Skocz do zawartości

Czy to prawda, że czym większy parownik tym lepiej autko....


dominiko19

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to prawda, że czym większy parownik tym lepiej autko chodzi i mniej pali??? Byłem ostatnio u paru gazowników i stwierdzili że mam zbyt mały parownik do swoich 3 litrów...Powinienem miec wiekszy,a do tego ma juz On swoje lata,a ma juz 5.... Stwierdzili Oni wszyscy że po wymianie miałby lepszego buta,silnik byłby zdrowszy i mniej by palił-a pali mi teraz 22-23 po mieście gazu....informuje że mam zwykły gaz na śróbkę....Proszę pisac co o tym myślicie....

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie ta kasa.....A na sekwencje mnie nie stac i ogólnie niezbyt się opłaca,zbyt małą wartośc już mają te autka...A na zwykła instalacje przynajmiej ja nie narzekam...Nie strzela mi odkad zrobiłem przepływomierz a to już kilka miesięcy raz mi tylko kichnął ale nic się nie stało....

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bmw 730 i z 1988roku

Zużycie paliwa w trasie spokojnie mieści się w 10l na 100km a po mnieście spokojnie w 17l

Auto prrzyspiesza do 100km/h w czsie od 9 do 11 sekunw w zależności cz\y manual automat z katem czy bez

 

Twoje auto spala 22-23l lpg w trasie napewno koło 17 wyjdzie do 100km/h przyspiesza zapewne w jakieś 16s a i tu strach mocno depnąć przed strzałem lpg dodatkowo napewno żużywa w miesiącu jakieś 20lPB na sam rozruch jeśli nie więcej i 200km/h to już tylko marzenia

 

To tylko kilka liczb które podważają sensowność śmigana na lpg

ale do pb napewno nie wrucisz bo wymaga to sporo wydatków aby silnik smigał jak nowy a ksy mało,,,większy parownik to faktycznie dla ciebie jedyne rozwiązanie jednak to tylkotakie pół rozwiązanie i niewątpliwie prowadzi twoje auto na złom

 

Pozdro

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładać, jeśli nie chcesz sekwencji i twierdzisz, że to auto nie ma już wartości ( aż mnie zęby zabolały, kiedy to napisałem :shock: ) A zwykła "śrubka" doprowadzi to auto wcześniej, czy później na złom.. Męczy się po prostu...
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Twoje auto i rób z nim co chcesz, ale irytuje mnie trochę Twoje podejście, przecież mogłeś kupić auto z mniejszym silnikiem, tańsze w utrzymaniu, na które będzie Cię stać, bo jeżeli jeździsz na gazie na śrubkę to auta nie eksploatujesz tylko wyeksloatowujesz, zrozumiałbyś to gdybyś przejechał się jakąś naprawdę zdrową 730.

 

jeżeli chcesz przyciąć totalnie po kosztach zrób rozgałęźnik i dołóż drugi parownik.

...lubię ją,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi tylko o to że sekwencja do mojej kosztowałaby jakieś 3000 zł... A te autka w roczniku moim chodzą po 7-6 tysięcy to jednak połowa wartości i kto później zwróci za to jakbym chciał kiedyś ją sprzedac :(. Trochę smutne ale prawdziwe,a chciałem takie autko i dlatego je kupiłem ale tak nagle klepnąc sie i dac ponad 3000 to też nie jest takie proste prawda?? A autko ma swoje latka i częściej trzeba coś dokładac, wymieniac,ulepszac...Na jutro jestem umówiony n a 8:00 z gazownikiem...Puki co wymienie jej na nowy reduktor wiekszy taki jaki powinna miec...Zostanie porządnie wyregulowana...Zawsze będzie lepiej :) A później zobaczymy....Pozdrawiam Was serdecznie wszystkich :)

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że twoje auto kosztuje 6 czy 7 tyś zł,to nie znaczy,że nic nie opłaca się przy nim robić czy czegokolwiek wymieniać,jak chcesz porządnie jeżdzić na gazie to zakładasz sekwencję ,jak chcesz żeby zawieszenie nie tukło to wymieniasz i wydajesz np.1tyś zł.Ale niektórzy sobie zadają pytanie dałem za auto 3 czy 4 tyś zł a tu teraz takie wydatki,niektórych to niestety przerasta.Niepiszę,że tak jest w twoim przypadku.Proponuje ci przerobić na sekwencję,koszt przerobienia wyniesie poniżej 2 tyś zł,a cena auta nie ma tu naprawdę żadnego znaczenia.
Nur bmw e32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę ..... dominiko19 zadał konkretne pytanie a tu już co niektórzy podłapali temat aby nabić sobie posty i znowu nie w temat jadą o zasadności stosowania LPG ......

 

Ludziska, nie znacie odpowiedzi, nie odpowiadajcie. Elita bogaczy się znalazła "stać mnie na tankowanie pb dzień w dzień po pełny kurek" a nie stać na nowszy model, tylko E32, przejdź(cie) więc na LPG to z oszczędności kupicie sobie coś nowszego? ... elita pseudo bogaczy - to że macie e32 w pełnym PB nie czyni z was super bogatych.

 

Bogatym jest ten kto nie wywala kasy na lewo i prawo

Poziomu bogactwa nie mierzy się długością rachunku a ilością zer na koncie.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę bawią mnie te treści w stylu "mi gaz strzelił, więc i ty wywal swój" .... mi ostatnio padło sprzęgło ... tarcza i docisk zużyły się, czy to znaczy że mam je wywalić i jeździć bez???

 

To że wam LPG nie podeszło, to inna broszka, nie każdy musi zapieprzać po mieście czy w trasie na pełnych 211/220 KM tylko po to by u was zaplusować.

 

Jazda autem ma sprawiać przyjemność - a odpowiednio eksploatowany silnik z LPG (konserwacje, przeglądy, wymiany, regulacje) na pewno nie zaprowadzi auta na złom - aczkolwiek mus dokładniejszego doglądania nie sprawia aby było to łatwiejsze i przyjemniejsze w eksploatacji - coś za coś.

 

Odpowiadając na pytanie autora postu - tak, powinno się poprawić, dlaczego? Bo on ze starości może przeciekać, regenerować go można jak prawie wszystko, ale czynnością tą i tak nie unikniesz jego wymiany. Śrubki (regulacje), uszczelka, to wszystko wymaga z czasem doglądania - miałem taką samą sytuację, wymieniłem, wyregulowałem (na stacji diagnostycznej pod kątem spalin) i "szafa gra" ;)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę, daruj sobie ten parownik, jak już to załóż też blosa, auto odzyska trochę mocy, ale generalnie każda złowóka wpakowana w tą instalkę to pomyłka. Ja kilka dni temu założyłem sekwencję za 3 tys. a w paździeniku dałem za auto 8 tys. zł, a prawda taka że sekwencja zwraca sieprzynajmniej w 2/3 przy sprzedaży auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj trochę w dziale "spalanie" i dowiesz się ze blos w tym aucie jest NIC nie warty.Juz kolega sie z nim męczył i założył sekwencje...

A jak kolega pyta o parownik to nie mówcie mu zeby zakładał sekwencje-przecież nie jest inwalidą i wie ze jest lepsza i jak by chciał to by założył temat "jaka sekwencja do 730 E32".Jak nie macie nic do powiedzenia to nie piszcie i już...

 

Kolego jedź,załóż ten większy parownik-na pewno będzie lepiej...

Moja ma zrobione już ponad 350tys km na "śrubce" i silnik chodzi jak zegarek.Przepływka nie klejona-zero strzałów.Więc po co mam zmienić ten gaz?Jak chce przycisnąć to wsiadam w inny samochód i juz(nie mówię o 523 bo to też nie jest jakiś szybki samochód).A 730 i tak nie chodzi rewelacyjnie.To limuzyna a nie wyścigówka...

Takie jest moje zdanie i już...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kłuccie się i tak Wam wszystkim dziękuje za chęci pomocy :D Puki co założe ten wiekszy parownik to zawsze troche odżyje i napewno się poprawi wszystko chociaż i tak nie chodzi najgorzej nawet na tym starym nie kicha nawet na zimnym silniku mozna jej wdepnac...ładnie odpala,równa pracuje... A napewno pomyśle o takiej sekwencji moze używanej tak jak tu kolega oferował za 1500 zł.... Napisze jakie są zmiany, może nawet jutro po wymianie reduktora i dobrej regulacji.Dziękuje bardzo :)

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że amatotroche za bardzo podirytował się tym wszystkim

a więc amato wyluzuj :D nikomu nie chodzi tu o nabijanie postów

 

Inst IIgen w połączeniu z powiedzmy brakiem kasy można porównać z pętelką która sie powoli na syji zaciska i tyle

 

Dla dominiko 19 ten parownik to raczej jedyne rozwiązanie

 

Ja moge ci jedyne doradzić aby gazownicy ustawili ci optymalny skład mieszanki na rozgrzanym silniku i na obrotach jakie najczęściej używasz

 

Pr\ypuszczam że jest to zakres miedzy 1800 a 2300obr/m

 

Spalanie jeśli masz sprawną przepływke i szczeny dolot powinno spaść o conajmiej 4-5l

 

Taki gaz ma taka wde iż piniżej tych obrotów ma za bogatą mieszanke a powyżej za ubogą i może nie ciągnać powyżej 4-4,5tyś obrotów

 

Większy i bardziej wydajny parownik zmniejsza te dysproporcje i napewno zmniejszy zużycie paliwa przy przeciętnej jezdzie

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Witam po dłuższym czasie :) Chciałem tylko powiedziec że wymieniłem na nowy parownik,założyłem Blos...Samochód ma moc :) A właśnie kolego Blaster pisałeś że 200 km/h to u mnie marzenie ;) Nieprawda wczoraj ścigałem się z kolesiem który jechał Banditem 600 a ja Babcią z 2 kumplami,była okazja i ładny prosty odcinek....i co odpuściłem dopiero przy 200km/h bo był już teren zabudowany także myślęże nawet pójdzie te 115 - 120.. Nic nie strzela ani na zimnym ani na ciepłym ;),regilowany na analizatorze spala przy niezbyt ekonomicznej jezdzie 22,w większości miasto.... Pozdrawiam serdecznie :)

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW E32 735, (1987rb.), LPG II gen. - na autostradzie - ponad 200km/h sam leciałem ;) - spalanie wówczas wyszło mi dokładnie 17litrów (waliłem na pełnym baku).

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.