Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam po raz kolejny.

rok temu wymienialem wahacze , laczniki , galki , drazek srodkowy oczywiscie z przodu :) teraz mam bardzo wyrazne i dosc glosne stuki podczas przejezdzania przez laczenie drogi ( poziome roznice nawierzchni) stuki byly slyszalne ale bardzo delikatnie - teraz to jest porazka. i zauwazylem ze podczas hamowania czuc te stuki na nierownosciach na drodze . co to moze byc ?? moze lozysko ? wogole jak wszedlem pod auto ( na kanale ) to zadnego luzu w zawieszeniu , delikatne stuki w przekladni kierowniczej ale wydaje mi sie ze to bedzie slynna nakretka na drazku z kierownicy.

 

gdzie i jak mam szukac luzu ? ( przyczyny stukow) ?

 

pozdrawiam

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Takie to nasze drogi-nie wiem jakich firm zakładałeś wymienione elementy,stawiam na to że padły łączniki stabilizatora lub wahacze górne.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sprawdź łączniki stabilizatora i tuleje wahaczy górnych.,

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
dzisiaj jeszcze zauważyłem ze podczas hamowania trzepie autem ale tylko jak sie delikatnie hamuje ( zwalnia) a jak wcisnie sie mocniej pedal hamulca to przestaje

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Podczas hamowania delikatngo to jest wina tarcz ! A stuki ktore mowisz to sprawdz przekladnie! W e39 na kolumnie kiewonicy jest sruba gdzie mozna skrecic przekladnie! Nie bardzo wiem jak ci to wytumaczyc! Jezli stukanie czuc blisko kierownicy to wlasnie bedzie ten luz!!
Tomek
Opublikowano

Hej,

 

Ja wręcz przeciwnie, twierdzę, że te drgania autem/kierownicą przy lekkim hamowaniu to wina tarcz. Miałem to samo, przetoczyłem i było ok przez 1000km i teraz jest jeszcze gorzej bo tarcza przy przetaczaniu straciła 0,5mm.

Jako rozwiązanie problemu kupiłem nowe tarcze i klocki, ale jeszcze leżą w pudełku.

Oczywiście wyrobione tuleje górnych wahaczy mogą potęgować ten efekt tak samo jak uszkodzone opony/źle wyważone koła, a łączników jeszcze nie przerabiałem :)

 

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
no to najwyrazniej mam dwa problemy - tarcze i cos jeszcze . bo przeciez tarcza nie ma nic wspolnego ze stukami przejezdzajac po dziurach

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Tarcz wentylowanych nie toczy sie, są takie szkoły : nie wolno myć auta z drogi[ chodzi o rozgrzane tarcze] , unikać wjezdzania w kałuże na trasie[myśle o większych,albo które można jakoś ominąć] , tarcze nie lubią niestety nagłego schłodzenia,stawiam na tarcze i łaczniki stabilizatora,chyba ,ze jeżdzisz po dziurach to może być i wahacz , opony mają bicie przeważnie przy danych prędkosciach...pzdr. :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Witam

 

Miałem bardzo podobny problem - Stuki przy pewnych prędkościach + na dziurach i przy chamowaniu, szczególnie delikatnym.. powodem był banał - poluźniona śruba mocujaca przekładnie kierowniczą.. sprawdź.. może mały problem o wielkich efektach

 

Pozdro

Opublikowano

A ja stawiam na sworznie górnych wachaczy(do wymiany cały wachacz),występował u mnie ten sam problem telepania kołami podczas delikatnego hamowania,no i stukanie.

Chyba ze podczas tego hamowania odczuwasz drgania pedału hamulca,to może faktycznie coś z tarczami

Opublikowano
Witam

 

Miałem bardzo podobny problem - Stuki przy pewnych prędkościach + na dziurach i przy chamowaniu, szczególnie delikatnym.. powodem był banał - poluźniona śruba mocujaca przekładnie kierowniczą.. sprawdź.. może mały problem o wielkich efektach

 

Pozdro

 

 

sruba dokrecona - byla poluzowana no i polepszylo sie ale niestety nadal sa bicia. czy jest mozliwe aby bylo lozysko w kole wybite ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Łożysko w kole szumi jak sie kończy ,zrób ejksperyment,jedż normalnie i słuchaj na zakrętach będzie go słychac,bynajmniej ja tak miałem,potem podniosłem auto i ruszyłem ręką koło ,szum jak nic-to było w e28,ale wszedzie jest podobnie...pzdr. :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.