Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam 318is i średnie spalanie to 9-9,5 L, w trybie mieszanym (inaczej nie jeżdzę), lub 10-10.5 L w mieście. Trasa to już inna sprawa, bo miło zaskakuje - 7,5L.

 

Uważam, że mało pali zważywaszy na osiągi i moment. Wcześniej miałem Eclipse 2,0L silnik z mniejszym momentem, a ciut większą mocą (porównywalną z 320i) i tam zejść poniżej 10L się nie dało.

Ja uważam 318is za ekonomiczny i dynamiczny silnik.

316 to dla mnie za mało a 320 uważam, że się nie opłaca bo napewno będzie pałił 1-1,5L więcej w każdym przypadku, będzie miał ok 10KM więcej i troszkę większy moment, piękny dźwięk rzędowej szóstki okupiony o wiele cięższym silnikiem. Więc na ulicy raczej porównywalne osiągi z 318is (taką opinię słyszałem, ale 2L nie jeździłem).

Tak czy siak uważam, że te leciutko większe osiągi nie są warte większego spalania zwłaszcza, że chcesz balansować między ekonomicznością i dynamiką.

Ja myśle, że jak chce się coś mocniejszego niż 318is to należy pominąć 320i i łapać coś większego np. 325 i chyba ewnetualnie 323.

No i ekspoloatacja silnika R6 jest ciut większa - dwa gary więcej jakby nie patrzeć. Jeśli chcesz poszaleć bokiem na asfalcie to 316, 318 i 320 (może ktoś zwerfikuje 320 pod tym kątem, bo mi się wydaje że moment za mały) odpadają. Na mokrym i oczywiście śniegu nie ma problemu.

I taka mała brutalna prawda - od R6 zaczyna się prawdziwe BMW :)

 

Takie moje zdanie, mam nadzieję że pomogłem.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie no wiadomo ze kazde bmw pali tyle samo! moje np. spala tyle ile mu wleje, te wasze beemki tez tak maja prawda?
"there's more to living than only surviving"
Opublikowano
Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum.

 

Od pewnego czasu zamierzam kupić BMW e36. Tylko jak rozmawiam z ludźmi, to każdy mi mówi coś innego. Chodzi dokładnie o silnik. Te 316 to niby do kitu, bo rozrząd. 318 to samo. 320 podobno pali 13 l w mieście, więc odpada, 325 td podobno się strasznie sypie, a 318td to już wogóle masakra. Proszę was o zweryfikowanie tych poglądów, bo sam już nie wiem co mam kupić :/ . Nie chce 328i lub 325i bo trochę to za dużo.

 

i 318 ma pasek, kup po 93 to bedzie juz lancuch,

 

smieszy mnie tez kazda wypowiedz w stylu, 318 pali prawie tyle ci 320 a jak juz kupywac R6 to brac 325 bo pali jak 320 a wrazenia lepsze, reasumując 318 pali tyle co 325 z tego co sie koledzy wypowiadają, i dajcie spokoj dla chlopaka z tymi 325 328 chce kupic e36 wiec niech kupuje, zona jezdzi 316 i czasem tez sie przejade i jakos niema niedosytu mocy, skrzynia, silnik uklad jezdny jest wysmienity i dobry kierowca w 316 na kretej drodze da popalic mistrzowi prostej w 325, Ja uwazam ze na pierwsze BMW silniczek M43 niewazne czy 316/318 bedzie idealny, koszta nieduze, spalanie jak w espero czy innym lanosie a frajda z jazdy ogromna, niewiem jaki maja niedosyt mocy ludzie w seicento 900 bo ja jak jechalem prawie 200km/h 316 wydawalo mi sie ze silniczek daje sobie w pelni rade, pozatym niewierze ze szefowie bmw wypuscili by auto z zamalym silnikiem

 

a teraz powiem ci tak, silnik M43 jest praktycznie bezawaryjny, ja w zony aucie przez 2 lata ile te auto mamy zmienilem jedynie drazek stabilizatora i swiece, a ma juz przejechane 235tys i to z 100tys na gazie, auto rewelacyjne i napawde niezniszczalne. pozatym latwiej jest kupic zadbane 316 niz 325, a co do spalania to w tamtym roku jezdzilismy ją z bielska polaskiego do augustową poplywac, tankowalismy za 50zl gazu i bez problemow w 2 strony starczalo , teraz zobacz na mapie ile to km

www.auto-optima.pl
Opublikowano
Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum.

 

Od pewnego czasu zamierzam kupić BMW e36. Tylko jak rozmawiam z ludźmi, to każdy mi mówi coś innego. Chodzi dokładnie o silnik. Te 316 to niby do kitu, bo rozrząd. 318 to samo. 320 podobno pali 13 l w mieście, więc odpada, 325 td podobno się strasznie sypie, a 318td to już wogóle masakra. Proszę was o zweryfikowanie tych poglądów, bo sam już nie wiem co mam kupić :/ . Nie chce 328i lub 325i bo trochę to za dużo.

 

witam

ja kupilem moja e36 2.0 coupe vanos w grudniu, znalem 2 poprzednich wlascicieli. twierdzil ze pali kolo 10l. przez pierwsze tankowania palil mi 15 :duh: , (krecilem go max do 3000 obr.), popytalem troche i okazalo sie ze mam go krecic nawet powyzej 4000 - skutek - spalanie spadlo do 12. uwazam ze powinien palic jeszcze mniej ale na pewno bardzo duzo zalezy od techniki jazdy !

Opublikowano
smieszy mnie tez kazda wypowiedz w stylu, 318 pali prawie tyle ci 320 a jak juz kupywac R6 to brac 325 bo pali jak 320 a wrazenia lepsze, reasumując 318 pali tyle co 325 z tego co sie koledzy wypowiadają, i dajcie spokoj dla chlopaka z tymi 325 328 chce kupic e36 wiec niech kupuje, zona jezdzi 316 i czasem tez sie przejade i jakos niema niedosytu mocy, skrzynia, silnik uklad jezdny jest wysmienity i dobry kierowca w 316 na kretej drodze da popalic mistrzowi prostej w 325, Ja uwazam ze na pierwsze BMW silniczek M43 niewazne czy 316/318 bedzie idealny, koszta nieduze, spalanie jak w espero czy innym lanosie a frajda z jazdy ogromna, niewiem jaki maja niedosyt mocy ludzie w seicento 900 bo ja jak jechalem prawie 200km/h 316 wydawalo mi sie ze silniczek daje sobie w pelni rade, pozatym niewierze ze szefowie bmw wypuscili by auto z zamalym silnikiem

wreszcie jakaś normalna wypowiedź :cool2:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
A co do diesli bmw w e36... ja mam 318tds i jestem z niej zadowolony! zalezy do czego auto ma byc. ja szukalem auta oszczednego ktore ladnie wyglada i daje frajde. ma tylko 4cyl, ale dzieki temu pali malo, a dzieki lekko podkreconemu do 105km/222Nm silniczkowi mozna dzieki duzej elastycznosci bezstresowo podrozowac. 318i tez dobre auto i przy rozsądnym traktowaniu pali niewiele.

Bumier

http://img340.imageshack.us/img340/1074/bumier2.png

Opublikowano
nie no wiadomo ze kazde bmw pali tyle samo! moje np. spala tyle ile mu wleje, te wasze beemki tez tak maja prawda?

 

Wkurza mnie takie pier........ Napisałem ile pali i nie pali więcej.

Nie moja wina jeśli Twoj zajechany wspaniały kompakt pali więcej.

Napisałem obiektywną opinię bo gość się pyta o radę...

 

smieszy mnie tez kazda wypowiedz w stylu, 318 pali prawie tyle ci 320 a jak juz kupywac R6 to brac 325 bo pali jak 320 a wrazenia lepsze

 

Ja tego nie napisałem...

Ale kolega woli poprzekręcać sobie i się posmiać proszę bardzo.

 

Chyba nie jest tajemnicą, że 320i jest bardzo zbliżone osiągami do 318is, a pali więcej bo ma więcej cylindrów i to chyba jest fakt.

Teraz sobie proszę porównać 325 i 320 jeśli chodzi o osiągi.

Dla mnie 320 to nieopłacalny zakup. Bo wiele się od 318is nie różni a do 325 mu dużo brakuje.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
nie no wiadomo ze kazde bmw pali tyle samo! moje np. spala tyle ile mu wleje, te wasze beemki tez tak maja prawda?

 

Wkurza mnie takie pier........ Napisałem ile pali i nie pali więcej.

Nie moja wina jeśli Twoj zajechany wspaniały kompakt pali więcej.

Napisałem obiektywną opinię bo gość się pyta o radę...

 

czlowieku o co ci chodzi?!:O czy ja mam cos do twojego spalania? nawet nie przeczytalem ile twoje auto pali... chyba mnie nie zrozumiales. chodzilo mnie tylko o skomentowanie z przymruzeniem oka wielu wypowiedzi na forum typu "jak brac 320 to juz lepiej 328 bo pala tyle samo".

 

a co do mojego "zajechanego kompakta" 6,5 trasa, 9-10miasto

"there's more to living than only surviving"
Opublikowano

Ok "ustrYk" sorka poniosło mnie, ale takie forum - wiele razy chcesz coś szczerze napisać to się do Ciebie przywalą że kłamie, że źle, że niemożliwe.

I drugie sorka za OT, które się tworzy.

 

Ja uważam, że BMW to ogólnie ekonomiczne auta, a zwłaszcza te nowe.

Co innego, że zachęcają do ostrzejszej jazdy to i spalanie rośnie.

Założe się, że np. Twoj kompakt, który ma ok 100-110KM (popraw mnie jeśli się mylę), lepiej smiga od np. Mazdy 626, która też ma 100-110KM.

Dlatego też chętniej się jeździ ostro BMW -> spalanie leci w górę.

Oszczędnie też się da jeździć, jeśli się jeździ odpowiednio; czytać: na momencie obrotowym a nie dusząc silnik zmieniając w każdej sytuacji przy 2500-3000 obr/min

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
smieszy mnie tez kazda wypowiedz w stylu, 318 pali prawie tyle ci 320 a jak juz kupywac R6 to brac 325 bo pali jak 320 a wrazenia lepsze

 

Ja tego nie napisałem...

Ale kolega woli poprzekręcać sobie i się posmiać proszę bardzo.

 

Chyba nie jest tajemnicą, że 320i jest bardzo zbliżone osiągami do 318is, a pali więcej bo ma więcej cylindrów i to chyba jest fakt.

Teraz sobie proszę porównać 325 i 320 jeśli chodzi o osiągi.

Dla mnie 320 to nieopłacalny zakup. Bo wiele się od 318is nie różni a do 325 mu dużo brakuje.

 

nikt tutaj nic niepoprzekrecal, a twoje przekonanie ze im wiecej cylindrow tym wiecej auto pali to bzdura, pozatym do silnika IS nic a nic niemam ale nieporownuj go do 2.0R6 bo to bzdura, w np e38 silnik 4.4 litra ma praktycznie te same osiągi co 5.4 w jednym V8 w drugim V12 a teraz pomysl ktore auto jest flagowym modelem??

www.auto-optima.pl
Opublikowano
Alez Wy sie lubicie klocic :clap: Tym ktorzy twierdza ze spalanie jest "prawie" takie samo proponuje rozpatrzenie kwestii kosztow paliwa w ciagu roku a nie na 100km. Bo 2L na 100km wydaje sie niczym szczegolnym (cena jak najbardziej odpowiednia w stosunku do wrazen z jazdy mocnejszym silnikiem), u mnie w roku oznaczaloby to jednak 1000zl roznicy w kosztach paliwa, daje do myslenia :) 1000zl za to ze nie dojade szybciej, nie dojade dalej, 1000zl za to ze mocniej sobie wcisne, zamiast 10dni na plazach chorwacji mam nieco wiecej CO2, CO i NOx w powietrzu (no i ta radosc z jazdy ktorej w 316 mi nie brakuje) :) Paradoksalne to jest ale potwierdze to o czym pisal jeden z przedmowcow, silniki BMW maja to do siebie ze wcale mniej nie pala jak sie je nizej kreci, u mnie 316 jak krecilem do 2500 (jak kaza spece) potrafila zjesc 14L gazu, teraz ustabilizowala sie na poziomie 12 litrow a jezdze zapomniawszy wogole o obrotach, krece ja tyle ile trzeba, w lecie zjada 11L (100% miasto). I swoja droga, nie wiem, moze ja dziwny jestem ale mi te 102 kuce starczaja i w trasie i w miescie, jak wyjade z domu i "spotkam" sie z jakims mocniejszym samochodem to po 15km jak pokrywa nam sie trasa jade i tak tuz obok niego, wiec wiadomo, jak bede zmienial samochod kupie cos mocniejszego ale jak pomyslec na zdrowy rozum, to po co? Chyba tylko po to by wiecej placic za utrzymanie :) A zeby uniknac gradu krytyki ze strony tych ktorzy maja mocniejsze samochody powiem tak, niewatpliwie R6 daje wiekszego kopa, ale tego kopa brakuje mi tylko gdy chce sie przed kims popisac, wiec dla rozsadnego i statecznego kierowcy R4 z bawarii napewno wystarczy. Pozdrawiam!
Opublikowano
nikt tutaj nic niepoprzekrecal

 

Piszesz nieprawdę odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi.

 

twoje przekonanie ze im wiecej cylindrow tym wiecej auto pali to bzdura, pozatym do silnika IS nic a nic niemam ale nieporownuj go do 2.0R6 bo to bzdura, w np e38 silnik 4.4 litra ma praktycznie te same osiągi co 5.4 w jednym V8 w drugim V12 a teraz pomysl ktore auto jest flagowym modelem??

 

Piszę na przykładzie dwóch modeli 318is i 320i, które autora posta mogą interesować. Po co odrazu generalizujesz na wszystkie silniki. Czytasz to co chcesz widzieć, bo chcesz się pokłucić? Pomóż koledze w wyborze, wyraź zdanie a nie na upartego chcesz udowodnić, że jednak te R6 w 320i wcale nie pali więcej niż R4 318is. A przykładów na bazie innych silników, których autora postu wogóle nie interesują, nie mnóż.

Jeśli byś nie łapał tylko za słówka, żeby mnożyć swoje posty, to byś zauważył co wcześniej napisałem odnośnie porównania silnika R4 318is do R6 320i.

 

Każdy wyraża swoją opinię, która ma pomóc koledze w wyborze. Ty wypowiedz się na ten temat porównując pare modeli, które autora interesują a napewno, autor będzie bardziej zadowolony z takiej wypowiedzi niż przekrzykiwanie się i udowadnianie własnych racji.

Ja porównałem samochody, które porównałem i jeszcze raz wyrażam swoją opinię, podpartą wcześniejszymi argumentami, że wybierając między 318is, a 320i MOIM ZDANIEM bardziej opłaca się kupić R4, ale R6 ładniej brzmi itd. <- o tym już pisałem wcześniej (wieć nie czepiaj się, że spłycam).

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
mam 316 coupe na szafie jak kupiłem 316 tysi. osobiście zrobiłem już26 kolejnych bez żadnej awarii oleje i filtry na czas i bez problemu. malo pali ale jak jedziesz 80 a jak depniesz to i 11 nie polecam. conajmniej 1.8 rożnica w spalaniu niewielka ale większa frajda z jazdy najlepiei1.8is :twisted:
Opublikowano
PANOWIE TO JEST JEGO PIERWSZE BMW . wiec teori wyjadaczy predkosci nie snujcie bo nikt niewie co gosc ma pod czapka . a jak masz kupowac pierwsze bmw to z normalnym motorem 1,8 bo jak przesadzisz to nie doczekasz nastepnych urodzin . najpierw naucz sie jezdzic tymi autami lato i zima .i naucz sie je mechanicznie prowadzic w dobrej kondycji . Blad jakis przy 1,8 poobijasz sie przy 2,5/2,8/M zabijesz sie ; lub innych .
Opublikowano
nikt tutaj nic niepoprzekrecal

 

Piszesz nieprawdę odnośnie mojej wcześniejszej wypowiedzi.

 

twoje przekonanie ze im wiecej cylindrow tym wiecej auto pali to bzdura, pozatym do silnika IS nic a nic niemam ale nieporownuj go do 2.0R6 bo to bzdura, w np e38 silnik 4.4 litra ma praktycznie te same osiągi co 5.4 w jednym V8 w drugim V12 a teraz pomysl ktore auto jest flagowym modelem??

 

Piszę na przykładzie dwóch modeli 318is i 320i, które autora posta mogą interesować. Po co odrazu generalizujesz na wszystkie silniki. Czytasz to co chcesz widzieć, bo chcesz się pokłucić? Pomóż koledze w wyborze, wyraź zdanie a nie na upartego chcesz udowodnić, że jednak te R6 w 320i wcale nie pali więcej niż R4 318is. A przykładów na bazie innych silników, których autora postu wogóle nie interesują, nie mnóż.

Jeśli byś nie łapał tylko za słówka, żeby mnożyć swoje posty, to byś zauważył co wcześniej napisałem odnośnie porównania silnika R4 318is do R6 320i.

 

Każdy wyraża swoją opinię, która ma pomóc koledze w wyborze. Ty wypowiedz się na ten temat porównując pare modeli, które autora interesują a napewno, autor będzie bardziej zadowolony z takiej wypowiedzi niż przekrzykiwanie się i udowadnianie własnych racji.

Ja porównałem samochody, które porównałem i jeszcze raz wyrażam swoją opinię, podpartą wcześniejszymi argumentami, że wybierając między 318is, a 320i MOIM ZDANIEM bardziej opłaca się kupić R4, ale R6 ładniej brzmi itd. <- o tym już pisałem wcześniej (wieć nie czepiaj się, że spłycam).

 

 

ja juz powiedzialem co ma kupic pare postow nizej, a co do ciebie to ja pamietaj nielapie za slowka, moze moja wypowiedz byla dla kogos drazniaca czy niemila to przepraszam, ale poprostu chcem aby ten kto to czytal wiedzial ze miedzy jednym a drugim silnikiem jest kolosala roznica nawet midzy 1.8is a 2.o a niechodzi mi tu o osiagi ale ogolnie o eksploatacje i budowe samego auta, przykladowo przy imianie oleju do R6 wchodzi z 2 litry przynajmnije wiecej, instalacja gazowa rownierz jest drozsza i prosze to do wyszystkich niepiszczcie ze taki X to prawie Y bo wiadomo ze prawie.... sami dokonczcie

www.auto-optima.pl
Opublikowano
Ja kiedys napisalem : utrzymanie is bylo tanie jak barszcz . utrzymanie 2,5/2,8/M/alpina / ac schn... / jest nieporownywalne i niechodzi tylko o ac oc i benzyne ale o cala reszte za 4 tys to w 1,8is zrobilem wrzystko przy nastepnych modelach ceny rosna wprost proporcjonalnie do pojemnosci . 3M X 3 a 5M x 5 i nich ktos to podwarzy to wyzwe go na pojedynek na miecze lub topory (Krzyrzacy )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I swoja droga, nie wiem, moze ja dziwny jestem ale mi te 102 kuce starczaja i w trasie i w miescie, jak wyjade z domu i "spotkam" sie z jakims mocniejszym samochodem to po 15km jak pokrywa nam sie trasa jade i tak tuz obok niego, wiec wiadomo, jak bede zmienial samochod kupie cos mocniejszego ale jak pomyslec na zdrowy rozum, to po co? Chyba tylko po to by wiecej placic za utrzymanie :) A zeby uniknac gradu krytyki ze strony tych ktorzy maja mocniejsze samochody powiem tak, niewatpliwie R6 daje wiekszego kopa, ale tego kopa brakuje mi tylko gdy chce sie przed kims popisac, wiec dla rozsadnego i statecznego kierowcy R4 z bawarii napewno wystarczy. Pozdrawiam!

 

To nie sposób myślenia, a tłumaczenia. :norty: A jak jesteś na etapie 'popisywania' się i uważasz, że większa moc w aucie ma temu służyć to faktycznie dobrze, że skończyłeś na 1.6.

 

Do autora wątku, dobrze zrobisz jak weźmiesz jakieś 1.6, 1.8. Nie słuchaj mądrali co to im wiecznie brakuje mocy bo wielu takich kończy przygode z BMW na drzewach lub w rowie w pierwszym roku użytkowania. Miałem 5 lat 1.6 z M43, auto chodziło jak złoto. A odnośnie spalania to u mnie różnica wychodzi ok 2l/100 pomiędzy 1.6, a 3.0 :8)

Opublikowano
To nie sposób myślenia, a tłumaczenia. :norty: A jak jesteś na etapie 'popisywania' się i uważasz, że większa moc w aucie ma temu służyć to faktycznie dobrze, że skończyłeś na 1.6.

 

Tlumaczenia :?: Chcialbys :!: :twisted2: Jesli BMW wprowadzilo R4 i R6 to co za impotent intelektualny smie twierdzic ze tylko R6 to prawdziwe BMW? No jaja sobie robicie, czy z ludzi chcecie durniow robic?! Po to sie wprowadza rozna palete silnikow by klient mial wybor, i wcale nie jest powiedziane ze ktos kupuje R4 bo nie stac go na R6, to sa opinie zakompleksiencow ktorym sie wydaje ze majac R6 wyrwali sie z tego plebsu i sa lepsi. Jedni chca R6 a inni chca R4. Jesli dalej nie kumacie o co chodzi to wyobrazcie sobie ze ja mam V8 i mowie Wam ze nie macie prawdziwego BMW bo prawdziwe BMW to nie przezytek R6 tylko swiezutkie V8 w M3... I jak mi teraz udowodnicie ze Wam wasze R6 starcza? Powodzenia zycze w produkowaniu sie... A co do R4 jesli w trasie po Polsce moge smialo rozwinac 140km/h (max na autostradzie legalnie moge robic 130, poprawcie mnie jak sie myle), redukujac biegi nie ma auta ktorego bym nie wyprzedzil jesli tego potrzebuje, 90% czasu jedze po miescie, to po kiego wala mi 2,5L? Chyba tylko wlasnie po to by sie popisac... Juz napisalem o przeliczaniu kosztow utrzymania... Wole wakacje z partnerka na plazach chorwacji lub bulgarii jak wydawac na paliwo. A jezdze 7 lat bez wypadku wiec wybacz ale o etapie to mow u siebie a nie u mnie, bo o ile pamietam przyjemnosci poznac sie nie mielismy :nana: A i jest to moje pierwsze BMW i nie zaluje ze na nim sie ucze jezdzic, znam swoje miejsce w szeregu i wole ewoluowac za kolkiem niz robic rewolucje i zaczynac od R6, rozsadny ze mnie gosc, nie? A Ty mowisz ze sie popisywac chce... A swoja droga Ty nigdy nie wcisnales swoich 3 litrow by komus "pokazac", ale tak szczerze powiedz :wink: I na koniec, pracuje, studiuje, mam 24 lata i oczywiste jest dla mnie ze licze grosz, i nie bez znaczenia sa dla mnie nizsze koszty utrzymania... Koniec kropka, pozdrawiam!

Opublikowano
ja niewiem wam te auta pala tak skromnie ze az mi przykro ze moja to taki chlejus jak wlewam za 50 zl to bujam do zapalenia lampki rezerwy a to albo trwa 100km albo 50km to zalerzy od mojego stanu psychicznego . i zacietrzewienia na drodze .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie sposób myślenia, a tłumaczenia. :norty: A jak jesteś na etapie 'popisywania' się i uważasz, że większa moc w aucie ma temu służyć to faktycznie dobrze, że skończyłeś na 1.6.

 

Tlumaczenia :?: Chcialbys :!: :twisted2: Jesli BMW wprowadzilo R4 i R6 to co za impotent intelektualny smie twierdzic ze tylko R6 to prawdziwe BMW? No jaja sobie robicie, czy z ludzi chcecie durniow robic?! Po to sie wprowadza rozna palete silnikow by klient mial wybor, i wcale nie jest powiedziane ze ktos kupuje R4 bo nie stac go na R6, to sa opinie zakompleksiencow ktorym sie wydaje ze majac R6 wyrwali sie z tego plebsu i sa lepsi.

 

Nie zrozumiałeś ani zdania z tego co napisałem, zreszta tylko to pierwsze było skierowane do Ciebie, cała reszta nie była skierowana pod Twoim adresem. :duh:

 

BTW: nie wiedziałem, że posiadanie dowolnego BMW z silniekiem R6 koliduje z wyjazdami na wczasy. :shock:

Opublikowano
nie wiedziałem, że posiadanie dowolnego BMW z silniekiem R6 koliduje z wyjazdami na wczasy. :shock:

 

To byl przyklad dla zobrazowania roznicy w kosztach :) Juz przeliczalem w wypowiedzi wczesniejszej, dla mnie R6 oznacza 1000zl wiecej za samo paliwo. Dodajac koszty wymiany oleju i innych plynow suma moze wzrosnac do 1500zl (pomijajac ze i tak mnie stac na wczasy, bo faktycznie moze to wygladac jakbym sobie od gara ujmowal byleby jezdzic BMW, to chyba kwota 1500zl nikomu nie chodzi piechota). A place jak juz pisalem, za nic, za "przyjemnsoc z jazdy", ale co to jest ta przyjemnosc? Bo jesli to chec jechania gdziekolwiek byleby jechac samochodem to ja w swojej poczciwej 316 to mam, lubie do niej wsiadac i po prostu jechac, a jak juz trasa za miasto to jestem caly w skowronkach wiec chyba radosci z jazdy mi nie brakuje, wiec 1500zl za nic, przy calym szacunku dla R6 szczerze sie przyznaje, wole to wydac na cos innego, np. na w ch*j (<-- ostrzeżenie - MOD) piwa :twisted2: Ale mam jeszcze sporo czasu i sadze ze do 3'dziestki R6 bedzie... Wszystko w swoim czasie, a co do samego tworcy tematu, musi sobie odpowiedziec czego wymaga od samochodu, bo skupiamy sie tylko na silniku a samochod to nie tylko silnik... R6 napewno daje wieksze pole manewru, ale nie jest napisane ze R4 to za malo, a jak czytam tematy w stylu "doradzcie co kupic" zawsze temat konczy sie na R6 najlepiej 2,5 lub 2,8, jakbysmy wszyscy byli z jednego metra cieci, a ludzie sa rozni, wiec i potrzeby inne, temperamenty rozne itd... Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiedziałem, że posiadanie dowolnego BMW z silniekiem R6 koliduje z wyjazdami na wczasy. :shock:

 

Jak pisalem R6 napewno daje wieksze pole manewru, ale nie jest napisane ze R4 to za malo, a jak czytam tematy w stylu "doradzcie co kupic" zawsze temat konczy sie na R6 najlepiej 2,5 lub 2,8, jakbysmy wszyscy byli z jednego metra cieci, a ludzie sa rozni, wiec i potrzeby inne...

 

No mówiłem, że nic nie zrozumiałeś z tego co czytasz. Wróć do tego co napisałem na poprzedniej stronie i przeczytaj jeszcze raz co napisałem na temat 1.6. A odnośnie całokształtu Twojej wypowiedzi to rozumiem jak najbardziej o co Ci chodzi ale pewnych rzeczy po prostu sie nie przelicza bo nie ma na to jednostek. Tobie starcza 1.6, są tacy co mają 1.1 albo wcale nie mają auta i nie uważają się za 'gorszych'.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.