Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jak w temacie mam calkiem spory problem w mojej e34. podlaczylem wzmacniacz do radia, plus od wzmaka do akumulatora i minus tez. kabel sygnalowy normalnie z radia do wzmacnicza i wszystko na koniec czinczem . okazalo sie ze po odpaleniu auta sysze silnik w tubie . zaczelem wiec kombinowac z kabelkami mase podpielem gdzie indziej(nie pomoglo), plus od wzmaka do rania(nie pomoglo). wkoncu kupilem porządne kable i czincze i podpielem raz jeszcze.... okazalo sie ze dalej to samo;/ dodam ze w poprzednim aucie tj. opel vectra mialem ten sam sprzet na tanich kabelkach i smigał jak złoto Może jakies filtry sie montuje?? mial moze ktos cos takiego??. jesli ktos moze mi pomoc bardzo prosze o kontakt
Opublikowano

filtry nic nie pomogą, pokąbinuj z ułożeniem kabli, któreś, najpewniej sygnałowe przechodzą obok urządzenia wytwarzającego zakłócenia

a co słyszysz?? świst w głośniku?? czy coś innego?

Opublikowano
a wiec tak: na zgaszonym silniku kiedy radio jest wlączone w tubie slychac prace lasera (jak dam pauze jest to szczegolnie slyszalne) kiedy zas zapale auto tuba zaczyna wyc jak by sie turbina wlączyla :wink: i oczywiscie jak dodaje gazu tuba dodaje gazu razem ze mna:PP. jesli chodzi o ulozenie kabli to raczej nie bedzie to bo probowalem nawet puscic czincz poza autem tak na probe.... nie pomoglo :evil:
Opublikowano

Witam,

 

Moim zdaniem to wina wysłużonej już instalacji elektrycznej. Problem nie musi leżeć po stronie wzmacniacza, nawet bardziej prawdopodobne jest podłączenie radia do instalacji w samochodzie - wzmacniany jest zakłucony sygnał z przedwzmacniacza radia....możesz pobawić się w jakieś filtry, ale ja na twoim miejscu podjechał bym do elektryka - za sprawdzenie zabulisz mniej niż za filtry, które mogą okazać się niepotrzebne. Tak czy inaczej sprawdz czy sygnał wychodzący z przedwzmacniacza radia jest już "zanieczyszczony"....ja bym tak zrobił :)

 

pozdro!

Opublikowano
hmmmmm... a wiec tak: jezeli chodzi o instalacje car audio to zrobilem ja od nowa tj zasilanie do radia nowym kablem prosto do aku i kable glosnikowe tez wymienilem :D niestety nie pomoglo. tak ze jesli chodzi o kabelki to wszystkie sa nowe, radio raczej spoko bo ma niecale pol roku jest to pioneer 3900, glosniki wszystkie tez pioneera...., kable zasilajace ida jedna strona auta, sygnalowe druga. to w oplu mialem, wszystko podlaczone jak leci , na orginalnej instalacji i czinczami za 4 zety i chulalo....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem dokładnie takie same objawy. Wymieniałem kable od wzmaka i zmieniarki, bo wcześniejszy właściciel uskutecznił niezłą druciarnię. Po złożeniu do kupy też słyszałem silnik, takie delikatnie piszczące "turbo" przy dodawaniu gazu. I działała tylko lewa strona nagłośnienia. Po tym poznałem, że jakieś kable źle połączyłem. Okazało się, że omyłkowo zamieniłem ze sobą dwa z kilku kabelków we wtyczce zmieniarki. Może u ciebie jest podobnie. Sprawdź dokładnie połączenia.
Opublikowano
akurat to sprawdzalem juz pare razy, myslalem ze zla masa czy cos, nie znalazlem nic co by zwrocilo moja uwagę :?
Opublikowano

Bardzo łatwo mozesz to zdiagnozowac skad dostają sie zakłucenia

 

pod wzmacniasz podpinasz osobny akumulator wtedy widzisz co sie dzieje

Jesli zaklucenia bedą dalej tzn ze biorą sie one nie od strony zasilania tylko z kabla sygnałowego. Następnie idziesz dalej jesli sie to samo bedzie dzialo podpinasz radyjko i wzmacniacz pod 2 aku i patrzysz co sie dzieje

 

Jesli dalej bedziesz mial buczenie i inne zakłucenia i kable sygnałowe bedziesz mial puszczone poza autem tzn ze masz kosmiczne autko i wytwarza jakies pole magnetyczne :d :mad2:

 

 

Nie no z tym polem magnetycznym to zartowalem :D

Będziesz Mógł Wyprzedzać
Opublikowano
a co jesli mam czincze juz ekranowane??

 

Też miałem kable Audisona ekranowane i co sie okazało, były " ekranowane" :D I pomogło owinięcie folią alu :D

Opublikowano
Miałem ten sam problem, musiałem odseparować kable prądowe od sygnału czincze). Pomogło to jednak w 80% i nie obeszło sie bez kupna lepiej ekranowanych kabli. Ułóż kable jak najdalej elektroniki ktorej w BMW jest pełno....
B-bardzo M-mądry W-wybór

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.