olej napędowy i jakie ma spalanie.Czy na wystarczającą moc do szybkiej jazdy
Opublikowano
Witaj. Jesli chcesz sobie poszalec BMW to raczej bezynka i ja osobiscie nie kupowalbym mniej niz 2.5, zwolennikiem gazu tez nie jestem wiec raczej bym nie wkadal tego swinstwa do swojego autka. Ale to jest moje prywatne zdanie i nie musi sie nikt z tym zgadzac. Natomiast jesli chodzi o 2.4td to napweno nie wolno katowac tego silnika.jak dla mnie to jest to bardzo fajny silniczek, jak narazie bezawaryjny i bardzo kultularny tylko ze trzeba go szanowac.Moje 2.4 przy spokojnej jezdzie w trasie wedlog ekonomizera potrafi zejsc do 5l/100km,w miescie troche gorzej :| . Przyspieszenire jak na diesla calkiem przyzwoite i jak sie depnie to mozna jeszcze troche zamieszania pod swiatlami zrobic :wink:. Ostatno na trasie lecilem 180km/h i jeszcze bylo gdzie cisnac wiec ogolnie nie jest to taki kiepski silnik. ja osobiscie jestem bardzo zadowolony.Z 2.4 bez turbo osiagi nieco gorsze ale napewno jest to silnik mniej awryjny.
Opublikowano

Witam.

Jeśli chcesz znaleźć dobre 325i, to musisz być cierpliwy i szukać na forach internetowych,gdyż tam jest największe prawdopodobieństwo znalezienia dobrego egzemplarza w warunkach Polski. Oczywiście dobre auto nie będzie tanie i trzeba się liczyć z kosztem nawet koło 8000zł. W przypadku 325i trzeb a pamiętać o tym, że silnik ten nie lubi przegrzania, oraz katowania w warunkach niedogrzania - trzeba go zawsze trzymać w dobrej kondycji i dbać o układ chłodzenia.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Diesla 2.4td do ostrej jazdy odradzam ci,zupełnie się do tego nie nadaje,chcesz naprawdę poszaleć to kup budę e30 i włóż niezniszczalny silnik jakim jest 3.5 m30.Takie e30 po przeróbce napewno wyniesie cię mniej niż całe 2.5 w idealnym stanie za 8tyś zł.Zabawa niesamowita i wszystkie 2.5 zostają daleko w tyle :wink:
Nur bmw e32
Opublikowano
A 2.0 by nie wystarczała wkoncu 130 kucyków a mała buda.Ale znowu dużej róznicy w spalanu miedzy 2.0 a 2.5 nie ma chyba?????a jakie jest???? ale w mocy jest dość duża:):):)
Opublikowano
Diesla 2.4td do ostrej jazdy odradzam ci,zupełnie się do tego nie nadaje,chcesz naprawdę poszaleć to kup budę e30 i włóż niezniszczalny silnik jakim jest 3.5 m30.Takie e30 po przeróbce napewno wyniesie cię mniej niż całe 2.5 w idealnym stanie za 8tyś zł.Zabawa niesamowita i wszystkie 2.5 zostają daleko w tyle :wink:

 

 

No ale taki silnik to już hardkor można taki silnik dostać za ile i koszt mątażu też troche wyniesie i tak bez przeszkód podchodzi

Opublikowano
znajomy przerabiał tak 320i,silnik kompletny 3.5m30 kosztował go ponad 2 tyś zł,ten co miał w aucie sprzedał za 1500zł,więc spory zwrot kosztów,za włożenie silnika razem z różnymi przeróbkami zapłacił ok 2tyś zł.Jak twierdzi do przeróbki dobrze nadaje się buda 325i lub 325eta,bo ma hamulce tarczowe z tyłu,grube przednie lagi i stabilizator tylni.Z zewnątrz jak orginał i do tego 4 drzwi,wrażenia z jazdy naprawdę niesamowite,przyspieszenie do setki z jego pomiarów stoperem :lol: to około 6.8 sek.Przeróbka została wykonana w Częstochowie,w warsztacie u braci Mrozińskich spec.bmw.
Nur bmw e32
Opublikowano
A 2.0 by nie wystarczała wkoncu 130 kucyków a mała buda.Ale znowu dużej róznicy w spalanu miedzy 2.0 a 2.5 nie ma chyba?????a jakie jest???? ale w mocy jest dość duża:):):)

 

No właśnie, tylko w spalaniu nie ma dużej różnicy. 320i jest niestety mułowate.

Opublikowano
na moje oko to tylko swapowane m50 m52 i jazda/// 3,5 to juz duzy i ciezki motor i cyrkiel sie straszny robi, na twoim miejscu kupił bym cos o zdrowej budzie i wpakował m52b28.. i nie ma mocnych

 

Różnica jest raczej nieduża, a ludzie mający m30b35 pod maską mówią, że nie sterowność jest mitem :twisted:

 

M20 - 117kg

M30 - 143kg

M50 - 136kg

M52 - 118kg

 

Wszystkie te silniki mieszczą się w granicach 26kg różnicy. Każdy z nich wymaga jeszcze osprzętu, co uzupełni wagę o kilkanaście kg (skrzyni nie liczę).

Poza tym za M30 przemawia jego niezawodność i "taniość" :D

A nasze dywagacje nie zmienią faktu, że najlepiej mieć 325i w super stanie, bo już nic nie trzeba tam dłubać i jjjeeedzzzziee :modlitwa:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Do ostrej jazdy 2.4td sie nie nadaje. Na rondzie, w łuku, bedziesz chciał do pieca dac aby zerwał przyczepność to albo jak mokro zerwie przyczepność albo jak w jedną druga stronę szybko przerzucisz środek ciężkości - poza tym silnik który ma pracowac przy drifcie na max obrotach od kilka sek. - do kilkunastu(dla wytrwałych) zupełnie sie nie nadaje bo tego nei wytrzyma po iluś próbach- poza tym super auto na trasy, fajnie sie wyprzedza i nie jednego, zestawienie 2.4td e30 potrafi zaskoczyć. Jak babcia 88r odchodzi przy wyprzedaniu. jezeli szukasz "fear-machine" to zdecydowanie m30b35 :mrgreen:
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Cóż Ameryki nie odkryje tym stwierdzeniem, ale jeżeli chcesz sobie polatać to 2.5 litra. Albo M :P Albo zrobić swapa z jakąś bestią z nowszych silników. Tylko koszty mogą być zapewne spore, ale czego się nie robi dla ulubionej marki, no nie ? :P
Opublikowano
na moje oko to tylko swapowane m50 m52 i jazda/// 3,5 to juz duzy i ciezki motor i cyrkiel sie straszny robi, na twoim miejscu kupił bym cos o zdrowej budzie i wpakował m52b28.. i nie ma mocnych

 

Różnica jest raczej nieduża, a ludzie mający m30b35 pod maską mówią, że nie sterowność jest mitem :twisted:

 

M20 - 117kg

M30 - 143kg

M50 - 136kg

M52 - 118kg

 

Wszystkie te silniki mieszczą się w granicach 26kg różnicy. Każdy z nich wymaga jeszcze osprzętu, co uzupełni wagę o kilkanaście kg (skrzyni nie liczę).

Poza tym za M30 przemawia jego niezawodność i "taniość" :D

A nasze dywagacje nie zmienią faktu, że najlepiej mieć 325i w super stanie, bo już nic nie trzeba tam dłubać i jjjeeedzzzziee :modlitwa:

 

Pozdrawiam

dokładnie,często się słyszy,że silnik m30 jest za ciężki do e30 ,że auto słabo się prowadzi,to jest mit,silnik m30 jest naprawdę piekielnie wytrzymały,niedawno ściągałem głowicę w swojej e32 w celu wymiany wałka rozrządu,auto ma przebieg ponad 400tyś km,tuleje cylindrowe niemal nienaruszone!!!,panewki to samo,żadnych stuków.W 7 e32 silnik daje radę,e30 325i nie ma szans(po wymianie wałka i dzwigienek),ale w e30 to już rakieta!!!m30 został wprowadzony bodajże w 68 roku,produkowany do lat 90tych,to o czymś świadczy :cool2:

Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.