Skocz do zawartości

Zawieszenie 750i


adi0583

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam pytanie. Czy jest róznica miedzy seryjnym zwykłym zawieszeniem a tym NIVO edc. Oczywiscie wiem ze Nivo to hydraulika a edc to dodatkowa mozliwosc zmiany nastawów. Ale mnie interesuje tylko komfort. Czy nivo jest bardziej komfortowe? tzn lepiej płynie po naszych nierównych drogach? W swojej 7 mam to nivo i edc wymieniłem gruszki ale i tak jest cholernie twardo. Czuje wszystko na dupie. Podejzewam ze nadal cos jest zwalone i przymiezam sie załozyc zwykłe zawieszenie no i troche zglebic przód. Nie chce wydawac kilku tysiecy na zawieszenie które reguluje wysokosc albo ma mozliwosc zmiany na sport. Ja poprostu z tego nie kozystam a najczesciej jezdze sam. A jezeli zwykłe amory są bardziej komfortowe to zakładam zwykłe. Jakie są wasze odczucia? a jak wyglada charakterystyka amorów Bilstein B6? Duzo bardziej twarde?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze cos doradze...wczesniej miałem 730i bez nivo,teraz mam 740iL z nivo oczywiscie i szczerze mowiac z nivo jezdzi sie o wiele lepiej,komfort...przynajmniej w moim odczuciu jest duzo wiekszy.Na twoim miejscu nie zamieniałbym nivo na zwykłe amortyzatory.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i oczywiście pompa wspomagania z nivo i bez nivo jest inna .... jeśli miałeś z nivo a teraz je zlikwidujesz to pompa nie ma obiegu!!!!!! aha i sprężyny są inne!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaóważyłem że wiele ludzi po wymianie gruszek ma dalej twarde zawieszenie

 

Jak myślicie czym to jest spowodowane??

Co jeszcze może wymagać wymiany oprucz sprężyn??

 

Może coś z zaworem regulujacym wysokość jest coś nie tak

 

A może nieorginalne gruszki są nic nie warte

 

Jak myślicie??,,

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemacie problemu z samopoziomowaniem tzn zawsze stoi równo i jest różnica miedzy komfort a sport? mozna to łatwo samemu sprawdzic najlepiej zapalić auto wleźć pod i na zapalonym silniku próbować zmieniać położenie dźwigni/ciegna robić krótki skok dźwignią i odczekac chwilę jeśli nie podnosi się auto albo nie opuszcza to spróbowac w drugą stronę brak reakcji oznacza albo za słabe ciśnienie płynu albo brak płynu w układzie albo uszkodzony zawór. Jeśli auto będzie reagowało na zmiany położenia dźwigni i będzie się poziomowało a mimo to będzie w czasie jazdy jechać bardzo twardo tylnym zawieszeniem to uszkodzony został amortyzator czyli grucha...

 

w moim przypadku jest ok i niezamienil bym na zwykle amory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi Drodzy podepne sie pod temat...jak mam troche załadowany tył np 2 osoby na tylnych siedzeniach cos mi przez moment piszczy i szumi na nierownosciach w tylnym lewym amorku...mam nivomaty i poza tym pracuja bez zastrzezen tzn reguluja poziom bez problemu.Przyznam sie ,ze kiedys wjechalem lewa strona na kraweznik i uszkodziłem felgi ale po tym nie było nic słychac a kiedy zdemontowałem tylna ławe do zmainy poduch po zamontowaniu to sie zaczeło.Wyregulowałem wysokosc tyłu taka jak była,czyli stoi sam rowno a jednak czasem ten amorek słychac...czy moze byc cos uszkodzone?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.