Skocz do zawartości

Prosze o porade Jaki błotnik kupic???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Musze wymienic błotnik lewy przy swojej Buni e36.

 

Lepiej kupic nowy ze sklepu czy uzywany oryginalny???

 

Co Wy o tym sadzicie???

 

pozdrawiam!!!

Opublikowano

Kto widział ocynk w e-36????

Po drugie możesz kupić błotnik juz parę razy robiony.Kup ze sklepu-nawet Polski zamiennik posłuży Ci minimum 5lat jeśli dobrze go spodkładujesz i od spodu barankiem oblecisz.

Opublikowano
Kto widział ocynk w e-36????
Ja widziałem i to w niejednym :) a z tego co czytałem to e30 na szerokiej lampie już miało ocynk
Po drugie możesz kupić błotnik juz parę razy robiony.Kup ze sklepu-nawet Polski zamiennik posłuży Ci minimum 5lat jeśli dobrze go spodkładujesz i od spodu barankiem oblecisz.

Z tym akurat się zgodzę , wiadomo lepszy ori ale znależć dobry to nie przez allegro bo nie wiadomo co to jest. W niedzielę byłem na giełdzie i kupiłem wszystko co chciałem prócz owego błotnika, jak już były to tragedia.

Opublikowano
nie sluchaj goscia ktory nie wie ze w e36 byl ocynk czyli NIE KUPUJ ZAMIENNIKA W SKLEPIE ,poprostu kup oryginal uzywke i popatrz dokladnie czy byla robiona
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

Panowie jestem lakiernikiem i wiem co mówię.Wybór należy do kupującego,tylko jeśli ocynk był to czemu wadą e-36 nie bitych są gnijące tylne błotniki i prawy błotnik ????Gdzieś może był ocynk ale tylko fragmentami i napewno nie na błotnikach.Chyba,że na modelach tak od 95r,gdy zaczeli stosowac to w nowszych modelach a e-36 w pewnych wersjach przecież szło do 99r.

 

Cos wiecie ale może nie do końca.Samochody dostawcze Lublin też miały ocynk,wiem bo pracowałem w Daewoo w Lublinie na lakierni,ale to było tylko na kawałku przednich błotnikach,z czego część juz w fazie produkcji była zdarta przez blacharzy,i tych którzy przed malowaniem po gruncie dopieszczali auto.

Ocynk to ma tak naprawdę e-46 i e-39 dopiero.

Opublikowano
Mam wersje z 92 i mam ocynk na przednich błotnikach a wiem bo mam je poobijane i lekko pozagniatane poprzedni właściciel nie mógł trafić w brame wiazdową :mad2: i teraz wiem że ocynk jest w 100% :8)

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie jestem lakiernikiem i wiem co mówię.Wybór należy do kupującego,tylko jeśli ocynk był to czemu wadą e-36 nie bitych są gnijące tylne błotniki i prawy błotnik ????Gdzieś może był ocynk ale tylko fragmentami i napewno nie na błotnikach.Chyba,że na modelach tak od 95r,gdy zaczeli stosowac to w nowszych modelach a e-36 w pewnych wersjach przecież szło do 99r.

 

Ocynk jest na błotnikach na 100%, kawałki mojego starego z E36 leżą w garażu z 5 lat, rdze widać tylko tam gdzie był cienty, za to na przedniej atrapie zamienniku widać nawet tam gdzie był lakier. :mrgreen:

 

BTW: dziwny z Ciebie lakiernik który twierdzi, że lepsza podróba jak używka oryginalna. Tych których znam ja mówią coś całkiem przeciwnego. A podróby oprócz podatności na rdzewienie zazwyczaj nie trzymią wymiarów i powodzenia w pasowaniu.

Opublikowano

Cos wiecie ale może nie do końca.Samochody dostawcze Lublin też miały ocynk,wiem bo pracowałem w Daewoo w Lublinie na lakierni,ale to było tylko na kawałku przednich błotnikach,z czego część juz w fazie produkcji była zdarta przez blacharzy,i tych którzy przed malowaniem po gruncie dopieszczali auto.

Ocynk to ma tak naprawdę e-46 i e-39 dopiero.

 

wyglada na to ty nie wiesz do konca jak sprawy sie maja...

 

nadal polecam kupic oryginalny uzywany blotnik i bedzie pewnosc ze przypasi do twojego auta,a nie jak w przypadku zamiennika bedziesz mial mnostwo kombinacji zeby go dopasowac o ile wogole sie uda

"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

Cos wiecie ale może nie do końca.Samochody dostawcze Lublin też miały ocynk,wiem bo pracowałem w Daewoo w Lublinie na lakierni,ale to było tylko na kawałku przednich błotnikach,z czego część juz w fazie produkcji była zdarta przez blacharzy,i tych którzy przed malowaniem po gruncie dopieszczali auto.

Ocynk to ma tak naprawdę e-46 i e-39 dopiero.

 

wyglada na to ty nie wiesz do konca jak sprawy sie maja...

 

nadal polecam kupic oryginalny uzywany blotnik i bedzie pewnosc ze przypasi do twojego auta,a nie jak w przypadku zamiennika bedziesz mial mnostwo kombinacji zeby go dopasowac o ile wogole sie uda

 

Po co sie tak napinacie.Wiadomo,że oryginał jest lepszy,ale jak sam właściciel zauważył kupić dziewice -zdrowy błotnik graniczy z cudem.Ja tylko napisałem ,że lepiej jest kupic zamiennik i przygotować go dobrze,niz kupić juz robiony błotnik.Co do pasowania to zależy od firmy jaka robi.

P.S. Rzeczoznawcy licencjonowani nawet wyceniaja teraz auta na podstawie zamienników określonych FIRM i uważają ,że są to pełnowartościowe produkty.

 

Co do Waszych przykładów są to tylko domniemania.Grill pordzewiał bo nie wiadomo jak był przygotowany.Każdy zamiennik ma mieć nie naruszoną powłokę (zabezpieczenie fabryczne pod prądem) katoforezę lub elektroforezę (czarna lub siwa farba).Większośc uważa że to farba transportowa a to jest duży błąd :nienie: ,bo każde auto nowe tak samo na gołą blache ma kładzione przez zanurzenie w wannie takie zabezpieczenia.Później każdy zamiennik należy od węwnątrz potraktować dobrym barankiem , a później dobrym podkładem całość i napewno nikt rudego tam nie zobaczy przed bardzo długi czas.

Większość ździera zabezpieczenie fabryczne papierem ściernym ,na to tani podkład bez baranka od wewnątrz(bo taniej) a później rdzewieje.

 

Powtarzam znajdziesz dobry -pewny oryginał to bierz ,nie to rób jak uważasz.

Opublikowano

P.S. Rzeczoznawcy licencjonowani nawet wyceniaja teraz auta na podstawie zamienników określonych FIRM i uważają ,że są to pełnowartościowe produkty.

 

Co do Waszych przykładów są to tylko domniemania.

 

Powtarzam znajdziesz dobry -pewny oryginał to bierz ,nie to rób jak uważasz.

 

 

co do rzeczoznawcow to wyceniaja auta na podstawie zamiennikow roznych firm poniewaz kazdy zamiennik bedzie o wiele tanszy niz oryginal ,a uwazaja ze sa to pelnowartosciowe produkty poniewaz je wyceniaja (przeciez nie beda krytycznie oceniac produktow ,ktore wyceniaja)

 

moze moj przyklad to domniemanie ale twoj takze byl domniemaniem,mowiles ze bmw nie mialo albo mialo fragmentami ocynk...

 

zgodze sie z toba oczywiscie z kwestia oryginalu-jesli bedzie dobry to brac!

"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
Panowie jestem lakiernikiem i wiem co mówię.Wybór należy do kupującego,tylko jeśli ocynk był to czemu wadą e-36 nie bitych są gnijące tylne błotniki i prawy błotnik ????Gdzieś może był ocynk ale tylko fragmentami i napewno nie na błotnikach.Chyba,że na modelach tak od 95r,gdy zaczeli stosowac to w nowszych modelach a e-36 w pewnych wersjach przecież szło do 99r.

 

Ocynk w e36 jest na nastepujacych czesciach. Blotniki przednie, maska, klapa bagaznika. W niebitych napewno nie ma wady gnijacego przedniego blotnika. Chyba ze ktos go naprawial i go odcynkowal w jakims miejscu.

Jestem pewny swojej wypowiedzi na 101%.

Info mam od wujka ktory od 15 lat jest w blacharskim dziale w fabryce BMW w niemczech.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
no i fajnie risto ze wyjasniles sprawe ocynku.Juz wszystko jasne :cool2:
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.