Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie. Prosze o wypowiedzi ludzi ktorzy ja mieli lub maja, a nie ktorzy gdzies slyszeli ze... :wink: Oczywiscie w miescie przy delikatnej jezdzie.
Opublikowano
tyle ile wlejesz w takich autach nie pyta sie o spalanie bo albo stac cie na tankowanie lub jak nie to kup mniejszy silnik i tyle

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano

Przy zwyklej instalacji, czyli przy II generacji, tak?

Mnie palila 25-30 litrow po miescie, 15-18 litrow w trasie.

Ale przede wszystkim taka instalacja to MORDERSTWO dla tego silnika.

Napisze to po raz setny: 750i nie jest, nie byla i nigdy nie bedzie samochodem stworzonym po to, zeby jezdzic tanio, tylko zeby jezdzic luksusowo. Koszty paliwa to tylko drobna czesc wydatkow na ten samochod, jezeli chce sie go utrzymywac w stanie uzywalnosci, a nie w stanie dorzynanego trupa, na ktorego az zal patrzec, szczegolnie jak sie wie, czym kiedys byl ten samochod.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Napisze to po raz setny: 750i nie jest, nie byla i nigdy nie bedzie samochodem stworzonym po to, zeby jezdzic tanio, tylko zeby jezdzic luksusowo. Koszty paliwa to tylko drobna czesc wydatkow na ten samochod, jezeli chce sie go utrzymywac w stanie uzywalnosci, a nie w stanie dorzynanego trupa, na ktorego az zal patrzec, szczegolnie jak sie wie, czym kiedys byl ten samochod.

swiete slowa

koszty paliwa to tylko ulamek kosztow utrzymania tego auta w dobrym stanie

Opublikowano

Napisze to po raz setny: 750i nie jest, nie byla i nigdy nie bedzie samochodem stworzonym po to, zeby jezdzic tanio, tylko zeby jezdzic luksusowo. Koszty paliwa to tylko drobna czesc wydatkow na ten samochod, jezeli chce sie go utrzymywac w stanie uzywalnosci, a nie w stanie dorzynanego trupa, na ktorego az zal patrzec, szczegolnie jak sie wie, czym kiedys byl ten samochod.

swiete slowa

koszty paliwa to tylko ulamek kosztow utrzymania tego auta w dobrym stanie

 

to wszyscy posiadacze e32 wiedza - ale inni tego nie wiedza..

 

ktos mysli - kupie se 300 koni za 2tys i bedze roblil zamieszanie na rondzie pod remiza ... i potem placze na forum ze szuka tanich przewodow , uzywanych tarcz hamulcowych itp

i ze im pali 30 litrow i czy to normalne - na boga - konie sie z powietrza nie biora ( no chyba ze jest turbo :wink: )

Opublikowano
Przy zwyklej instalacji, czyli przy II generacji, tak?

Mnie palila 25-30 litrow po miescie, 15-18 litrow w trasie.

Ale przede wszystkim taka instalacja to MORDERSTWO dla tego silnika.

Napisze to po raz setny: 750i nie jest, nie byla i nigdy nie bedzie samochodem stworzonym po to, zeby jezdzic tanio, tylko zeby jezdzic luksusowo. Koszty paliwa to tylko drobna czesc wydatkow na ten samochod, jezeli chce sie go utrzymywac w stanie uzywalnosci, a nie w stanie dorzynanego trupa, na ktorego az zal patrzec, szczegolnie jak sie wie, czym kiedys byl ten samochod.

 

Jak Kolega napisal - nic dodac,nic ujac!!!

Opublikowano
Przy zwyklej instalacji, czyli przy II generacji, tak?

Mnie palila 25-30 litrow po miescie, 15-18 litrow w trasie.

Ale przede wszystkim taka instalacja to MORDERSTWO dla tego silnika.

Napisze to po raz setny: 750i nie jest, nie byla i nigdy nie bedzie samochodem stworzonym po to, zeby jezdzic tanio, tylko zeby jezdzic luksusowo. Koszty paliwa to tylko drobna czesc wydatkow na ten samochod, jezeli chce sie go utrzymywac w stanie uzywalnosci, a nie w stanie dorzynanego trupa, na ktorego az zal patrzec, szczegolnie jak sie wie, czym kiedys byl ten samochod.

 

Jak Kolega napisal - nic dodac,nic ujac!!!

Opublikowano
Jak w temacie. Prosze o wypowiedzi ludzi ktorzy ja mieli lub maja, a nie ktorzy gdzies slyszeli ze... :wink: Oczywiscie w miescie przy delikatnej jezdzie.
Ile zalejesz tyle spali :D :D
Opublikowano
Czyli ze 30 trzeba liczyc.

 

Przede wszystkim trzeba liczyc na nieustanne 'strzaly' w kolektory (ktore o dziwo silnik przewaznie wytrzymuje), przelaczanie sie w tryb awaryjny na gazie i na benzynie (praca na 6 cylindrach), awarie EML-a, osiagi na poziomie 730i albo nawet i gorsze. I przede wszystkim uczucie, ze nigdy nie wiadomo, czy samochod przejedzie nastepne 100 km bez awarii.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.