Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! mam problemy z szybkim odpalaniem gdy silnik jest zagrzany i wylacze go na dluzej niz 10 min.na zimny pali odrazu a na cieply potrzebuje czasu by odpalil.prosze o pomoc.E38 730i
Opublikowano

a u mnie jest tak (i nie wiem co moze byc winne)

rano raczej zawsze odpala , po 10 minutach jakos czasem troche przekrztusi sie , a jak sie zatrzymam i wylacze silnik i sprobuje wlaczyc to musze sie nakrecic i pozniej krztusi sie przez chwile

nie zawsze sie tak dzieje(szczegolnie jak jest chlodniej) i tylko po dluzszym postoju (noc)

czy to pompy siadaja?

Opublikowano
nie wiem dokładnie jak to jest w benzynie, ale w dieslu przy takich objawach to pompa paliwa do regeneracji, jakiś tłoczek czy tam sprężynka się zużywa, wiem że jakaś pierdółka, ale regeneracja kosztuje ok. 2000zł :x ,niektórzy nie zawracają sobie tym głowy, ale troche uciązliwe to jest przy częstej ekploatacji.....
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
wielki dzieki za podpowiedz. tak wlasnie myslalem ze przyczyna moze byc pompa paliwowa.mialem kiedys podobny problem w starej 520i i po wymianie pompki palila na dotyk zarowno na cieply jak i na zimny silnik
Opublikowano
JA W BIAłYMSTOKU DOKłADNIE DAłEM 2300zł, roboty razem z demontażem i montażem to 1-2 godzinki. Kolega który ma swój warsztat mówi że to maleńka pierdółka( sory nie pamiętam już jak to się nazywało) która kosztuje może 20zł, tylko tego nigdzie nie dostaniesz, ci od pompek biorą to nie wiadomo skąd i przycinają troche....
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
To samo w E32 M30B35. Zimny pali na dotyk (z rana), zaraz po zgaszeniu też nie najgorzej, ale po dłuższym postoju, gdy silnik jeszcze ciepły pali już kiepsko.

 

Filmy:

 

Zimny

Cieply

 

ciezko cos powiedziec ale wyglada to na brak paliwa na listwie - zrob tak - jak bedziesz odpalal na cieplym - to wlacz wczesniej zaplon na ok 20 sec - niech pompa dopompuje cisnienie , przerzuci z listwy i zobacz czy bedzie odpala tak samo jak na filmiku ...

Opublikowano

szczrz, to tzw. głowiczka pompy, ale to problem nie tyle diesli, co starych 1.8 i 2.5 tds.

 

ciezko cos powiedziec ale wyglada to na brak paliwa na listwie - zrob tak - jak bedziesz odpalal na cieplym - to wlacz wczesniej zaplon na ok 20 sec - niech pompa dopompuje cisnienie , przerzuci z listwy i zobacz czy bedzie odpala tak samo jak na filmiku ...

Chciałem brać to pod uwagę, ale czemu z rana pali na dotyk? Nic nie muszę robić, wsiadam, przekręcam kluczyk od razu do końca i pali. :roll:

Ten pierwszy film został nagrany rano przy jakimś tam małym mrozie.

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano

witam

temperatura silnika nic nie ma do ciśnienia paliwa

ma być takie samo na ciepłym jak i zarówno na zimnym

jak będzie słabe to będzie źle palił na zimnym i ciepłym

sprawdź zegarem ciśnienie i będzie wiadomo

 

sprawdź i zmierz miernikiem czujnik temperatury

Opublikowano
witam.dzikuje za rade.masz racje ale po wczesniejszy problemach z inna E38 wiem ze bywa tak ze pompka jesli jest juz wyeksplatowana to traci cisnienie pod wplywem temperatury a dokladnie po paru minutach pracy nie tloczy juz prawidlowego cisnienia. myslisz ze powinienem mierzyc tagze cisnienie na cylindrach?pozdrawiam Norbert
Opublikowano

ale temperatura silnika nie ma wpływu na temperaturę pompki to dwie osobne sprawy

a na cylindrach nie zaszkodzi sprawdzić

zmierz czujnik temp. silnika ale nie ten co wskazuje na deskę tylko drugi który mierzy dla sterownika

jeśli będzie przekłamywał to może wzbogacać mieszankę przez co będzie trudniejszy rozruch na ciepłym silniku, wzrośnie spalanie i będzie słabszy

Opublikowano
nie wiem dokładnie jak to jest w benzynie, ale w dieslu przy takich objawach to pompa paliwa do regeneracji, jakiś tłoczek czy tam sprężynka się zużywa, wiem że jakaś pierdółka, ale regeneracja kosztuje ok. 2000zł :x ,niektórzy nie zawracają sobie tym głowy, ale troche uciązliwe to jest przy częstej ekploatacji.....

 

jaka pompa paliwa? :duh:

 

pompa wtryskowa, ale to tylko w tdsach, w CR nie ma pompy wtryskowej.

 

I powiedz mi skąd bierzesz nastawniki dawki za 20 pln? :mad2: :mad2: :mad2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

 

ponowie męczyłem ten temat pare miesiecy w mojej beci 325i, az wreście sam znalazłęm problem

 

:!: :!: :!: na 100 % jest to bark ciśnienia paliwa w układzie paliwowy (listawa ,przewody itd.) powodem moga być dwa : :!: :!: :!:

 

-nie trzymający zaworek zwrotny na pompie paliwa (kiedy pompa pracuje jest ciśniene, kiedy nie pracuje nie ma ciśniena i paliwko ucieka do zbiornika

 

-uszkodzony regulator ciśnienia na listwie

 

w moim przypadku byl to zaworek zwrotny w pompie, jeżeli ktoś nie ma ochoty zmieniac pomy to morze zastosować dodatkowy zaworek zwrotny taki do benzyny i zamocować go na węzu zasilającym zaraz nad zbionikiem paliwa i tez bedzie ok koszt zaworka 20 pln

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.