Witam, panowie chciałbym podłaczyc się pod temat , ponieważ mam prawie identyczny problem, spotkala mnie ta sama sytuacja stanałem na cwiartke z e36 325i coupe taka sama jak moja(czysta seria) i nie stety na mecie 2-3 długości zostałem z tyłu :(:(:( 3 próby i bez zmian :(:(:(. Jak wystartowalem 320coupe to na mecie bylem przed nim o jakieś 1-2długości. golf3 2.8 odstawił mnie na jakieś 1-2długośći. Co to może być przyczyną? przebieg 270 000 bunia bierze max 1L oleju 10w40 na zmiane, przyspiesze bez zadnych szarpnięc średnio spala 11L/100km, a jednak jedzie jak by 20 -30 koniików gdzieś przepadło. dodam że kiedyś wymieniłem pompe paliwa, kupiłem uzyke ale z seri e34 , jak sie pużniej okazało z nie trzymającym zaworkiem zwrotnym, byłem zmyszony zainstalować dodatkowy przepływowy zaworek zwrony na wąż paliwa przy samym zbiorniku i teraz pytanie czy przez tą pompke lub zaworek moja bunia może być słabsza??? a może świece nie wymieniałem dwa lata ale niema z mnimi żadnego problemu?? Proszę o porady co może jej dolegać?? Może komuś tym pomoge; problem z odpaleniem ciepłego silnika około 20min po zgaszeniu do całkowitego ostygnięcia. mianowicie auto na zimno zapalało na dotyk, na ciepło zaraz po zagaszeniu na dotyk, najgożęj było jak silnik był rozgrzany i po 20 minutach lub 2 godzinach prubowałem go uruchomić, trzeba było kreć 10-20 sekund zanim niechetnie zalapał, jeżeli takie przyczyny występuja jest to spowodowane nie trzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym.!!!