Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Niedawno zakupiłem BMW e39 z 06.1999r 523 z silnikiem B52

Chciał bym zamontować sobie kierownice z multifunkcją. Teraz posiada kierownice od M wersji tzw serducho z plastikowymi zaślepkami w których powinny być przyciski od multifunkcji. Mam możliwość kupienia kierownicy z multifunkcją serducha ale bardzo zniszczoną. moje pytanie pierwsze brzmi czy da się same przyciski przełożyć? moje drugie pytanie brzmi czy muszę dokupywać do tego jeszcze moduł multifunkcii bo w jakimś serwisie powiedzieli że taki muszę kupić patrząc tylko na samochód z zewnątrz.

Opublikowano
Możesz przełożyć same panele od sterowania,W niektórych wersjach potrzeba dokładać moduł a w innych ten moduł wbudowany jest w panele mfl jak dobrze pamiętam to panele miały wbudowany moduł od marca 97r do 99 ale nie pamiętam,którego miesiąca.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, z racji że mam ograniczony czas szukania info mam pytanie, posiadam e39 z końcówki 12/2002 i mam zwykłą po liftową kierownice bez multi, w domu mam kierownice z ///M 3 ramienną i z multi czy muszę wszystko podłączać pod kierownicą i do radia NAVI 16:9 ?? Bo gdy podłączyłem ją kabelkami to nic nie reagowało.
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam kolegów! Przygotowuje się do tej operacji ale mam mały problem kupiłem zaslepke z poduszką bez naboju czy to będzie problem przełozyc nabój z mojej starej? A drugia sprawa to da się jakoś ten kabelek łączący panele MLF z taśmą kierownicy dorobić bo niestety go nie mam w komplecie? Może ktoś z forum posiada takowy?

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A ja mam troszkę inne pytanie. Wie ktoś może czy z kiery I-bus idzie tylko do radia, czy gdzieś jeszcze i co na tym i-bus'ie jest? Chodzi mi po głowie podłączenie sterowania z kiery niefabrycznego radia Pioneer'a. Jeżeli tylko idzie do radia i jest na nim sygnał rezystancji odpowiedniej dla danego przycisku, jestem w stanie ominąć specjalne przystawki do sterowania radiem.

Zawsze można zmienić rezystory w przyciskach na odpowiednie dla danej funkcji radia. Bo w kierownicy przecież nie ma żadnych modułów i jakoś te przyciski muszą być identyfikowane, więc wnioskuję że każdy z nich ma odpowiednią rezystancję.

Próbował ktoś robić coś takiego??

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Bardzo proszę o przesłanie fotek na [email protected]

dołożyłem dzis multifunkcje i sie dziwiłem dlaczego nie działa..

 

jako iż nie posiadam fabrycznego radia to do obsługi tempomatu wystarczy podpiąć tylko ten jeden kabelek do komputera?

czy dodatkowo i-bus, bo z tego co wyczytałem odpowiada on za info o wcisnietym przycisku.

Edytowane przez gutowski88
Opublikowano
A ja mam troszkę inne pytanie. Wie ktoś może czy z kiery I-bus idzie tylko do radia, czy gdzieś jeszcze i co na tym i-bus'ie jest? Chodzi mi po głowie podłączenie sterowania z kiery niefabrycznego radia Pioneer'a. Jeżeli tylko idzie do radia i jest na nim sygnał rezystancji odpowiedniej dla danego przycisku, jestem w stanie ominąć specjalne przystawki do sterowania radiem.

Zawsze można zmienić rezystory w przyciskach na odpowiednie dla danej funkcji radia. Bo w kierownicy przecież nie ma żadnych modułów i jakoś te przyciski muszą być identyfikowane, więc wnioskuję że każdy z nich ma odpowiednią rezystancję.

Próbował ktoś robić coś takiego??

Chyba na bmw-sport w ZRÓB TO SAM jest to opisane w E36.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

proszę o przesłanie zdjęć :

 

[email protected]

 

Mam 1 pytanie, mam przed lifta, z 97 roku, a tutek jest do aut po 99 roku, chodzi mi o sterowanie radiem , tempomatu nie chce, czy samo sterowanie radiem uruchamia się tak samo jak w tym tutku ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, mam pytanko odnośnie dołożenia tempomatu i multifunkcji w aucie z 04.98 roku, mam zwykłą 4-ramienną kierownicę. Jak to wygląda w tym przypadku ? Czego muszę dokładniej szukać ? Znajomy ma auto z 96 roku z tempomatem sterowanym na kierownicy, podejdzie on do mojego auta czy tam jest jakieś starsze rozwiązanie ? I później jakbym chciał powiedzmy dołożyć nowszą kierownicę, np. http://allegro.pl/bmw-e46-e39-e53-kierownica-multifunkcja-m-pakiet-i3247640243.html to muszę zmieniać taśmę w kierownicy tylko, czy w ogóle nie będzie mi to pasować ?
Opublikowano
Kierownica o jaką pytałeś nie podejdzie do Ciebie a to dla tego ponieważ taśma jest przykręcana do kolumny a poduszka jest dwu nabojowa a Ty masz jedno jeśli auto z 04/98r i Ty masz taśmę przykręcaną do kierownicy .Szukaj kiery od jak dobrze pamiętam marca na pewno 97r. do września 98r.wtedy masz w panelach mfl wbudowany moduł sterowania radiem i tempomatem.Jeżeli kupisz kierownicę z przed 97r. będziesz potrzebował dodatkowego modułu multifunkcji.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
proszę o przesłanie zdjęć :

 

[email protected]

 

Mam 1 pytanie, mam przed lifta, z 97 roku, a tutek jest do aut po 99 roku, chodzi mi o sterowanie radiem , tempomatu nie chce, czy samo sterowanie radiem uruchamia się tak samo jak w tym tutku ?

 

Może ktoś odpowie na moje pytanie ? :roll:

Opublikowano
Masz inną taśmę i tam od taśmy we wtyczce będzie biały przewód i to jego bezpośrednio podpinasz pod radio do pinu odpowiadającego za sterowanie.Kierownicę musisz mieć z poduchą jednonabojową jak pisałem dwa posty wyżej.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.