Skocz do zawartości

mk2

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mk2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mk2

    3xx Sprężyny M-technik

    Nikt nie pomoże, może ma ktoś akurat kupione jakieś sprężyny obniżające i by je mógł zmierzyć i podać ich wysokość to może bym miał jakieś porównanie jakie to by było obniżenie.
  2. mk2

    3xx Sprężyny M-technik

    Zakupiłem sprężyny (miały być) od zawieszenia M-technik albo inaczej mówiąc M sport suspension, no i trochę nie jestem pewien czy tą są te sprężyny gdyż (poczytałem na forum) od M-technik mają namalowane kropki (niebieski lub inny kolor) wysokość ich to 32 cm lub 32,5 cm, moje są całe czarne wysokość 27 cm, napisane na nich jest 75153 T233249/FRONYT. Chyba ze inaczej je się mierzy, ja mierzyłem tak jak na fotce. Jakieś pomysły czy to te sprężyny http://img9.imageshack.us/img9/1756/20110608w.jpg Uploaded with ImageShack.us
  3. mk2

    e36 problem z nawiewem

    Zobacz tu http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=62870&sid=4dd75858b8857439e0fe5cd0055b68fd
  4. Ja mam ten gwint założony na przód, na początku było ciężko się przyzwyczaić bo bylo twardo. Podobno ludzie nie narzekają na ten gwint. Ja kupowałem ot tego gościa, ma taniej, niz na allegro, można kupić sam przód i nie ma problemu z gwarancją. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=317679&highlight=#317679 lub http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19952&postdays=0&postorder=asc&start=0
  5. Tak se przeczytałem temat i większość z wasz naśmiewało się z kolegi a więc ja napisz brat ma Tds po cipie a ja mam 328, moje aut ledwo daje temu dislow rade.
  6. A wiec mam taki maly problem auto TDS w trasie się zagrzało, po tym wymieniłem pompę wodno i termostat, po wymianie auto mieście nie grzalo się, po wyjechaniu w trasę znowu się zgrzało. Na drugi dzien. trochę go pogazowałem na postoju i nic się nie działo, trochę pojeździłem po miescie ,przyjechałem z miasta i auto znowu się zagotowało na postoju, zgasiłem na 2 minuty, później odpaliłem i to tej pory nie gotuje się. Ubywa wody z chłodnicy, po nocy trzeba dolewać, olej czysty. Co może być, poszła uszczelka czy gdzieś jest nieszczelna chłodnica?? Spadków mocy nie zauważyłem. Wskazówka pokazująca stopnie jest wychylona pare milimetrów za pion, tak było przed wyminą termostatu ja i po wymianie. Co do kopcenia do kopci na czarno ale to już inny problem.
  7. mk2

    pompa paliwa

    Pod tylnym siedzeniem, bardziej od stony pasazera.
  8. 328 Miasto 14-15 LPG Trasa 10-11-12 LPG a benzyny nie wiem. :twisted:
  9. Haczy jest taki , ze oddajesz do przeglądu mili panowie dorabiają se kluczyk, oddają ci auto i budzisz się z ran bez samochodu. :twisted2: :twisted2:
  10. Zalej jeszcze za 100 i powinno ruszyć. A jak nie to tylne siedzenia w gore, parę śrubek i jest pompa paliwowa. Ruszysz pływak i po problemie.
  11. Tez po kupnie 1,8 od razu to co zrobiłem to założyłem gaz II generacji, chodź większych problemu z nią nie miałem, miałem parę razy strzały, ale była klapka ant wybuchowa i tylko zrywało przewód od silniczka korkowego, no i najbardziej denerwujące falowanie obrotów, a w zimę to już w ogóle doprowadzało mnie to do szalu. Drugi raz bym tego gazy nie założył do BMW, po prost tez gaz nie nadaje się do BMW. Palila mi w mieście 14l gazu, trasa 10-11. Po sprzedani 1,8 kupiłem 2,8 tez mam gaz tylko ze sekwencje, i to jest po prostu inna bajka, wogule nie czuje się ze tam jest gaz, a najbardziej mnie cieszy spalanie tez 14l. A więc albo zakłada sekwencję albo jeździ na benzynę, szkoda kasy na II genercje i nerwów.
  12. A dla mnie auto wygląda na zmeczone, a pozaty ta cena samo mówi za siebie, nikt nie sprzeda dobrego 328 za 11 tys
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.