Skocz do zawartości

Surmik

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-34 525 TDS 1995 touring
  • Lokalizacja
    z okolicy

Osiągnięcia Surmik

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Co do rezerwy to najlepiej wyjmij sobie pływak i sprawdz czy nie jest do wymiany,miałem podobny problem i pomogło jego wyczyszczenie bo był tam normalnie szlam od naszego cudownego paliwa,a chodzi on na 3 drucikach grubości włosa. Co do przekładni to polecam poczytać tu http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36614 Pozdrawiam
  2. Witam Mam problem z głośnikami z prawej strony,seryjnie mam 8 głośników,prawa strona nie gra tzn.górny tweeter na desce z przodu gra,przy nogach gra bardzo cicho,a tył wcale,sygnał dochodzi do głośników ale nie grają co może być powodem tego,jak one są wogóle podłączone do radia bezpośrednio czy jest coś po drodze co może zakłócać sygnał ? Pozdrawiam
  3. Półosie w BMW :duh: nie żartuj sobie :D Odnośnie tematu to czy dzieje się tak przy każdej prędkości czy w jakimś przedziale? łożyska zwykle słychać w granicach 80 km/h
  4. żadnego wkręta nie mam próbowałem szarpnąć do góry nie idzie a boję się że coś urwę,nie wiem jak jest ten przycisk zamocowany pod nią może jego trzeba jakoś zdjąć żeby ta gałka zeszła,dodam że chcę dostać się do tej ala żaluzji bo nie wiem jak to się nazywa która chodzi wraz z lewarkiem od zmiany biegów,bo przerwała mi się i mam teraz dziurę jak mam bieg na P.
  5. Wielkie dzięki kolego 730i wiesz może jeszcze jak zdjąć sam lewarek żeby można było dostać się pod jego spód ?
  6. Witam Jak zdjąć osłonę dzwigni zmiany biegów w automacie,chodzi mi o ten plastik w którym jest przycisk do zmiany trybu skrzyni ??? Znalazłem jakiś temat o podobnym wątku i było tam napisane że wystarczy podważyć i wyskoczy ale próbowałem i nie chce wyjść napewno są tam jakieś zatrzaski,a nie chcę ich złamać. Pozdrawiam
  7. Surmik

    Przymiarka do kupna e34 tds

    Nie wiem co Cię skłoniło do zamiaru kupna TDSa,chyba mało na jego temat czytałeś,że jest to studnia bez dna jak chodzi o wkładanie w niego kasy,a części są drogie no chyba,że będziesz zamienniki stosował ale i na tym nie zaoszczędzisz,bo wymienisz dwa razy to samo przez ten czas co byś dobre za pierwszym razem włożył.Dobrze się zastanów,bo to co zapłacisz za auto to jest nic w porównaniu ile będziesz musiał płacić za naprawy,miałem E-36 2.5 benzynę i przez 2 lata nie wydałem na nią tyle co przy jednej wizycie TDS-em,teraz to tego gówna nie opłaca mi się sprzedawać,bo kasy mam włożone od groma i jak mam za psie pieniądze to sprzedać to już wolę jezdzić aż mi się całkiem rozpadnie. Ale jak już naprawdę chcesz sobie kupić,bo szkoda Ci kasę na dziewczynę wydawać :D to jak chodzi o silnik to tak jak napisał Ci kolega sprawdz jak pali na zimnym jak i na ciepłym,dobrze też zajrzeć do filtra powietrza czy niema tam za dużo oleju,silnik czy pracuje równo jak chodzi turbina,jak przyśpiesza płynnie czy zamula,na dojściu paliwa do pompy wtryskowej czy niema żadnych domowych dupereli które miały by usprawniać rozruch,a jak chodzi o blacharkę to listy które znajdują się na spodzie drzwi,progi od spodu,nadkola,krawędzie gdzie przylega tylni zderzak głownie boki,sprawdz też pod tylną kanapą jak wygląda,bo elektryka w tych autach to też dłuuuugi temat. Pozdrawiam
  8. Mi po regeneracji też ciężko odpalał i co usłyszałem od niby dobrych mechaników " to jest mankament BMW " mi akurat podmienili pompę na jakiegoś szrota ale może tak się dzieje po regeneracji,bo regeneracja to nic dobrego i tylko tymczasowe rozwiązanie.Jak by to była wina akumulatora to by na zimnym palił gorzej,bo świece musi zagrzać,a na ciepłym powinien odrazu odpalić.
  9. Cała pompa nowa razem z nastawnikiem,ten dzwięk nie jest metaliczny i dlatego nie jest on typowy dla rozrządu,bo i mechanik mówił,że jak rozrząd jest walnięty to jest metaliczny dzwięk,a ten jest taki jak by jakieś łożysko było luzne albo coś podobnego.Dodam,że najlepiej odpala jak jest zagrzany ale nie w pełni tylko powiedzmy,że około 20 stopni,bo jak się zagrzeje normalnie to wtedy jak odpalam to gaśnie i tak parę razy aż odpali. Tylu tu użytkowników ma TDS i nikt nie robił rozrządu,żeby mógł coś więcej napisać o objawach jakie występuja gdy już pada :?:
  10. Witam Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem auta zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku,choć na ciepłym jak by palił trochę lepiej,a do tego jak już odpali to strasznie nie równo pracuje i słychać jak by coś terkotało w środku.Byłem u mechanika i kazałem mu zrobić dogłebną diagnostykę silnika,powiedział mi że jest problem z kątem wtrysku,że nie trzyma się w przedziale i spada mi nawet do zera nie wiem dokładnie o co chodzi,podobno dzieje się tak jak jest padnięta pompa wtryskowa albo padający rozrząd z uwagi że mam nową pompę to ją wykluczył i obstawia rozrząd ale czy jest możliwe,że przy nie całych 300 tys przebiegu siada już rozrząd? Czy te objawy co napisałem mogą być tego przyczyną? Pozdrawiam
  11. Surmik

    Jak przetestowac visco

    Sprawdzałeś tak jak Ci napisałem ? Bo jak już luźno chodzi to jest do wymiany. Najczęściej takie są objawy jak piszesz,grzeje się tylko w korku,a przy normalnej jeździe nie,bo zawsze jest jakieś chłodzenie powietrzem jak jedziesz.
  12. Surmik

    Jak przetestowac visco

    Najlepiej jak ktos zgasi silnik a ty obserwuj czy się zatrzyma odrazu czy po kilkunastu sekundach.jak zaraz sie zatrzyma to dobre,a po czasie to juz do wymiany
  13. Nie wiem czym mam się sugerować opisem jakie auto posiadasz ( E-36 ) czy tym co napisałeś w poście ( 520i ) jak chodzi o E-36 to skrzynie były 4 biegowe A4S270/310R i 5 biegowe A5S300J or A5S310Z zarówno i w 5-er były 4 i 5 biegowe jak chodzi o e-34
  14. Surmik

    dziwnie pracuje tds...

    Napisałeś że odpala normalnie ale czy tak samo na ciepłym jak i na zimnym silniku? Czy na postoju jak kręcisz kierownicą to też Ci falują obroty? Najlepiej podjedz do jakiegoś warsztatu gdzie znają się na pompach i niech Ci sprawdzą,bo może to być wina samego nastawnika,a nie pompy więc koszta miałbyś o wiele niższe,tyle że upewnij się co do warsztatu,bo takich co naprawdę to dobrze robią w naszym kraju jest bardzo mało. Pozdrawiam
  15. Powiem tyle,że za taką kasę to się opłaca nawet jak byś chciał je na części sprzedać.Wiadomo,że dla auta gorzej jest jak stoi niż jezdzi i nigdy nie wiadomo jakie mogą być tego konsekwencje,najlepiej to spróbować je odpalić posłuchać jak silnik chodzi,przejechać się jak to się mówi "ogólne wrażenie i odczucia z jazdy" jak Ci na nim zależy to najlepiej podjedz do jakiegoś mechanika i przedstaw mu sprawę.On się chyba najlepiej na ten temat wypowie.Za tą kasę to nic ciekawszego nie kupisz,a czasem taka okazja nie jest najgorsza z tym,że na pewno musisz się liczyć z wydatkami na samym początku tak jak pisałeś,jeżeli mechanik Ci powie,że warto i jesteś przygotowany na te wydatki to bierz,BMW to zawsze BMW zwłaszcza jak chodzi o benzynkę ;) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.