Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

nie wiem ale chyba mnie nie lubi wyszukiwarka bo nie moge znalezc nic co mnie interesuje, a mianowicie interesuja mnie informacje konkretne od uzytkownikow piatek e34 jak to sie sprawuje ?? jak z awaryjnoscia?? jak znosza instalacje LPG?? jak jest z czesciami ? zamienniki ceny by mnie tez interesowaly najczesciej takich wymienianych czesci, ogolnie wszystko na temat e34 :) na co zwrocic uwage przy zakupie ??

 

Wszystkie informacje beda dla mnie cenne :) Z gory dzieki za info. Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

nie wiem ale chyba mnie nie lubi wyszukiwarka bo nie moge znalezc nic co mnie interesuje, a mianowicie interesuja mnie informacje konkretne od uzytkownikow piatek e34 jak to sie sprawuje ?? jak z awaryjnoscia?? jak znosza instalacje LPG?? jak jest z czesciami ? zamienniki ceny by mnie tez interesowaly najczesciej takich wymienianych czesci, ogolnie wszystko na temat e34 :) na co zwrocic uwage przy zakupie ??

 

Wszystkie informacje beda dla mnie cenne :) Z gory dzieki za info. Pozdrawiam

 

Samochód godny polecenia,z tego co wyczytałem to zamierzasz kupić w benzynie skoro pytasz o gaz,zwolennikiem gazu to nie jestem i nie polecam,choć jak kupisz z pewnego żródła auto z LPG i nie było z tym problemów to OK.Z awaryjnością to zależy jak dbał o nie poprzedni właściciel,jeżeli jest zadbany to będziesz długo się nim cieszył.dostępnośc części jest duża i tak samo są różne ceny ( napewno oszczędność nie popłaca :) ) może nie koniecznie orginalne,bo są bardzo drogie ale napewno warto kupować zamienniki znanych firm a nie jakieś wynalazki firmy krzak :) co do zakupu to najlepiej wybierz się z kimś kto się zna,bo samemu możesz być zafascynowany wyglądem i nie zauważyć pewnych spraw które w pózniejszym czasie pociągną Cię po kieszeni.

Opublikowano

Jak poprzednik też bym polecił ale z dobrego źródła bo można się wbić w taki samochód i oszczędnie nie będzie.

Nawet bym polecał kupić od starszej osoby zawsze jest lepiej wg mnie.

a co do części to zamienniki jak i oryginalne są dostępne.

Teraz to jest moja trzecia E34tds i jestem zadowolony.

Ostatnio amortyzatory wymieniłem, no ale nie ma nic za darmo - jak się jeździ to się zużywa normalka

www.trofea-sport.pl
Opublikowano

Auto jak zadbane prawie bezawaryjne ale poporstu samo utrzyamnie kosztuje bo BMW mają wyrafinowaną zawansowana jak na swój wiek konstrukcję więc jego utrzyamnie kosztuję więcej niż golfa czy toyoty z tych lat

 

Podstawa to kupić auto z pewnego źródła a jak gaz to nie ma sprawy byle sekwencja bo potem możesz miec zonka jak ci szlag trafi przepływkę i kolektor z plastiku

 

Jaka wersja silnikowa cię interesuje i z jakich lat i do jakich pieniędzy??

 

Za normalne pieniądze moge oddać moją a jest lala ale nie ma gazu:)

 

I podstawowa sprawa weź ze sobą kogoś kto się zna na BMW lub choćby je mam on ci doradzi co jest tak a co nie i spełni podstawową rolę:

 

Chamowacz:)

 

Bo BMW ma to do siebie że jak w nie wsiądziesz na jazde próbną to już cię opanuje i nie da wysiąść mimo że będa dziury w fotelach itp

 

Jak to mój kolega posiadacz Omegi B 2,0 16V po jeździe moim 520 24V ujął to jest inny świat sam dźwięk silnika jego oznajmia głośno że ma dość a R6 ciągnie i ciągnie dotego słuchając jego dźwięku budzisz się na czerwonym polo i odcine to uzależnia:)

 

Jakby więcej rad to pytaj co cię konkretnie interesuje:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Za kasa, za jak chodza E34 nic lepszego moim zdaniem nie znajdziesz. A czesi zawsze warto sprawdzic oryginalne bo bywaja czesto promocje i na Narbutta czasem sie kupuje taniej niz zamienniki w Intercarsie itp. Jak chcesz i tak miec gaz, to szukaj jak najwiekszego motoru! Od duzej pojemnosci lepsza jest tylko... jeszcze wieksza pojemnosc :D :D :D
(OO=[][]=OO)
Opublikowano
Auto jak zadbane prawie bezawaryjne ale poporstu samo utrzyamnie kosztuje bo BMW mają wyrafinowaną zawansowana jak na swój wiek konstrukcję więc jego utrzyamnie kosztuję więcej niż golfa czy toyoty z tych lat

 

Podstawa to kupić auto z pewnego źródła a jak gaz to nie ma sprawy byle sekwencja bo potem możesz miec zonka jak ci szlag trafi przepływkę i kolektor z plastiku

 

Jaka wersja silnikowa cię interesuje i z jakich lat i do jakich pieniędzy??

 

Za normalne pieniądze moge oddać moją a jest lala ale nie ma gazu:)

 

I podstawowa sprawa weź ze sobą kogoś kto się zna na BMW lub choćby je mam on ci doradzi co jest tak a co nie i spełni podstawową rolę:

 

Chamowacz:)

 

Bo BMW ma to do siebie że jak w nie wsiądziesz na jazde próbną to już cię opanuje i nie da wysiąść mimo że będa dziury w fotelach itp

 

Jak to mój kolega posiadacz Omegi B 2,0 16V po jeździe moim 520 24V ujął to jest inny świat sam dźwięk silnika jego oznajmia głośno że ma dość a R6 ciągnie i ciągnie dotego słuchając jego dźwięku budzisz się na czerwonym polo i odcine to uzależnia:)

 

Jakby więcej rad to pytaj co cię konkretnie interesuje:)

 

 

hmm cena no za duzo to niemam kasy niestety tak do 7tys moze z lekkim haczykiem niestety :(:(:(

 

silnik jaki by mnie interesowal to 2litry 24v bo inaczej to mnie oplaty zjedza razem z butami :/:/ i czytalem ze ta jednostka jest niby bezawaryjna, nie wiem jak to w praktyce jest

 

gaz mowicie ze tylko sekwencja wchodzi w gre? zwyczajny nie daje rady? ja bym chcial kupic juz cos z gazem zeby sie nie bawic w to juz:)

 

a moze ktos napisac ceny konkretne jakichs dobrych zamiennikow np sprzeglo, czesci zawiechy itp,

Opublikowano
Trochę mało na dobry egzemolarz z sekwencją,ale szukaj może ktoś z forumowiczów ma chęć na zmiane.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
A co do awaryjności to najczęściej chyba trzeba wymieniać wahacze przedniego zawieszenia. Polecam firmowe Febi lub Mayle inne z allegro firmy bla bla bla to tzw gówno . Ja mam bunie 88r. z przebiegiem 350tyś km i jedynie co naprawiałem to wahacze z przodu , drążek kierowniczy, łączniki z przodu i to wszystko , a zrobiłem nią jak kupiłem 50tyś. Dodam, że kupiłem z niemiec.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
no wlasnie z sekwencja w tej kasie to moze byc problem jak narazie przegladam sobei allegro to moze z jedna ze dwie trafilem z sekwencja w tych pieniadzach a dosc dlugo juz przegladam allegro narazie niemam potrzeby kupowac samochodu bo mam czym jezdzic ale rozgladac sie juz zaczolem a co ze zwyklym gazem ????? lipa taka straszna ?
Opublikowano
jeszcze odnosnie fachowca no to wszystko pieknie mam namiary na dobrego fachowca sporo znajomych z nim kupowalo samochody ale on sporo krzyczy za taka usluge, a czy tu na forum z klubu znajda sie chetni do ogladniecia i fachowej rady przy zakupie za jakies nie duze pieniadze??? mozna liczyc na pomoc? :oops: :oops: :wink: :wink:
Opublikowano
Twoje pytanie jest zarazem odpowiedzią. :nienie:

 

heh czyli sie nie spisuje zwykla instalacja.. ale przeciez duzo jest na zwyklych instalacjach i jakos to jezdzi to moze nie ma akiej tragedi, ja to nie wiem dlatego sie was pytam tegich glow w tych tematach ;)

Opublikowano
Myślę że z tym nie będzie problemu-musisz poprosić to z twojego rejonu zawsze ktoś się znajdzie.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Myślę że z tym nie będzie problemu-musisz poprosić to z twojego rejonu zawsze ktoś się znajdzie.

 

aha no to chociaz jedna pocieszajaca informacja :)

Opublikowano

Zwykły gaz sobie odpuść... więcej problemów niż to warte... - duża strata mocy, strzały, częste regulacje no i odwieczny problem z falującymi obrotami.....

Może kup w benzynce i po jakimś czasie jak dozbierasz $ zainwestuj w sekwencje... W Siedlcach robią STAG'a 300 do 6-ciu cylindrow po 2400... i podobno dobrze sie znają na tym... (tak słyszałem)...

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano

No jak gaz to tylko sekwencja bo jak mieszalnik to ci się zrobi osiągowo 518 a kłopotów więcej:)

 

No ja niestety swojej za 7 z groszami nie oddam dla mnie 8 to minimum albo i więcej ale za 7 powinieneś wychaczyć cos jeżdżącego a nie taczkę:)

 

Najlepiej żebyś to właśnie ty założył gaz bo jesteś pewien że nikt przed toba tego po dziadowemu nie zrobił:)

 

A zwykły gaz przy pierwszym strzale załatwi ci przepływkę kolektor czyli koszt koło 600-800zł naprawy więc całe oszczędności pójdą w dupę i kłopotów sporo nie ma sensu naljepiej kupic benzyne dozbierać i załozyć sekwencję:)

 

A masz jakies na oku już jakby co zapodaj nam linki obejrzymy:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
narazie nic konkretnego niemam jeszze bo jestem za granica i mam czym jezdzic a do polski zjade gdzies w czerwcu dopiero i wtedy dopiero planuje zakup, teraz to tak tylko przegladam nieraz oferty zeby widziec co wogole jest na rynku w tej cenie, czego sie mozna spodziewac ogolnie ;);) a jak beemki zadnej godnej nie znajde to druga opcje mam jezcze MB 124 w dieslu tam to chociaz mozna lac wszystko co ma w nazwie olej hehe ;)
Opublikowano

Mój kumpel kupił niedawno bunie z dwulitrowym silnikiem vanos (gaz sekwencja) na 16 calowych alufelgach w super stanie za 5 patyków, właściciel wyprowadzał się za granice. Dodatkowo przerobiony kolektor z plastikowego na metalowy przez specjalistyczną firmę. Jak widać można tanio kupić dobrą beti

pozdrawiam

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
Mój kumpel kupił niedawno bunie z dwulitrowym silnikiem vanos (gaz sekwencja) na 16 calowych alufelgach w super stanie za 5 patyków, właściciel wyprowadzał się za granice. Dodatkowo przerobiony kolektor z plastikowego na metalowy przez specjalistyczną firmę. Jak widać można tanio kupić dobrą beti

pozdrawiam

 

powiedzial bym ze mial kolega szczescie, ale nie powiem bo jak wiadomo szczescia ma tylko ku***a i policjant :mrgreen: :twisted2: ale mozna tylko pozazdroscic takiego zakupu :):) i pogratulowac

pzdr

Opublikowano
moja niunia ma ponad 400 tysiaków,chodzi na sekwencji i od pukać chodzi jak złoto.podstawa to systematyczna wymiana oleje filtry i td no i niestety przez nasze drogi czasami trzeba cos w zawieszeniu zrobic ale jak dopilnujesz to sie odwdzięczy.pozdrawiam moriel
Opublikowano
hmm... no dobra a jak sie ksztaltuja ceny instalacji sekwencyjnych od jakiejs najtanszej wzwyz i jaka Wy polecacie ktora sie najlepiej sprawdza???
Opublikowano
Mój kumpel kupił niedawno bunie z dwulitrowym silnikiem vanos (gaz sekwencja) na 16 calowych alufelgach w super stanie za 5 patyków, właściciel wyprowadzał się za granice. Dodatkowo przerobiony kolektor z plastikowego na metalowy przez specjalistyczną firmę. Jak widać można tanio kupić dobrą beti

pozdrawiam

 

powiedzial bym ze mial kolega szczescie, ale nie powiem bo jak wiadomo szczescia ma tylko ku***a i policjant :mrgreen: :twisted2: ale mozna tylko pozazdroscic takiego zakupu :):) i pogratulowac

pzdr

 

"mati87" Na tym forum nie tolerujemy przeklinania.Dostałeś ostrzeżenie więc następnym razem zastosuj się do regulaminu

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Mój kumpel kupił niedawno bunie z dwulitrowym silnikiem vanos (gaz sekwencja) na 16 calowych alufelgach w super stanie za 5 patyków, właściciel wyprowadzał się za granice. Dodatkowo przerobiony kolektor z plastikowego na metalowy przez specjalistyczną firmę. Jak widać można tanio kupić dobrą beti

pozdrawiam

 

powiedzial bym ze mial kolega szczescie, ale nie powiem bo jak wiadomo szczescia ma tylko ku***a i policjant :mrgreen: :twisted2: ale mozna tylko pozazdroscic takiego zakupu :):) i pogratulowac

pzdr

 

"mati87" Na tym forum nie tolerujemy przeklinania.Dostałeś ostrzeżenie więc następnym razem zastosuj się do regulaminu

 

ja mam takie poczucie humoru :P:P :norty: ale luzz.. jak nie wolno to nie ;) :hand:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.