Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Nie odpala do czasu kiedy nie wepchniesz odstrzelonego przewodu ponownie do klemy i już masz napięcie.

Z tego co wiem to każdy (no może prawie) po wypadku tak robi i wstawia dodatkowo opornik aby nie mieć błędów na airbagu.

 

Pozdrawiam.

 

Wielkie dzięki jutro sprawdzę no i pewnie nie obejdzie się bez opornika ,chyba że uda się kupić taniej używkę. Mówisz że opornik 2kΩ powinien załatwić sprzwę

 

Jeżeli to jest przyczyną to opornik załatwi sprawę. Jest tam taki pojedynczy cienki kabelek prowadzący do klemy. Na nim należy założyć opornik.

 

PS: Mam nadzieje, że tylko tam ludzie wstawiają oporniki, a nie w poduszkach kierowcy czy pasażera.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie odpala do czasu kiedy nie wepchniesz odstrzelonego przewodu ponownie do klemy i już masz napięcie.

Z tego co wiem to każdy (no może prawie) po wypadku tak robi i wstawia dodatkowo opornik aby nie mieć błędów na airbagu.

 

Pozdrawiam.

 

Wielkie dzięki jutro sprawdzę no i pewnie nie obejdzie się bez opornika ,chyba że uda się kupić taniej używkę. Mówisz że opornik 2kΩ powinien załatwić sprzwę

 

Jeżeli to jest przyczyną to opornik załatwi sprawę. Jest tam taki pojedynczy cienki kabelek prowadzący do klemy. Na nim należy założyć opornik.

 

PS: Mam nadzieje, że tylko tam ludzie wstawiają oporniki, a nie w poduszkach kierowcy czy pasażera.

 

Jakby auto należało do mnie to bym kupił kabel,ale kumpel to sknera :) na szczęście poduszki ma całe. Ja też bym chciał aby tylko tam montowali oporniki. Napisałeś że 2 kiloomy będzie ok - czy to pewne ? Jeszcze raz dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mialem zmieniana przeplywke na oryginal juz jakis czas temu - wtedy pytalem goscia czy trzeba ja adaptowac itd on na to ze nie ma takeij potrzeby ....

 

jak to w koncu jest i czy na INPIE mozna to zrobic ?

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wtrące coś z innej beczki. Mam E34 TDS z 94 roku. Mam interfejs ADS i zainstalowaną zgodnie z instrukcją INPĘ. Program nie chce łączyć się z silnikiem i np ABS-em. Chcę ustawić dawkę paliwa po wymianie pompy wtryskowej na nową. Poradźcie co mogę zrobić? Czemu ten interfejs nie łączy się z silnikiem?

Dodam jeszcze, że wyskakuje taki komunikat

IFH-0010: DATATRANSMISSION TO ITERFACE DISTURBED. PROGRAM WILL BE STOPPED

przełącznik przełanczam na różne pozycje i nic to nie zmienia. Przy starcie programu i włączonym kluczyku palą się oba czarne kółka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze pomoze ktoras z madrych glow ? w odczycie parametrow mam 3 wykrzykniki.

 

silnik m50b20, sterownik MS 40.1

 

1) EMS-Voltage - !38 (zmienia sie do 41)

2) adaption value TEV - !128,00

3) ignition angle (degree KW) - !41,65

 

silnik podczas testu byl niezbyt zagrzany (okolo 70stopni), pracowal na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w INPIe jest opcja aktywacji świateł na system "szwedzki" czyli tak aby gasły po wyjęciu kluczyka a nie zostawały na pozycyjnych :?:

 

W INPIE nie (INPA jest do diagnozy) ale jest w NCS-EXPERT i DIS'ie

 

W DIS'ie w opcji CODING - CAR MEMORY

W NCS - trzeba załączyć opcję

 

Zobacz tu

http://patrz.pl/filmy/ncs

 

WITAM

 

Faktycznie działa tak jak na filmie... - po zakodowaniu jak wyłączysz kluczyk to nie ma świateł (nawet jak pokrętło na pozycyjnych jest :() - ale jaki ma związek zaznaczana opcja ze światłami w wersji szweckiej ???

 

A teraz mam pytania... :

1. jak powrócić do ustawień europejskich ?? (czyli po wyłączeniu kluczyka komputer "krzyczy" : Licht An !)

2. Jak usawić żeby pilot otwierał centralny zamek drzwi kierowcy a następnie (po ponownym naciśnięciu) pozostałe drzwi - i w 2 stronę - czyli wszystko na raz :) ?

3. Jak ustaić po zamknięciu, żeby składał lusterka a przy otwarciu rozkładał ?

 

nie chce "ćwiczyć" na swoim e39 bez instrukcji - a niemiecki u mnie kiepski... a NCS mam po niemiecku.. :(

 

pozdrawiam

M

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w INPA albo jakims programie z pakietu ktory sie instaluje mozna kasować inspekcje pojazdu ?? chodzi mi tu o inspekcje np klockow hamulcowych przy e65 ;)

 

Inpą spokojnie skasujesz inspekcje, nawet chyba można ustawiać przebieg do następnych przegladów. Nie robiłem tego jeszcze, ale widziałem tą opcję gdzieś w programie na 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe ;) było robione w ASO jakies 5 tys km temu, ale widocznie czegos nie skasowali :/ i sie teraz zastanawiam czy idzie to samemu skasowac INPA np..

 

Gdzie w impie jest coś co kasuje inspekcje ??? -może o NCS Expert chodzi ???

 

ja widziałem w INPA tylko kasowanie błedów

Co do programowania to też jakoś nie znajduje - mimo, ze sa jakieś przyciski "code" ale nie wiem do czego służą...

 

A przy okazji - może na moje pytania ktos odpowie ??

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem INPE i NCSa, programy się otwierają ale nie ma komunikacji z autem, pokazuje mi się ostrzeżenie HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Serial.

A jak chcę uruchomić jakiś test to wyskakuje IFH-0018:INITIALIZATION ERROR, dodam że ani bateria ani zapłon nie jest podświetlony.

 

Lacze sie przez RS232->USB Prolifica i mialem ten sam problem. Rozwiazaniem byly aktualne sterowniki Prolifica do MS Visty - teraz wszystko smiga jak zloto.

 

Tak więc też odpaliłem interface na vista i wszystko śmiga aż miło, dzięki pomocy kolegi nerwusa :cool2:

Witam! Co mam zrobić żeby to okienko znikło (Vista) - HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Serial.

 

Lacze sie przez USB-RS232 (najnowsze sterowniki)

kurde juz glupieje /////

z góry dzięki!

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe ;) było robione w ASO jakies 5 tys km temu, ale widocznie czegos nie skasowali :/ i sie teraz zastanawiam czy idzie to samemu skasowac INPA np..

 

Gdzie w impie jest coś co kasuje inspekcje ???

 

Instrument Cluster / Activation - tu jest

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie znowu sie pokazuje ten meldunek o zlym wpisie do rejestru po kazdym wlaczeniu Ediabas'a albo DiagHead'a. Mimo to wszystko pracuje bezblednie, wiec ignoruje to...

 

a ja zamiast podłączyć do auta, walczę prawie tydzień z napisem //// :mad2: Dzienki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Ktoś mi się pytał o działanie INPA pod Vistą i wpisy w rejestrze. Oczywywiście działa i to nawet bez dopisywania ręcznego wpisów w rejestrze.

OBDsetup nie jest w stanie pod vistą wprowadzić wszystkich wpisów tak jak pod XP stąd też przy starcie INPA lub IFH wywala komunikat o możliwych problemach.

 

Jednak jak ktoś chce mieć spokój i nie oglądać denerwujących komunikatów wystarczy ustawić rejestr ręcznie aby wyglądał jak na obrazku niżej.

Może mi się wydaje ale zaobserwowałem po tym zabiegu płynniejszą pracę INPA.

 

Pozdrawiam.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images36.fotosik.pl/50/6df8e4e3f7b89750.jpg

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe ;) było robione w ASO jakies 5 tys km temu, ale widocznie czegos nie skasowali :/ i sie teraz zastanawiam czy idzie to samemu skasowac INPA np..

 

Gdzie w impie jest coś co kasuje inspekcje ???

 

Instrument Cluster / Activation - tu jest

 

OK

 

a gdzie można to ustawić ??

1. jak powrócić w NCS światła mijania do ustawień europejskich ?? (czyli po wyłączeniu kluczyka komputer "krzyczy" : Licht An !)

2. Jak usawić INPA (albo NCS) żeby pilot otwierał centralny zamek drzwi kierowcy a następnie (po ponownym naciśnięciu) pozostałe drzwi - i w 2 stronę - czyli wszystko na raz ?

3. Jak ustaić w INPA (albo NCS) po zamknięciu, żeby składały się lusterka a przy otwarciu rozkładały ?

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w NCS ladujesz profil, edytujesz go - individualizierung - active wchodzisz w CAR/KEY MEMORY i masz takie cos jak TAGFAHRLICHTE

 

2 jezeli chodzi o centralny zamek tak samo tylko ze masz takie cos jak ZV_SELEKTIV

 

a składanie lusterek to nie wiem a tez bym sie chcial dowiedzieć jak ;)

 

rOBSOnX, powiedz mi gdzie znalezc to o czym pisales "Instrument Cluster / Activation - tu jest"

 

w jakim programie i zakładce ? bo szukam szukam i znalezc nie moge :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w NCS ladujesz profil, edytujesz go - individualizierung - active wchodzisz w CAR/KEY MEMORY i masz takie cos jak TAGFAHRLICHTE

 

2 jezeli chodzi o centralny zamek tak samo tylko ze masz takie cos jak ZV_SELEKTIV

 

a składanie lusterek to nie wiem a tez bym sie chcial dowiedzieć jak ;)

 

rOBSOnX, powiedz mi gdzie znalezc to o czym pisales "Instrument Cluster / Activation - tu jest"

 

w jakim programie i zakładce ? bo szukam szukam i znalezc nie moge :(

 

inpa-e39- Body -Active seat! ale to nie we wszystkich autach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w NCS ladujesz profil, edytujesz go - individualizierung - active wchodzisz w CAR/KEY MEMORY i masz takie cos jak TAGFAHRLICHTE

 

2 jezeli chodzi o centralny zamek tak samo tylko ze masz takie cos jak ZV_SELEKTIV

 

a składanie lusterek to nie wiem a tez bym sie chcial dowiedzieć jak ;)

 

rOBSOnX, powiedz mi gdzie znalezc to o czym pisales "Instrument Cluster / Activation - tu jest"

 

w jakim programie i zakładce ? bo szukam szukam i znalezc nie moge :(

 

inpa-e39- Body -Active seat! ale to nie we wszystkich autach

 

active seat ? ale to o co teraz chodzi ? bo nie wiem co maja wspolnego inspekcje z siedzeniami :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w NCS ladujesz profil, edytujesz go - individualizierung - active wchodzisz w CAR/KEY MEMORY i masz takie cos jak TAGFAHRLICHTE

 

2 jezeli chodzi o centralny zamek tak samo tylko ze masz takie cos jak ZV_SELEKTIV

 

a składanie lusterek to nie wiem a tez bym sie chcial dowiedzieć jak ;)

 

rOBSOnX, powiedz mi gdzie znalezc to o czym pisales "Instrument Cluster / Activation - tu jest"

 

w jakim programie i zakładce ? bo szukam szukam i znalezc nie moge :(

 

 

 

inpa-e39- Body -Active seat! ale to nie we wszystkich autach

 

active seat ? ale to o co teraz chodzi ? bo nie wiem co maja wspolnego inspekcje z siedzeniami :/

moze mnie coś poperdoliloszie w głowie //// ale wiem co jest ta funkcja w BODY///

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.