Skocz do zawartości

rozwazam zalozenie LPG do buni i prosze o wasze refleksje.


zaba84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukalem na forum takiego tematu i wyskoczyla tego masa i ciezko mi znalesc to co mnie interesuje kakretnie, wiec nie bijcie za ten post ;).

 

Wiec tak. Mam bunie z 91 roku z silnikiem 1.8 m40 i tak mysle ze jak bede ja zmienial to juz na cos kakretniejszego za wiesze sianko ale to raczej dopiero nastapi za jakies 2 latka ;) wiec zeby jezdzic taniej to mysle nad zalozeniem instalacji gazowej.

I teraz tak, za sekwence do mnie krzykneli mi 2700, a za zwykla instalacje do auta z wielopunktowym wtryskiem 1800 i teraz rozwazam co leprze. Wiem ze wiekrzosc osob powie mi ze sekwencja ale prosze o jakies plusy i minusy zwyklej instalacji a sekwencyjnej, z ktora jst wiecej problemow i jakich.

Oczywiscie chodzi mi o wypowiedz osob co maja instalacje w takim silniku jak ja mam, napewno niektorzy maja ta sekwence a niektorzy zwykla instalacje.

 

Prosze o wasze opinie, krotko i na temat ;)

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj no !

 

Komukolwiek doradzam zalozenie gazu, to polecam skompletowanie instalacji na allegro, a montaż+butla u siebie w mieście i nie ma bata na Mariole,żeby nie wyszło taniej. Do Prelude sekwencja cały komplet mnie wyszła 1800zł. A silnik gazuj i nie patrz na to co mówia, masz 1.8 zwykjłe, jak sie wysra to za małe pieniądze kupisz następny. Żal to gazować 2.8 czy M3 bo wtedy silniki już troche kasy kosztują. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj no !

 

Komukolwiek doradzam zalozenie gazu, to polecam skompletowanie instalacji na allegro, a montaż+butla u siebie w mieście i nie ma bata na Mariole,żeby nie wyszło taniej. Do Prelude sekwencja cały komplet mnie wyszła 1800zł. A silnik gazuj i nie patrz na to co mówia, masz 1.8 zwykjłe, jak sie wysra to za małe pieniądze kupisz następny. Żal to gazować 2.8 czy M3 bo wtedy silniki już troche kasy kosztują. Pozdro

 

Brzmi ciekawie ale kolego ja sie za cholewke nie znam na tym i nie mam pojecia co kupic itp..:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do m40 załóż zwykła instalację. Nie potrzeba wkładac tam sekwencji. Zwykła instalka + dobry montaż i będzie dobrze chodzic. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: planujesz teraz założyc gaz a za dwa lata sprzedac samochod? Jakie robisz przebiegi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do m40 załóż zwykła instalację. Nie potrzeba wkładac tam sekwencji. Zwykła instalka + dobry montaż i będzie dobrze chodzic. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: planujesz teraz założyc gaz a za dwa lata sprzedac samochod? Jakie robisz przebiegi?

 

tzn nie planuje za 2 lata sprzedawac auta... planuje dopiero sprzedac jak uzbieram ok 20tys lub ponad a przy moich miesiecznych zarobkach (1800) to za szybko nie uzbieram a wiadomo nieraz w miesiacu trzeba wiecej kaski na cos przeznaczyc....

km miesieczne to robie roznie zalezy ale tak przewaznie ok tys. ale mi nie chodzi o to po jakim czasie mi sie zwroci czy sie zwroci chodzi mi zeby taniej jezdzic wiadomo robic 100km za np 20zl a za 50zl(paliwo) to jest roznica...

 

no ale jesli mowisz o zwyklej instalce to uato z tamik silnikem jak sie sprawuje ??

 

mi tam bez rozncy czy sekwenca czy zwykla instalacja ale zeby wyszlo mnie tanio i sie nie psulo i auto jezdzilo... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Styknie zwykła inst. dasz BLOS zamiast mixera to i moc bedzie. Poczytaj na necie z czego składa się instalacja. U siebie w mieście musisz tylko zapłacić za montaż i butlę, wszytskie inne diwajsy mozesz kupić z allegro. Mozesz nawet używaną instalacje z allegro kupić, byle bys sobie montaz załatwił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

1. tu znajdź firmę co sprzedaje butle http://moto.allegro.pl/18857_butle.html?order=t&view=gtext

2. tutaj staga 300 (sekwencja) http://moto.allegro.pl/18859_instalacje_kompletne.html?order=t&view=gtext

3. znajdź dobrego gazownika w swojej okolicy

4. ciesz się tanią jazdą :norty:

 

Ps. nie zakładaj zwykłej instalacji tylko sekwencję, bo w razie "strzału" będą Cię czekać kosztowne naprawy.

Kamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi nie chodzi o to po jakim czasie mi sie zwroci czy sie zwroci chodzi mi zeby taniej jezdzic wiadomo robic 100km za np 20zl a za 50zl(paliwo) to jest roznica...

Zawsze jak sie zaklada gaz to trzeba rozwazyc jaki planujemy czas jezdzic samochodem i jakie robimy przebiegi oraz jakie pokonujemy dystanse jednorazowo.

Zreszta kazdy ma swoje zdanie na ten temat tak samo jak opinie o spalaniu. Porozumienia nigdy nie bedzie.

Jezeli juz chcesz zakladac gaz, to zakladaj ten tanszy. Jest to starszej konstrukcji silnik, gdzie sekwencja wogole nie ma sensu. A to czy bedziesz miał z nim problemy czy nie to jest loteria. Wazny jest sposob zalozenia i obecna kondycja silnika. Jezeli zrobi to osoba dobrze, nie powinienes miec problemow w eksploatacji.

Spalanie na gazie będzie okolo 12-15 w miescie. Na trasie w granicach 10. Jest to duzo jak na ta pojemnosc i moc ale silnik m40 nie był dobra konstukcja inzynierska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli chyba gaz 2 generacji.. poszukam czesci na allegro kupie i pojade zeby mi zalozyli jeszcze taniej wyjdzie jak kolega pisal.....

 

ale ale o co chodzi z tymi strzalami, skad one sie biora i co moga spowodowac??

 

a panowie znalazlem cos takiego na allegro jezeli chodzi o inst 2 gen.

http://moto.allegro.pl/item335722566_kompletna_instalacja_gazowa_lpg_gwarancja_12_m_cy.html

dobre to jest ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzał gazu w dolocie to wina źle zestrojonej albo źle dobranej instalki złych świec lub kabli.Strzał może rozwalić przepływomierz bądź obudowę filtra albo jedno i drugie :shock: Montują dlatego klapy przeciwwybuchowe i ponoć chronią one przepływomierz.Problem ten nie dotyczy sekwencji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurcze.. to moze zaozyc ta sekwencje... :mad2: :mad2: :mad2:

 

p.s co myslicie o tamtym link z allegro....

 

i co do sekwencji to znalazlem taka http://moto.allegro.pl/item337885640_sekwencja_stag_4_cyl_red_tomasetto_od_dystrybutora.html

 

 

co leprze tamten link z 2 gen czy ten z sekwencja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jak wyglada w BMW gaz BRC....http://www.czakram.pl/autofoto.php

 

a na to szkoda pieniedzy i nerwow....http://moto.allegro.pl/item335722566_kompletna_instalacja_gazowa_lpg_gwarancja_12_m_cy.html

 

zobacz co napisal grzonsiu1

 

Strzał gazu w dolocie to wina źle zestrojonej albo źle dobranej instalki złych świec lub kabli.Strzał może rozwalić przepływomierz bądź obudowę filtra albo jedno i drugie Shocked Montują dlatego klapy przeciwwybuchowe i ponoć chronią one przepływomierz.Problem ten nie dotyczy sekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznie to bywa z ta sekwencja, teoretycznie nie powinno byc problemow, praktycznie roznie to bywa. Czy 2generacja czy sekwencja, zakladaj TYLKO w dobrym i sprawdzonym zakladzie cieszacym sie renoma, inaczej wszystko mozna spaprac. Ja mam 2generacje i zero problemow, rozmawialem z ludzmi ktorzy mieli problemy z sekwencja wiec nie mozna traktowac sekwencji jako leku na cale zlo zwiazane z LPG. TYLKO dobrze dobrana instalacja do silnika zakladana TYLKO w renomowanym zakladzie da Ci bezproblemowa eksploatacje LPG. Nie oszczedzaj na instalacji jesli ma Ci sluzyc, splaci sie tak czy siak jesli 2 lata i dluzej planujesz z nia jezdzic...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez po kupnie 1,8 od razu to co zrobiłem to założyłem gaz II generacji, chodź większych problemu z nią nie miałem, miałem parę razy strzały, ale była klapka ant wybuchowa i tylko zrywało przewód od silniczka korkowego, no i najbardziej denerwujące falowanie obrotów, a w zimę to już w ogóle doprowadzało mnie to do szalu. Drugi raz bym tego gazy nie założył do BMW, po prost tez gaz nie nadaje się do BMW. Palila mi w mieście 14l gazu, trasa 10-11. Po sprzedani 1,8 kupiłem 2,8 tez mam gaz tylko ze sekwencje, i to jest po prostu inna bajka, wogule nie czuje się ze tam jest gaz, a najbardziej mnie cieszy spalanie tez 14l. A więc albo zakłada sekwencję albo jeździ na benzynę, szkoda kasy na II genercje i nerwów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z koleji załozyłem instalke II gen Landi Renzo i miałem dylemat bo dokładając 500 zeta miałbym sekwencje ale różnica w cenie mówi sama za siebie , wolałem założyć dobrą instalke II generacji niz najtańszą sekwencje.

Najśmieszniejsze jest to że wymieniłem tylko świece , kable wysokiego napiecia maja już widoczne pękniecia i nie są pierwszej nowości a strzelił mi tylko dwa razy i to w okresie do pierwszej regulacji czyli do 1000 km, poza tym wszsytko jest ok , zdarza sie że auto stało tydzień w nieogrzewanym garażu blaszaku gdzie wilgoć czasem jest wieksza niż na zawnątrz i nie było problemu z odpaleniem i przełączeniem na gaz.

Dlatego znjajdż jakiś dobry warsztat , podowiaduj sie od ludzi jak tam traktują klienta i zakładaj II generacje .Teraz 100km robie za ta samą kase co braciak fiatem uno 1.0 na benzynie i jestem zadowolony.

Nastepnym samochodem mysle że tez bedzie coś z rodziny bmw ale już szesciocylindrówka wtedy jeśli nie diesel to tylko dobra sekwencja.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.