Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja niedawno kupiona buma wydaje mi sie zmulona. Chodzi o to ze wolno przyspiesza, moze dopiero przy 4,5 tysiąca obrotów troche lepiej idzie. Gdy jeżdże peugotem 306 1,6l 90km lub golfemII 1,8 90km to mi sie wydaje ze są dużo bardziej zrywne. Może trzeba wyrzucić katalizator albo co? ( U mnie katalizator chyba jest razem z pierwszym tłumikiem), może to elektronika. Silnik był sprawdzany ciśnienie ok, analiza spalin ok.. Jezeli ktos ma jakies pomysły to niech napisze.

dzieki

Opublikowano
powodow moze byc duzo...nie wiem czy twoja becia ma chociazby instalacje gazowa..a co do peugeota..i golfa...zgroza!:D nie potrafie sobie wytlumaczyc jak takie cos moze byc zrywne od 6cylindrowego dwulitrowego motorka bmw:D ale tak wogole to opisz dokladniej swoj sprzet..i moze koledzy pomoga;]...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i racja, powodów może być 1000. Od prymitywnych (filtr powietrza, paliwa, kabel od któregoś czujnika, regulacja zaworów) do poważnych (zrypany czujnik, awaria elektroniki, rozrządu).

 

Opisz dokładniej, co się dzieje, czy masz LPG, co wymieniałeś? Wtedy będziemy myśleć.

Kai
Opublikowano
Motor 1.8 VW charakteryzuje się tym, że osiąga max moment obrotowy przy stosunkowo niskich obrotach, jest poprostu elastyczny. Natomiast BMK i lubią wysokie obroty. Jeśli twoje bmw osiąga maksymalną prędkość to może wszystko jest OK.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Motor 1.8 VW jest poprostu elastyczny

 

Golf 1.8 to muł i tyle. Nie może być ani szybszy ani bardziej elastyczny nawet od 318-ki, tym bardziej że są to samochody podobnej wagi. Jeździłem takim przez rok. Jednak faktycznie bmw z silnikiem 320 e30 mam moment strasznie wysoko i żeby mieć te 130 KM trzeba dojść do 4500obr/min. Może to tylko sprawa podświadomości w związku z 2 litrowym silnikiem. Wystarczy sprawdzić osiągi w domowych warunkach (stoper) i będzie wiadomo czy coś jest nie tak

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

bo BMW 320i to mul :) - dopiero przy wiekszych predkosciach tj 120-140 na V biegu widac jego ''moc'' - to nie jest auto do startow z pod swiatel ale do jazdy w trasie....ogolnie jednostka M20B20 nie ma ani mocy ani momentu a pali tyle samo co M20B25(2.5 litra).

 

P.S. Wiem co pisze bo sam mam takie w stajni - :) napewno w bardzo dobrym stanie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano (edytowane)
Motor 1.8 VW jest poprostu elastyczny

 

Golf 1.8 to muł i tyle. Nie może być ani szybszy ani bardziej elastyczny nawet od 318-ki.....

 

Taak może Twój :lol: Ostatnio miałem passaty z silnikami 1.8 i nie powiem żeby były mulowate a co dopiero golf.

 

Poprzeglądałem sobie stare auto motor sporty i spisałem wyniki przyspieszeń (dane testowe).

 

Kolejno 0-100 / 60-100 IV bieg / 80 - 120 V bieg

 

Golf 1.8 - 12,2 / 11,0 / 15,9

P306 1.6 - 11,8 / 11.1 / 17,9

e36 316 - 12,9 / 14,0 / 19,2

e36 318 - 11,8 / 12,0 / 17,8

e36 320 - 9,4 / 10,8 / 15,2

(vanos)

 

P.S chodzi o golfa 90 KM były też 75 KM

Edytowane przez akrystian

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Moze to w porównaniu do innych bmk mół, ale bez jaj zeby tym samochodem jezdziło mi sie wolniej czy mniej dynamiczniej niż golfem czy peugotem-tak mi sie wydaje, uwzględniając jeszcze to ze ponizej 13 litrów ten samochód na 100km nie schodzi. Instalacji gazowej nie mam, narazie jeżdże na benzynie. Musze jachać chyba na diagnostyke komputera to może będe cos więcej wiedział o stanie czujników. A jeżeli rzeczywiście tak te bmki chodzą to powiedzcie co zrobić by taki silniczek jakoś se radził jak przystał na 2,0 litry i 6 cylindrów. A moze sie nie bawic i zmienić na 2,5litra?
Opublikowano
Motor 1.8 VW jest poprostu elastyczny

 

Golf 1.8 to muł i tyle. Nie może być ani szybszy ani bardziej elastyczny nawet od 318-ki, tym bardziej że są to samochody podobnej wagi. Jeździłem takim przez rok. Jednak faktycznie bmw z silnikiem 320 e30 mam moment strasznie wysoko i żeby mieć te 130 KM trzeba dojść do 4500obr/min. Może to tylko sprawa podświadomości w związku z 2 litrowym silnikiem. Wystarczy sprawdzić osiągi w domowych warunkach (stoper) i będzie wiadomo czy coś jest nie tak

 

Czy GolfII 1.8 8V to muł to bym nie powiedział to lekkie autko waży 970kg i ma 90,98KM, 107 lub 116KM zależy od wersji wtrysku przyspieszenie wersji 90 konnej do 100km/h poniżej 10s a BMW e30 2.0 waży coś ok 1300kg więc ilość koni na kg będzie podobna a i według danych tech 320 przyspiesza w ok 10s do setki o ile sie nie myle.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Poprzeglądałem sobie stare auto motor sporty i spisałem wyniki przyspieszeń (dane testowe).

 

Kolejno 0-100 / 60-100 IV bieg / 80 - 120 V bieg

 

Golf 1.8 - 12,2 / 11,0 / 15,9

e36 316 - 12,9 / 14,0 / 19,2

e36 318 - 11,8 / 12,0 / 17,8

e36 320 - 9,4 / 10,8 / 15,2

(vanos)

 

P.S chodzi o golfa 90 KM były też 75 KM

 

A ja mam w katalogu że Golf II 1.8 90KM przyspiesza do 100km/h w 9.9s

 

Może masz na myśli Golfa III który jest sporo cięższy :?:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Może masz na myśli Golfa III który jest sporo cięższy :?:

 

W rzeczy samej chodzi mi o III - II 1.8 to wogóle już wichura.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
A jeżeli rzeczywiście tak te bmki chodzą to powiedzcie co zrobić by taki silniczek jakoś se radził jak przystał na 2,0 litry i 6 cylindrów. A moze sie nie bawic i zmienić na 2,5litra?

 

Dokladnie tak - to najlepszy wyjscie, bo inaczej wsadzisz kupe kasy i i tak 325 bedzie szybsze, 320 to nie auto do wyscigow...to auto do normalnej jazdy, do jezdzenia boczkami bo silnik lubie sie krecic wysoko i wtedy uzyskuje max moc

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Moze to w porównaniu do innych bmk mół, ale bez jaj zeby tym samochodem jezdziło mi sie wolniej czy mniej dynamiczniej niż golfem czy peugotem-tak mi sie wydaje, uwzględniając jeszcze to ze ponizej 13 litrów ten samochód na 100km nie schodzi. Instalacji gazowej nie mam, narazie jeżdże na benzynie. Musze jachać chyba na diagnostyke komputera to może będe cos więcej wiedział o stanie czujników. A jeżeli rzeczywiście tak te bmki chodzą to powiedzcie co zrobić by taki silniczek jakoś se radził jak przystał na 2,0 litry i 6 cylindrów. A moze sie nie bawic i zmienić na 2,5litra?

 

A może przed zakupem trzeba było sprawdzić czy auto spełnia wymogi?

Gdy kupowałem 325i wiedziałem co to auto potrafi, gdy kupiłem 520i(e28) wiedziałem że będzie słabe, ale później bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło swoją mocą i uważam, że to jedna z mocniejszych dwójek jaką jeździłem (może to sprawa przełożeń)

Konkludując: nie kupujmy wszystkiego co wpadnie w ręce, posprawdzajmy, dopasujmy się, a potem nie będziemy narzekać.

Opublikowano
Hej, a może Kargo ma naprawdę problem z silnikiem, bo przecież jak się beemkę kręci wysoko to nie przsadzajmy, nie jest tak źle poza tym 10s do 100km/h to już dobry wynik

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Mialem identyczny problem

Sprowadzilem BMW E-30 320i z holandii

 

Byla strasznie zamulona ale okazalo sie ze pompa paliwowa nie jest od bmw lecz od jakiegos VW

 

Wymienilem pompe na oryginal i zaczela hulac az milo

 

Jednak znow mam ten sam problem poniewaz mi pompa sie spalila i wrocilem do tej od VW

 

ps...Ma ktos do sprzedania pompe paliwa do mojego BMW ??

Opublikowano
320i ma slaby dol,niestety jazda tym samochodem zaczyna sie od 4-4.5 tys obr.Zmien soft w kompie,regulator cisnienia paliwa na 3 bary,walek rozrzadu na ostrzejszy i nie poznasz auta.

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

Kolejno 0-100 / 60-100 IV bieg / 80 - 120 V bieg

 

Golf 1.8 - 12,2 / 11,0 / 15,9

Czy te 12,2 to dla Ciebie rakieta???? Co to za silnik który z pojemności 1,8 ma 90KM (taki właśnie miałem) i lałem go zwyklym Uno 1,4 71KM jak chciałem, więc proszę bez takich wypowiedzi

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
jest na to prosty sposob sprawdz przyspieszenie do 100 jesli masz okolo 10s to jest ok , nastepnie sprawdz max predkosc ja mam 1800 i leci 190km/h czyli twoja powinna cos okolo200-210 km/h jesli sie nie myle , no i te 13l to ci pali w miescie czy na trasie i przy jakiej predkosci , ja mialem podobny problem zdawalo sie ze zona matizem mnie objedzie i to na gazie , ja w swojej zalozylem gaz i bylo jeszcze gorzej , :duh: utrata mocy okolo30-40% , pojechalem do dobrego gazownika i mi ustawil tak ze auto smiga na gazi tak jak na benzin , do 100 na gazie robi w 11s na benzin ma to samo :cool2: , spalanie natomiast kreci sie na trasi ok 11-12l , ostatnio sprawdzalem tps i okazalo sie ze jest padniety i chyba to jest przyczyna duzego spalania , bo i benzin spala mi ok 10-11l , z tym ze do spokojnej jazdy bym tego nie zaliczyl , co do gazownika nie mam pojeci co zrobil po prostu zostawilem mu auto i powiedzialem ze zaplace dopiero gdy ustawi ta aby bylo super , no i to wszystko , napisz jak wypadly testy , pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdze przyspieszenie i takie sprawy jak mi śnieg stopnieje bo u mnie w okolicy jest go troche i umieszcze w poście. Sprawdze co mówicie, moze to pompa paliwa?. Jak będe miał jakieś rezultaty to je umieszcze w tym temacie. Narazie dzięki za wszystkie te konkluzje . A powiedzcie mi jeszcze jak sie zabrać do katalizatora- jak go usunąć i czym ewentualnie zastąpić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.