Skocz do zawartości

[E87] Spalanie w naszych jedynkach


wawe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
No masz termostat do dupy. Nie wiem jaki masz silnik ale do M47 polecam kupić głowny termostat w ASO. Mimo że kosztuje więcej, to mniejsza szansa, że kupisz skopany. No i od razu kup tetmostat EGR. Będziesz miał oba nowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 231
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zanim kupie poobserwuje jeszcze ''chwile''


Aso znaczy tylko tutaj https://www.bmwstore.pl/pl/ , czy jakies inne sklepy może taniej to sprzedają ?


po wpisaniu Vin

ten Termostat główny wyskakuje mi numerek

11 51 7 805 811 - Termostat z króćcem przyłączeniowym


a ten od Egr ma taki numerek

11 71 7 787 870 --Termostat chłodzenia EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Głównie to znaczy nie na allegro, bo tam sprzedają badziewie. Są ludzie którzy mieli szczęście do zamienników i jeżdzą. Ja niestety chcąc przyoszczędzić kupiłem BEHR i za chwilę wymieniłem na oryginał. 200 zl w plecy.

Ja części kupuje tu.

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/wyniki-wyszukiwania,12-11~151~17~1805~1811.aspx?

Ceny są jedne z niższych. Według mnie tylko oryginał BMW za 259 zl.

Nie masz co się zastanawiać, bo po 10 km przy prędkości 100km/h to piwinno być już 86-88 stopni. A tobie nawet nie dobija do takich temperatur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Termostat egr możesz kupić behr, będzie taki sam jak ori a połowę tańszy, główny tylko oryginał.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Niedawna autostradowa jazda z 4- ma rowerami górskimi na dachu , odcinek ca 100 km, wiatr słabiutki,ale włączona kilmatyzacja


avg prękość 140 km/h , avg spalanie ca .....10 l/100km- dane z komputerka


Coś chyba za dużo,moze znowu zaczyna się coś szwankować( przebieg 382 tys) ......w zeszłym roku było sporo mniej w takiej konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po kolejnej wymianie sterownika świec


autostrada A4+S8 , ten sam dzień między 8 a 14 godziną więc wiatr aż tak bardzo chyba się nie zmienił, stabilna wolna raczej jazda , uchwyt rowerowy na dachu 4 szt


- avg 125 km/h spalanie 6,8 ( ca.Wrocław-ca.Łódz)

-avg 130 km/h spalanie 6,7 (ca Łodz -ca.Wrocław) Tutaj trochę szybciej a ca.takie same spalanie , prawd wiatr lepszy


jeszcze przed swietami też na ponad 100 km kawałku było

avg 152 km/h spalanie 8,2 /100


Dużo ale do przeżycia...... mechanik coś mówił, że wtryski 1 i 4 powoli do sprawdzenia......przebieg 387 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.