Skocz do zawartości

[E87] Spalanie w naszych jedynkach


wawe

Rekomendowane odpowiedzi

auto po wirusie :P

więc tak ... nie jest tak źle jak myślałem ... jadąc do naszej Stolicy okazało się ,że przy normalnej jeździe w tamtą stronę ,momentami 130-140 wyszło 6.7 litra .... po odebraniu auta 368,1 Nm :8) :8) :8) :8) :8) nie dało się wracać nawet normalnie ,nie wspominając "na emeryta" :mrgreen: wyszło 7,2 przyznam że nie pociskałem tak autem dawno .Przy okazji chipa wymieniono mi filtr powietrza ,wyglądał jak z kopalni Wujek ...

 

Ogólnie rzecz biorąc uspokoiłem się ,lecz mam do zrobienia jeden wtrysk ,ponieważ z niego i tej metalowej rurki poci się ropka ...

 

Ja swego czasu pytałem w JetTroniku pod Wrocławiem ( Żerniki) to wołali 1800 i gwarantowali 20 KM i ok 40 Nm więcej.

Ale teraz widzę , po Twoim przykładzie , że bym mocno przesadził...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 231
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

więc tak ... zabawa od 10.30 rano do 15.30

 

wykres bym wkleił ,ale będzie OT :P fabrycznie u mnie o dziwo wyszło 127,6 koni 302Nm

 

jestem szczęsliwy bo zarówno silnik jak i turbo :cool2: jak to Rogal powiedział

 

Według Hipo teraz lepiej musi latać niż fabryczna 120d :mrgreen:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak ... zabawa od 10.30 rano do 15.30

 

wykres bym wkleił ,ale będzie OT :P fabrycznie u mnie o dziwo wyszło 127,6 koni 302Nm

 

jestem szczęsliwy bo zarówno silnik jak i turbo :cool2: jak to Rogal powiedział

 

Według Hipo teraz lepiej musi latać niż fabryczna 120d :mrgreen:

A ile po programie wyszło szmocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak ... zabawa od 10.30 rano do 15.30

 

wykres bym wkleił ,ale będzie OT :P fabrycznie u mnie o dziwo wyszło 127,6 koni 302Nm

 

jestem szczęsliwy bo zarówno silnik jak i turbo :cool2: jak to Rogal powiedział

 

Według Hipo teraz lepiej musi latać niż fabryczna 120d :mrgreen:

 

oczywiście, że będzie lepiej się zbierał, niż seria 120d ponieważ u Tomasza jest większy moment prawie 370!!! w serii 120d mamy ok 340 ehh to ja też muszę jechać, ale nie wiem kiedy...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkretny wykres. to już jest wersja HARD uzyskana z samego softu. ciekawe jak ten moment NM wpłynie za silnik i podzespoły po dłuższym czasie. to jedyne argumenty które mnie odpychają trochę od chipa.

 

nagraj jakies filmy np od 0 do 100. ciekawe jak przyspiesza teraz.

" Ser feliz no es conseguir lo que deseas, es desear lo que tienes. "
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie katuję go cały czas tylko od czasu do czasu :mrgreen: póki co jeździ i to konkretnie ,spalanie już mam około 9 w mieście .

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak ... zabawa od 10.30 rano do 15.30

 

wykres bym wkleił ,ale będzie OT :P fabrycznie u mnie o dziwo wyszło 127,6 koni 302Nm

 

jestem szczęsliwy bo zarówno silnik jak i turbo :cool2: jak to Rogal powiedział

 

Według Hipo teraz lepiej musi latać niż fabryczna 120d :mrgreen:

 

oczywiście, że będzie lepiej się zbierał, niż seria 120d ponieważ u Tomasza jest większy moment prawie 370!!! w serii 120d mamy ok 340 ehh to ja też muszę jechać, ale nie wiem kiedy...?

No nie dlatego. Mógłby mieć moment niższy od 340 i zbierałby się lepiej. Przyspieszenie zależy od mocy średniej w użytecznym zakresie prędkości obrotowych silnika. W tym wypadku moc jest "wypłaszczona" i owa średnia jest bardzo bliska mocy maksymalnej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie boisz się o ten moment, że jest tak duży? gdzieś się przewinęło że skrzynia i podzespoły do 350 NM mogą bezpiecznie przenosić z mocniejszymi silnikami chyba do 400NM.

 

a tak btw jest duża różnica między serią w osiągach ? ,że warto zawirusować? cały czas się zastanawiam nad tym bo czasami przydałoby się ich trochę więcej NM i kucy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ,troszkę się boję ... choć czas pokaże ....

 

co do różnicy ....

 

hmmm .no jakby to powiedzieć .... jakbym się przesiadł z trabanta w dobry wóz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie boisz się o ten moment, że jest tak duży? gdzieś się przewinęło że skrzynia i podzespoły do 350 NM mogą bezpiecznie przenosić z mocniejszymi silnikami chyba do 400NM.

 

Mocniejszych tzn. 120 d (163KM) ????

A przypadkiem do tych dwóch wersji silnikowych ( 118d - 122 PS i 120d - 163 PS) nie była montowana ta sama skrzynia biegów?

Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli sie mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ok... wracamy do spalania...

 

moja zabcia wciąga ok 12-13 litrów ropy po mieście przy dość ostrej jeździe, a na trasie, przy łagodnej jeździe 7-8l/100km

Czy Wy też tak macie?

Co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja 120'ka przed FL, przy normalnej jeździe przy połowie czasu w mieście a połowie poza, na kompie pokazuje 6,7 litra i to by się zgadzało z przebiegami - ok 740 kilometrów na baku. Przy dużych mrozach pokazywał ok 0,5 litra więcej ale to już max. W lecie ok. 6,2 litra.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie boisz się o ten moment, że jest tak duży? gdzieś się przewinęło że skrzynia i podzespoły do 350 NM mogą bezpiecznie przenosić z mocniejszymi silnikami chyba do 400NM.

 

a tak btw jest duża różnica między serią w osiągach ? ,że warto zawirusować? cały czas się zastanawiam nad tym bo czasami przydałoby się ich trochę więcej NM i kucy :wink:

 

wirusik daje :) swoja e60 jak zjechałem z rolek ( bez włączonej trakcji ) to jak bym wsiadł do 530d :D jest róznica i to spora . Według mnie warto . Przejechałem na chipie już ponad 30 tys km i zero problemów .

Na dzień dzisiejszy mówię TAK i przy następnym samochodzie napewno też bym chipka instalował (pod warunkiem że skrzynia też manual) . Marzy mi się 123d po chipie :D ale to przyszłość:)

Ostatnio jechałem z kolegami oni najnowsze audi S8 ( dwie takie same ) i moja e60 , niestety robili mnie jak chcieli :D Ale styl jazdy i efektowność była ta sama :) Póżniej wsadzili mnie do "środka" i się śmiali że teraz jest tunel aerodynamiczny i że będzie szybciej jechał :D ( S8 ,e60 , S8 ) wyglądało to jak ludzie z BOR-u tylko tym z BORu jak zliczą pkt karne to nie stracą prawka a gdyby nam zliczyli to by było do końca życia po prawku :)

Morał jest jeden co byś nie wgrał z 2.0d nie zrobisz potęgi mocy :) ale wgrany program napewno odczujesz ( w pozytywnym znaczeniu )

Program zrobiony z głową nie powinien przynieść problemów . Są tacy ludzie ( jak jeden tutaj w dziale e60 ) który wykręcił 2.0d w serii 163 km na chyba 220 km jeszcze w automacie :duh: a taki pózniej właśnie piszę że pierwszy i ostatni raz chip i że nie poleca , jak on z 2.0d wyciągną więcej niż ma seryjne 3.0d to co się dziwić . Takich ludzi jest pełno .

Chyba że decydujesz się właśnie na opcje KILER która za..... kopie po plecach ale martwisz się czy dojedziesz do następnych świateł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok... wracamy do spalania...

 

moja zabcia wciąga ok 12-13 litrów ropy po mieście przy dość ostrej jeździe, a na trasie, przy łagodnej jeździe 7-8l/100km

Czy Wy też tak macie?

Co może być tego przyczyną?

Moja pali 8 (a nawet mniej) w mieście :) ale nie katuje jej co dzień. Ja leje cały czas BP Ultimate. Na zwykłej ropie paliła ponad 8.

E30, E36, E60, E87, F48

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zima, jazda na krótkich dystansach w mieście od świateł do świateł.

Z mechanicznych to może być sporo, wina wtrysków, przepływomierza, termostatu chyba tu jakis mechanik musiałby się wypowiedzieć. Myślę że na spalanie może mieć też wpływ niedomagający osprzęt np. rozlatujący się kompresor od klimy, ale to byś słyszał.

Mnie w zimie pali 1L więcej niż zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.