Skocz do zawartości

318i jak tanio spowodowac wzrost mocy??


guma

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam juz prawie rok moja bunie i jestem bardzo z niej zadowolony:D jest to 318 takze napewno nie zabrzmi jak r6 czego bym bardzo chcial.:( zastanawiam sie jak spowodowac wzrost mocy chiciaz o te 30KM oczywiscie w rozsadnych cenach.mam nadzieje ze otrzymam jakies ciekawe rady czekam pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

o 30km ?? Kolezko nawet 10km odczujesz ;) Tym bardziej ze odczucia mocy ( wgniatanie w fotel) powoduje nie moc a moment obrotowy i na tym sie skup;) Mozesz zalozyc baranki od IS-ki, kompletny uklad wydechowy, konkretnej firmy tlumik ( supersprint i magnaflow gwarantuja od 5-10km na samym tylnym tlumiku!! ) poza tym chip, lepsza pompa paliwa, jakis sportowy filtr ( nie stozek ) np k&n i mysle ze z 15-20 koni daloby sie uzyskac.

 

Co do tlumika to ja np sprzedaje swoj http://www.allegro.pl/item312293305_supersprint_backfire_street_systems.html

 

jezeli bylbys zainteresowany mozemy sie dogadac dla klubowiczow spuszcze nawet ponad 10% jak komus bedzie zalezalo.

 

Ogolnie ten silnik jest wbrew pozorom dosyc wdzieczny do tuningu ( uturbianie, kompresor itp ) tylko to niestety kosztuje;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Gdzie widziales takie cos ?? Ale to pewnie tylko do m42/m44 a szkoda bo bym moze u siebie takie cos wykonal;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie nabijajcie chłopaka w butelke :nienie: . Tylko czarodziej podniesie moc o 30KM małym kosztem. Znacie takiego? Ja nie.

GUMA nie wierz w to, że jak wymienisz tłumik i filtr to zyskasz 10-15KM. Wydasz kase a różnice jadąc będzie tylko słyszał a nie czuł. Zamień swoją bryke na silnik 2,5-2,8 wtedy zobaczysz raj za kierownicą. Przy normalnej jeździe spali ci 8,5-12litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
dlaczego piszesz zeby nie wierzyl ?? Wejdz na strone SuperSprinta, Borli , Lub remusa i poszukaj , a dowiesz sie ze producent GWARANTUJE PRZYROST i jezeli go nie ma to mozesz zwrocic tlumik. poza tym np w supersprincie i remusie nie kniecznie uslyszysz ze znieles tlumik, no ale oczywiscie wiesz lepiej od ludzi ktorzy maja takie tlumiki...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Wejdz na strone SuperSprinta, Borli , Lub remusa i poszukaj , a dowiesz sie ze producent GWARANTUJE PRZYROST i jezeli go nie ma to mozesz zwrocic tlumik.

Chłopak chciał tanio a Ty podajesz drogie sposoby :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guma - próbowałem podnieść moc na różne sposoby w jednym ze swoich poprzednich aut. Z doświadczenia wiem, że nie ma szans na jakieś odczuwalne podniesienie mocy tanim sposobem. Gdybyś miał turbinę to tam można kombinować, już same odetkanie wydechu + doprowadzenie większej ilości powietrza do silnika może podnieść mocy nawet o 20-30KM w górę (np. 1.8T z 200sx). Ty masz jednak wolnossący, słabiutki silniczek i jedyne co możesz zrobić tanim kosztem to wymiana filtrów, świec, kabli, itp. rzeczy na nowe i tankowanie dobrego paliwa, czyli po prostu próba odzyskania fabrycznej mocy. Jeśli masz nieseryjne koła (np. 1-2 cale większe od orginału) wróć z powrotem do wymiarów fabrycznych, bo ciężkie i szersze koła w silnikach typu 1,6-2.0 poważnie osłabiają auto. Podniesienie mocy o 25-30KM to koszt około 5 tys. złotych. Większe ilości to tylko turbina lub potlenek azotu. Wszystkie te rzeczy sprawią jednak, że z autem szybko zaczniesz mieć problemy techniczne, bo wszystko zacznie powoli siadać nieprzystosowane do zwiększenia mocy. Odpuść sobie i kup autko z mocniejszym silnikiem, to jedyny rozsądny sposób. Ja tak zrobiłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tani sposób: Filtr K&N, chip, świece 4 elektrodowe - w sumie jakieś 400zł + paliwko 98+ oktanów. Różnica jest, ale szczerze mówiąc trochę jednak brakuje - jeżeli ktoś nie planuje zmieniać samochodu/silnika to można się pobawić, ew wydech jeszcze zrobić...

 

Ja sam nie mam czasu i ochoty na zmianę samochodu, więc zrobiłem co się da, żeby tanio i rozsądnie podnieść osiągi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem z własnego doświadczenia. Miałem już BMW e30-2.7; e30-2.0; e36-2.5; e39-2,8; e39-2,5tds; e39-M5 i teraz e36-2,8. Te wszystkie e30 modyfikowaliśmy z bratem na wszystkie dostępne nam sposoby. Nie próbowałem tylko z podtlenkiem. Nowe tłumiki, wolne wydechy, strumienice, bardzo dobre świece, stożkowy filtr, auta były tak niskie że przez pół roku parkowałem 300metrów od domu bo przez próg zwalniający nie mogłem przejechać. Ile miałem kasy tyle wkładałem i gów.. z tego miałem. Jeździłem podjarany, że coś stuningowałem, słychać mnie było na długo przed tym jak mnie było widać. Teraz wiem, że to obciach, ale cóż młodość ma swoje prawa. Chcesz podnieść moc o 30KM? Doradzam tylko podtlenek, wtedy rzeczywiście tyle zyskasz. Ale to po pierwsze są koszty i założenia i jazdy, po drugie auto długo nie pojeździ bez odpowiedniej przeróbki. Posłuchaj dobrej rady: mniej wydasz na zamianę auta z większym silnikiem niż przystosowanie swojego tak żebyś naprawdę czuł przyrost mocy. Wtedy masz oryginalny silnik, zawieszenie, most i skrzynie przystosowaną do niego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej 318 tce zalożyłem CHIp i wypolerowałem wewnątrz kolektor ssący bo fabrycznie jest tam niezle bagno mieszanka wpada teraz bez zawirowań i uwierzcie jest naprawdę lepiej Dodam że moja BUNIA ma najechane 260tys bez ingerencji w silniku i nadal jest wyrywna jak na ten silnik
Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
a ze tak sie spytam gdzie polerowales ten kolektor ssacy ?? Sam czy ktos robil i jaki koszt wyszedl to moze zrobilbym to u siebie :D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja w swojej 318 tce zalożyłem CHIp i wypolerowałem wewnątrz kolektor ssący bo fabrycznie jest tam niezle bagno mieszanka wpada teraz bez zawirowań i uwierzcie jest naprawdę lepiej Dodam że moja BUNIA ma najechane 260tys bez ingerencji w silniku i nadal jest wyrywna jak na ten silnik

 

plastikowy cze metalowy jest w tym 1,8??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człeku żeby wyciagnąć 10KM to trzeba sie troszke napocic i zaden koncowy tlumik ci nie podniesie 5 koni nawet 1 km ci nie podniesie tylko specjalnie wyliczony uklad wydechowy a nie zbieranina z 2 samochodow i 5 producentow

 

proponuje ci wypolerowac dolot na poczatek zadbac o dostarczenie powietrza do silnika a potem dobrej firmy układ wydechowy to mozesz sam wykonac i nie wierz że kawalek przelotowej rury da ci 10KM a jak ktos sie tak upiera to niech pokarze wykres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz nie bylem zorientowany w tym temacie i pytalem szczerze mowiac z ciekawosci. :D z tego co tu przeczytalem to nie widze zbyt duzego sensu topic pieniedzy w tym przedsiewzieciu. najbardziej sensowne rozwiazanie to zmiana silnika na przynajmniej 2,5l i to chcial bym zrobic :mrgreen: chociaz niestety nie w najblizszym czasie :cry: finanse :? ale wielkie dzieki za rady
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stocz sobie kolo zamachowe albo daj komus do przerobki na lekkie. Widzialem na allegro kiedys koles oferowal przerobke kola zamachowego za 120zl. Bedziesz mial mniejszy moment bezwladnosci i auto ci bedzie rwalo ale na obroty ci sie bedzie wkrecal jak wsciekly no i wiecej mocy bedzie szlo na kola zamiast uciekac na kole zamachowym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrbeemnapisał

stocz sobie kolo zamachowe albo daj komus do przerobki na lekkie. Widzialem na allegro kiedys koles oferowal przerobke kola zamachowego za 120zl. Bedziesz mial mniejszy moment bezwladnosci i auto ci bedzie rwalo ale na obroty ci sie bedzie wkrecal jak wsciekly no i wiecej mocy bedzie szlo na kola zamiast uciekac na kole zamachowym

Nie wiem czy taki zabieg nie wpłynie negatywnie na żywotność silnika :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
stocz sobie kolo zamachowe albo daj komus do przerobki na lekkie. Widzialem na allegro kiedys koles oferowal przerobke kola zamachowego za 120zl. Bedziesz mial mniejszy moment bezwladnosci i auto ci bedzie rwalo ale na obroty ci sie bedzie wkrecal jak wsciekly no i wiecej mocy bedzie szlo na kola zamiast uciekac na kole zamachowym
dodaj, że spadnie ci moment obrotowy, wzrośnie spalanie przy większych prędkościach, spadnie prędkość maksymalna i pogorszy się kultura pracy na wolnych i niskich obrotach -tymsamym wzrośnie zużycie podzespołów silnika jak i samej skrzyni, wiele minusów i raptem jeden plus - trochę więcej mocy, bez sensu jak dla mnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
a mozecie powiedziec co da , i gdzie mozna zrobic polerke kolektora ssacego e 46 318i m43 ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po twoim zdieciu widze ladne osiagniecie :) bez modyfikacji??

 

 

trzymasz przycisk do kasowania km przekręcasz kluczyk i tez będziesz miał takie ładne osiągnięcie :D a wracając do tematu:) jeżeli masz katalizator to go wywal a na pewno odczujesz poprawe w dynamice :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam miałem taki sam problem jak miałem swoją e36 316 i z tego co się orientowałem szukałem to żadne przeróbki bez większej ilości gotówki nie mają sensu."Odchudzanie koła" to raczej zły pomysł (zakatujesz silnik) poszukaj na forum to coś na ten temat znajdziesz, zaś kolektory jak najbardziej można poddać polerce. Wiem że mając samochód sie do niego przywiązujesz ale najrozsądniejsze jest zmiana przynajmniej na 2.0i.

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.