Skocz do zawartości

mihmih

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia mihmih

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Też miałem problem ze sprzedażą. Może nie taki żeby znaleźć kupca bo stan był naprawde niezły i fajnie się prezentowała, jednak z uzyskaniem odpowiedniej ceny. W rezultacie poszła i w rozliczeniu wziąłem inne auto... Taka oferta wydawała mi się najlepsza w takim wypadku.
  2. Dokładnie najpierw bezpieczniki, później połączenia może coś się rozpieło, może elektronika wariuje i potrzebny reset. Może gdzieś masa zgineła, a sprawdź czy objawy nie znikają jak włączysz światła...
  3. Witam, ja chciałem polecić lakiernika w Kaliszu. 62-800 Kalisz ul. Ptolemeusza tel. 601-738-128 www.aerograf.kalisz.pl lub www.lakiernik.kalisz.pl Usługi typowo lakiernicze a dodatkowo malowanie aerografem. Ceny spoko. Zawsze można się dogadać. Tyle że trzeba się wcześniej umówić bo zawsze jest kolejka.
  4. Witam, na syntetyk wg mnie już za późno... jak silniczek jest w dobrej kondycji to wlej mu dobry półsyntetyk i powinien to jeszcze troszkę pojeździ. Ja u siebie zmieniłem i nie żałuję ale silniczek jest zdrowiutki... z syntetykiem bym nie próbował. Pozdrawiam
  5. mihmih

    Problem z zamkiem pasażera

    Udało się ! Okazało się że cięgno nie spadło, tylko się lekko wygięło przez co już zamek nie działał jak powinien. Wyjełem to cięgno, wyprostowałęm i włożyłem spowrotem (kilka prostych ruchów ale ze 2h gimnastyki było). I tak na przyszłość jak otwieracie awaryjnie auto to: NAJPIERW KLAMKA DO GóRY I DOPIERO KLUCZYK DO OPORU -powinien przekręcić się w miarę lekko. (ja szarpałem raz kluczyk raz klamka i wygiełem cięgno). Pozdrawiam
  6. mihmih

    Problem z zamkiem pasażera

    Witam, niedawno przez nieuwagę rozładowałem akumulator i musiałem awaryjnie dostać się do wnętrza auta (klamka w górę, kluczyk do oporu). Po tym zabiegu uszkodziłem zamek pasażera. Teraz nie mogę go zamknąć z centralnego. Otwiera bez problemu i zamyka inne drzwi. Jednak jedyna możliwość aby go zamknąć to z kabiny wciskając rygiel. Próbowałem się dzisiaj dostać do mechanizmu ale nie ma tam za dużo miejsca i nawet nie wiem czego szukać. Miał może ktoś podobny przypadek i wie od czego należy zacząć ? Pozdrawiam
  7. mihmih

    Wymieniony elektrozawór

    przejże panel. Mało prawdopodobne żeby inny elektrozawór miał wadę tej samej strefy... szczególnie że przy pierwszej próbie zadziałał.
  8. mihmih

    Wymieniony elektrozawór

    Witam, dzisiaj wymieniłem elektrozawór który kupiłem jako sprawny. Po zamontowaniu przetestowałem. Przed wymianą pasażer miał tylko gorący nawiew. Po rozgrzaniu silnika i włączeniu dmuchawy po dobrej chwili zaczęło lecieć zimne powietrze. Zmieniłem zadaną temperaturę na gorące zaczekałem aż zacznie grzać i spowrotem na zimne. Po zadaniu 16 stopni u mnie dość szybko pojawiło się chłodne powietrze natomiast po stronie pasażera nadal było gorące. Po jakimś czasie jakby temperatura spadała (na luzie) ale jak zwiększyłem obroty to od razu poleciało gorące. Wydaje mi się że elektrozawór jest ok i mam zamiar obejrzeć panel sterowania i poszukać termometru po stronie pasażera. Czy są jakieś elementy na które powinienem zwrócić uwagę ? Co może być przyczyną wady jednej strefy ? Pozdrawiam
  9. mihmih

    Interfejs do E34 TDS 96r

    Witam, niedawno był ciekawy post http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=84358&postdays=0&postorder=asc&highlight=interfejs&start=0 z tego co wyczytałem viaken się sprawdza. Sam też chciałem kiedyś kupić ale jakoś autko nie chce mi się psuć i nie miał bym okazji się pobawić ;) pozdrawiam
  10. mihmih

    ...jak podniesc ladowanie ??

    Wydaje mi się że nie ma co panikować. U mnie też mechanik podpowiadał wymianę alternatora (nie pamiętam dokładnie ale też było coś ok. 13,5V). Ostatnio zostawiłem autko na światłach i rozładowałem akumulator. Odpaliłem z popychu i przejechałem ok. 1km. Zgasiłem i odpalił od cyknięcia. To chyba tak źle nie ładował co ;) Pozdrawiam
  11. Witam, moje informacje są mało dokładne ale z tego co słyszałem to instalacja jest nieco droższa od dobrej sekwencji. Za to jest dużo cięższa, no i stacji troszkę mało. W warszawie jedna i w poznaniu tez chyba... paliwko tanie ale chyba lepiej poczekać aż to się troszkę rozwinie. Z drugie strony kiedyś montowało się instalacje gazowe I generacji i też się jezdziło... bo tanio było ;) Pozdrawiam
  12. mihmih

    Jakie wybrać świece?

    ja kupiłem NGK :) i polecam!
  13. ...ale skoro mówisz że zapłon to może właśnie o kopułkę i palec chodzi... ?
  14. silnik to dokładnie m20b20. Nie wiem czy traktować to jako problem czy poprostu jezdzić ... niedlugo będę pewnie wymieniał łożysko w tylnym kole to przy okazji zapytam.
  15. Witam, troszkę laicki post ale muszę zapytać. Dlaczego podczas przyśpieszania np. z 2 biegu czasami zbiera się bardzo dobrze a czasami jest lekko zmulona. Gorzej jest w momęcie gdy odrazu wcisne gaz głęboko, jeżeli stopniowo dodaje gazu to auto lepiej przyspiesza. Tak samo jeśli 2 wrzuce przy niskich obrotach... już nie będzie takiego przyspieszenia przy 3-4 tys. obr jak w momęcie gdy na 1 dociągne do wyższych obrotów. Przy tym oczywiście rożnica na ekonomizerze (jak muli to pali więcej). Czyżbym go zalewał ? Czy może pompa paliwka się nie wyrabia ? A może to układ zapłonowy ? Z tego co wiem to kopułka jest do wymiany. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.