Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanowne Grono,

 

Moje pytanie zapewne jest śmieszne ale zdania wśród Panów wulkanizatorów są podzielone :)

Z moich 4 oponek, 2 nadają sie do wymiany.

Mam pytanie gdzie powinny być nowe opony na tyle czy przodzie ?

 

Dziękuje i pozdrawiam,

Opublikowano

Lepsze opony zawsze na napęd. Do wulkanizatora, który nie wie gdzie jest oś napędowa w BMW już bym nie pojechał. I przypilnuj, żeby śruby najpierw wkręcali ręką, potem delikatnie pneumatem i na koniec dynamometrem. Ja raz to olałem i pneumatem zerwali mi gwinty. I dopiero miałem problem... :(

Pzdr

Opublikowano
Jak bedziesz miał słabe opony na tylnej osi to auto bedzie miało tendencje do noszenia tyłem na zakrętach będzie podatne na boczny wiatr ,może starcić gwałtownie przyczepność
Opublikowano

Też racja ale jak przyjdzie hamować na zakręcie i będziesz miał słabe opony na przodzie to możesz pojechać prosto na .....

A może lepiej nie oszczędzać i kupić solidne opony. :? :?

Przecież to tylko dwie szt. a nie cztery :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

mnie tez sie wydaje ze lepsze opony powinny byc z przodu bo one odpowaidaja za skrecania i hamowanie. Poza tym zawsze latwiej zapanowac nad dziwnymi ruchami tylu niz przodu

Wg mnie kolega krzys51w ma racje.

Opublikowano
w tvn był kiedyś taki programik o bezpiecznej jeździe. Pokazywali jak się autko zachowuje na śliskiej nawierzchni z lepszymi oponkami z przodu a później z tyłu. Bez względu na to czy auto miało napęd na przednią czy tylnią oś doradzali zakładanie lepszego ogumienia na tył aby ograniczyć zarzucanie i wpadanie w poślizgi.

Było E-34 1988

Diamant Schwarz Metallisch


Zapraszam: http://www.aerograf.kalisz.pl

Opublikowano
mnie tez sie wydaje ze lepsze opony powinny byc z przodu bo one odpowaidaja za skrecania i hamowanie. Poza tym zawsze latwiej zapanowac nad dziwnymi ruchami tylu niz przodu

Wg mnie kolega krzys51w ma racje.

 

bez wzgledu na naped nowe opony zawsze na tyl, dlaczego? slabe na tyle nowe z przodu to tak jak na zaciagnietym recznym w zakretach,

www.auto-optima.pl
Opublikowano
najlepiej załóż nowe 4, kontrola trakcji działa w założeniu że na wszystkich oponach stan i rodzaj bieżnika jest podobny/taki sam, więc jak zamierzasz samochodem pojeździć to kup 4 nowe a te 2 w lepszym stanie sprzedaj i tyle, lepiej wydać te 500-600 zł więcej niż by Cię miało gdzieś pozamiatać na jakimś zakręcie
Opublikowano
Zawsze lepsze opony na tyl, niezaleznie od rodzaju napedu.

Tomek

Marzenia się spełniają...

Opublikowano
Faktycznie przypomniał mi się test z TVN.Ale jak Masz BMW to dokup dwie dobre. :oops: Tak źle i tak nie dobrze :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.